Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
213 397,49 UAH
UA-2020-06-10-007301-b c905253a89fd49cf8c5ba40c04778612
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерний Комітет

+380414793803 0414793803@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Любарський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188406
Місцезнаходження: 13121, Україна , Житомирська обл., село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки
Контактна особа: Тендерний Комітет
+380414793803
0414793803@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Враховуючи, що тендерним комітетом було двічі оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів, які не відбулись ( UA-2020-05-04-000001-c; UA-2020-05-20-002905-c;) доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 16 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147 найменувань
Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13121, Україна, Житомирська область, с.Коростки, Житомирська обл.,Любарський р-н, с.Коростки, вул.Лісова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Clozapine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

10 червня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:17
UA-2020-05-20-002905-c-open медикаменти 2 оголошення.pdf
10 червня 2020 16:17
UA-2020-05-04-000001-c-open медикаменти 1 оголошення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 213 397,49
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
213 397,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 22:20
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 09:37
БАДМ 213397_49 грн.pdf укладений
17 червня 2020 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 213 397,49
UAH (в тому числі ПДВ 13 960,60 UAH)