Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт фасаду з частковим утепленням аудиторно-спортивного корпусу ЗДМУ за адресою: вул. Сталеварів, буд. 42, м. Запоріжжя» (Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
6 702 869,00 UAH
UA-2020-06-10-006183-b ● f763009218ca44168780eed4052e2241
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 6 702 869,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 514,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду з частковим утепленням аудиторно-спортивного корпусу ЗДМУ за адресою: вул. Сталеварів, буд. 42, м. Запоріжжя» (Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт фасаду з частковим утепленням аудиторно-спортивного корпусу ЗДМУ за адресою: вул. Сталеварів, буд. 42, м. Запоріжжя» (Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сталеварів, буд. 42, м.Запоріжжя, Вознесенівський район, Запорізька обл., 69035 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 702 869,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.07.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату за цим Договором поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі акту приймання виконання робіт та/або накладних (якщо умови договору передбачають придбання будівельних матеріалів, обладнання, конструкцій тощо за власні кошти підрядника, з подальшою оплатою замовником.) Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) за роботи на строк не більше трьох місяців:на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України № 102 від 20.01.2020 р.. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт фасаду з частковим утепленням аудиторно-спортивного корпусу ЗДМУ за адресою: вул. Сталеварів, буд. 42, м. Запоріжжя» (Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Сталеварів, буд. 42, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) за роботи на строк не більше трьох місяців:на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України № 102 від 20.01.2020 р. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 14:16 |
ТД - зміни 3.doc | |
25 червня 2020 14:16 |
Зміни 3.docx | |
25 червня 2020 14:16 |
Додаток 4 зі змінами 2.docx | |
23 червня 2020 15:35 |
Зміни 2.docx | |
17 червня 2020 15:36 |
Зміни.docx | |
17 червня 2020 15:36 |
Додаток 5 - зміни.docx | |
17 червня 2020 15:36 |
Додаток 2 - зміни.docx | |
10 червня 2020 15:21 |
Додаток 3 (1).docx | |
10 червня 2020 15:21 |
Додаток 1.docx |
25 червня 2020 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 червня 2020 14:16 |
ТД - зміни 3.doc
|
|||||||||
25 червня 2020 14:16 |
Зміни 3.docx
|
|||||||||
25 червня 2020 14:16 |
Додаток 4 зі змінами 2.docx
|
|||||||||
23 червня 2020 15:35 |
Зміни 2.docx
|
|||||||||
17 червня 2020 15:36 |
Зміни.docx
|
|||||||||
17 червня 2020 15:36 |
Додаток 5 - зміни.docx
|
|||||||||
17 червня 2020 15:36 |
Додаток 2 - зміни.docx
|
|||||||||
10 червня 2020 15:21 |
Додаток 3 (1).docx
|
|||||||||
10 червня 2020 15:21 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
наявність робітників
Дата подання: 11 червня 2020 21:28
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:09
На підставі якого нормативного документу розрахована кількість робітників 50 чоловік яка необхідна для виконання робіт?? Вимагаємо відмінити ці антиконкурентні кваліфікаційні крітерії, та викласти реальну необхідність робітників! Цю роботу можуть виконати і 20 робітників, які мають необхідні знання та досвід, з належною якістю та термінами.
Відповідь: Доброго дня. Необхідна кількість робітників для виконання робіт (50 чоловік) розрахована на підставі кошторисної трудомісткості (21,96628 тис.люд.-год.) та виходячи з плануємого терміну виконання робіт (три місяці, або 55 робочих днів).
З метою розширення кола можливих учасників, плануємий термін виконання робіт по предмету закупівлі буде продовжено та необхідну кількість робітників буде зменшено
З метою розширення кола можливих учасників, плануємий термін виконання робіт по предмету закупівлі буде продовжено та необхідну кількість робітників буде зменшено
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 червня 2020 16:08
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:04
Доброго дня!, у ТД Замовником не обґрунтовано необхідність наявності 50 працівників для надання послуг за даним предметом закупівлі. Дана умова суперечить принципам закупівлі визначених в Законі(ст. 5 п. 4), так як взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають як мінімум 50 осіб працівників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які здатні належним чином надавати послуги, які є предметом даної закупівлі, можуть виконати відповідний обсяг робіт вчасно з меншою кількістю працівників (про що учасник може надати гарантійний лист). Просимо обґрунтувати дану вимогу або внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Необхідна кількість робітників для виконання робіт (50 чоловік) розрахована на підставі кошторисної трудомісткості (21,96628 тис.люд.-год.) та виходячи з плануємого терміну виконання робіт (три місяці, або 55 робочих днів).
З метою розширення кола можливих учасників, плануємий термін виконання робіт по предмету закупівлі буде продовжено та необхідну кількість робітників буде зменшено
З метою розширення кола можливих учасників, плануємий термін виконання робіт по предмету закупівлі буде продовжено та необхідну кількість робітників буде зменшено
трудові книжки
Дата подання: 13 червня 2020 16:08
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:05
Добрий день. Учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які потрібні для надання послуг. Проте працівники не надають згоди на копії їхніх трудових книжок. Даний факт можемо підтвердити заявами про відмову від обробки персональних даних цих осіб. Замовник не обґрунтував необхідність надання копії трудових угод або трудових книжок. Наведені вище умови Документації (у разі, зокрема, відмови працівників учасника від оприлюднення персональних даних) можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників з причин, що не залежать від них. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників Процедури закупівлі та суперечать чинному законодавство щодо захисту персональних даних. Просимо обґрунтувати дану вимогу або внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Необхідність у Замовника у наданні копій трудових угод або трудових книжок працівників Виконавця обумовлена необхідністю Замовника переконатися у фактичній наявності працівників відповідної кваліфікації у Виконавця
працівники
Дата подання: 13 червня 2020 16:20
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:06
Доброго дня, а чому саме трудові договори? Чому не можна цивільно-правові договори, які вже давно є одним із найпопулярніших чинників механізму оптимізації витрат? Вимога до наявності такої кількості працівників у штаті може трактуватися як дискримінаційна, а не як підтвердження кваліікаційних критеріїв учасника.
Відповідь: З метою розширення кола можливих учасників до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни в частині можливості надання договорів цивільно-правового характеру
звіт
Дата подання: 13 червня 2020 16:28
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:07
Просимо Замовника обгрунтувати вимогу надання звіту про суми нарахованої заробітної плати, що не впливаває на якість виконання робіт та відповідно до законодавства подається у відповідні органи, а саме до Державної фіскальної служби України, яка є центральним органом виконавчої влади, який реалізує, зокрема, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надання звіту про суми нарахуваної заробітної плати дає змогу Замовнику переконатися у наявності у Виконавця працівників відповідної спеціальності та кваліфікації, які працюють за основним місцем роботи або за договором цивільно-правового характеру.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" |
6 651 469,20
UAH з ПДВ
|
6 617 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" |
6 691 369,01
UAH з ПДВ
|
6 648 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛВС" |
6 700 646,77
UAH з ПДВ
|
6 700 646,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" #34535784 |
Переможець |
6 617 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 18:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 15:11
|
доп. угода (1).pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 14:54
|
Договор.pdf | укладений |
18 серпня 2020 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4.2. та Додаток 4 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 057Р-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |