Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям Код ДК 021:2015:90510000-5. Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
12 464,52 UAH
UA-2020-06-10-005082-b 24434e537c7345d9a5e22d85fa466b9c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Асланова

+380985549255 mar.scool45@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №45 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031291
Вебсайт: http://scool45.jimdo.com/
Місцезнаходження: 87552, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Войкова, 31-А
Контактна особа: Олена Асланова
+380985549255
mar.scool45@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Надання послуг з поводження (вивезення) з твердими, рідкими побутовими відходами, великогабаритними, ремонтними відходами за контейнерною схемою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям Код ДК 021:2015:90510000-5. Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87552, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , Січових стрільців, 31 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 червня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 12 464,52
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 11:26
повідомлення додат.договор №3.jpg зміни до договору
05 листопада 2020 11:24
доп.угода№3 .jpg зміни до договору
05 листопада 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 11:11
додаткова угода_2 вивіз сміття 001.jpg зміни до договору
21 серпня 2020 11:09
Повідломлення Додаткова угода 2 _вивіз сміття.doc зміни до договору
21 серпня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 13:49
дод угода 1 договір 739.jpg зміни до договору
19 червня 2020 13:46
повідомлення до дод. уг. 1 договір 739.docx зміни до договору
19 червня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 14:33
договір № 739.docx укладений
10 червня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зміною реквізитів "Споживача" та "Платника", сторони дійшли згоди внести зміни до розділу "Реквізити сторін" договору. Всі наступні умови договору залишаються незмінними та сторони підтверджують свої зобов`язання. Угода є невід`ємною частиною договору № 739 від 09.06.2020 і складається у трьох примірниках.
Номер договору про закупівлю: 739
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 до договору № 739 від 09.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2272, 89 грн. і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору, виклавши його в наступній редакції "оплата за даним договорм складає 10191, 63 грн. в то числі ПДВ 1698, 61грн. на 2020 рік." Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невідємленою частиною договору та діє на протязі всього року дії договору. Інші умови договору залишаються без змін. Сторони підтверджують за ними свої зобов'язання. Складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 739
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 20.08.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 400,69 грн. (чотириста грн., 69 коп) з ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 9 790, 94грн (дев’ять тисяч сімсот дев’яносто грн., 94 коп.) у тому числі ПДВ 1631,82 грн. (тисяча шістсот тридцять одна грн. 82 коп), 3.Умови договору 739 від 09.06.2020 не порушені даною угодою, залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Ця додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною договору № 739 від 09 червня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 739
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3 від 03.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 790,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 631,82 UAH)