Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель (Будівництво стадіону (футбольного поля із поліуретановим покриттям розміром 60х40м, легкоатлетичними доріжками, трибунами та освітленням) у Черкаській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів №29 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Карбишева, 5 м. Черкаси)
Очікувана вартість
7 798 475,80 UAH
UA-2020-06-10-004984-c beabfd74a59b4c3a991cb1d4897228e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козирь Віталій Вікторович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Козирь Віталій Вікторович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 20:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:28
Очікувана вартість: 7 798 475,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 992,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.1 ст.2 Закону; Вид закупівлі: передбачений абз. 1 ч. 5 ст. 4 Закону; Джерело фінансування - відповідно до річного плану до даної закупівлі; Мова, якою мають бути складені тендерні пропозиції - відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель (Будівництво стадіону (футбольного поля із поліуретановим покриттям розміром 60х40м, легкоатлетичними доріжками, трибунами та освітленням) у Черкаській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів №29 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Карбишева, 5 м. Черкаси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, вул. Карбишева, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник протягом 3 (трьох) банковських днів перераховує Підряднику аванс в розмірі 50% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 2 (двох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 3 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 20:58
Додаток 1.rtf
10 червня 2020 20:58
ТД- (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Освітлення
Дата подання: 16 червня 2020 13:32
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:38
Світильник вуличний торшерний світодіодний 84 Вт, Тюльпан LED GALAD країна виробник Россия , чи можна замынити на аналог ?
Відповідь: Дана інформація зазначена в тендерній документації
Покриття
Дата подання: 16 червня 2020 14:23
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:39
Чи можна замінити Праймер Stobialast S100,Гранули SBR 1-3,5мм,Зв'язуюче для базового шару Stobielast S131.85S135,Гранули EPDM 0,5-1,5мм,Зв'язуюче для базового шару Stobielast S125.22(червоний) на аналогичний матеріал іншого виробника?
Відповідь: Дана інформація зазначена в тендерній документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000023 ● 314df942531046649ba0c62a1a7549b2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-06-10-004984-c 10.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРСЕНАЛ 2007" 7 158 438,00
UAH з ПДВ
7 158 438,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018" 7 747 416,00
UAH з ПДВ
7 708 423,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 7 752 531,34
UAH з ПДВ
7 713 538,96
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" 7 786 694,40
UAH з ПДВ
7 747 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 16:43
Електронний підпис
23 червня 2020 16:09
Статут.pdf
23 червня 2020 16:09
працівники.pdf
23 червня 2020 16:09
ліцензія.pdf
23 червня 2020 16:09
календарний графік.pdf
23 червня 2020 16:09
ДЦ.pdf
23 червня 2020 16:09
договір.pdf
23 червня 2020 16:09
довідки, листи.pdf
23 червня 2020 16:09
довідки з банку.pdf
23 червня 2020 16:09
відомості з ЄДР.pdf
23 червня 2020 16:09
102.imd

Публічні документи

17 липня 2020 10:59
Електронний підпис
17 липня 2020 10:57
Довідки переможця.rar
26 червня 2020 15:48
Електронний підпис
26 червня 2020 15:45
Кошторис.rar
26 червня 2020 15:45
Статут Будпроект 2018.pdf
26 червня 2020 15:45
Оренда Шейка.pdf
26 червня 2020 15:45
Документи працівники.pdf
26 червня 2020 15:45
Оренда Баласт 2012.pdf
26 червня 2020 15:45
Оренда Косюк.pdf
26 червня 2020 15:44
Оренда Колтехтранс.pdf
26 червня 2020 15:44
Згоди перс даних.pdf
26 червня 2020 15:44
інвентарні картки.pdf
26 червня 2020 15:44
Довідки та гар листи.pdf
26 червня 2020 15:44
Календарний графік.pdf
26 червня 2020 15:44
інф про субпідрядника.pdf
26 червня 2020 15:44
Відгук.pdf
26 червня 2020 15:44
Довідки стаття 17.pdf
26 червня 2020 15:44
Довідки з банку.pdf
26 червня 2020 15:44
довідка досвід.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 15:32
Електронний підпис
26 червня 2020 15:26
Проект договору.pdf
26 червня 2020 15:26
Лист-відгук.pdf
26 червня 2020 15:26
Копія посвідчення ОП.pdf
26 червня 2020 15:26
копія відомості з ЄДР.pdf
26 червня 2020 15:26
Копії наказів.pdf
26 червня 2020 15:26
Довідка ст. 17.pdf
26 червня 2020 15:26
Довідка ст. 17 2.pdf
26 червня 2020 15:26
Довідка МТБ.pdf
26 червня 2020 15:26
Відомості з ЄДР.pdf
26 червня 2020 15:26
Статут.pdf
26 червня 2020 15:26
Рішення на керівника.pdf
26 червня 2020 15:26
Протокол.pdf
26 червня 2020 15:26
Наказ на директора.pdf
26 червня 2020 15:26
Копія Ліцензії.pdf
26 червня 2020 15:26
Пояснювальна записка.pdf
26 червня 2020 15:26
Локальні кошториси.pdf
26 червня 2020 15:26
Договірна ціна.pdf
26 червня 2020 15:26
1.imd
26 червня 2020 15:26
1.bdcu

Публічні документи

26 червня 2020 17:52
Електронний підпис
26 червня 2020 17:51
doc01306520200626145101.pdf
26 червня 2020 17:51
doc01306220200626144819.pdf
26 червня 2020 17:51
doc01306320200626144955.pdf
26 червня 2020 17:51
doc01296020200626094445.pdf
26 червня 2020 17:51
doc01306420200626145043.pdf
26 червня 2020 17:51
ГД 69.zip
26 червня 2020 17:51
Проект дог.pdf
26 червня 2020 17:50
Техн безп.pdf
26 червня 2020 17:50
ст17 відх.pdf
26 червня 2020 17:50
суб.pdf
26 червня 2020 17:50
ст.31.pdf
26 червня 2020 17:50
ст.44.pdf
26 червня 2020 17:50
ст.17.pdf
26 червня 2020 17:50
Роб проф.pdf
26 червня 2020 17:50
Лист.pdf
26 червня 2020 17:50
Перс дані директор.pdf
26 червня 2020 17:50
Перс дані прац.pdf
26 червня 2020 17:50
Пос особа.pdf
26 червня 2020 17:50
Пог проект дог.pdf
26 червня 2020 17:50
коток_хам_жрв_280-16.pdf
26 червня 2020 17:50
Інвентарна.pdf
26 червня 2020 17:50
Кал граф.pdf
26 червня 2020 17:50
Іст умови дог.pdf
26 червня 2020 17:50
Гімназія.rar
26 червня 2020 17:50
ДСТУ.pdf
26 червня 2020 17:50
Зміни умов дог.pdf
26 червня 2020 17:50
Запл ремонти.pdf
26 червня 2020 17:50
Достовірна.pdf
26 червня 2020 17:50
Дог укл.pdf
26 червня 2020 17:50
Довк.pdf
26 червня 2020 17:50
Дов прац.pdf
26 червня 2020 17:50
Дов про ПО.pdf
26 червня 2020 17:50
Дов про п-во.pdf
26 червня 2020 17:50
Довiдка_статистика.PDF
26 червня 2020 17:50
Дов відс заув.pdf
26 червня 2020 17:50
довiдка_банк.pdf
26 червня 2020 17:50
бул_дозери_ДТ-75_ДЗ-42.pdf
26 червня 2020 17:50
Витяг зі Стат.pdf
26 червня 2020 17:50
Відс заборг.pdf
26 червня 2020 17:50
16 Охорона праці.PDF
26 червня 2020 17:50
вкл.до дог ціни.pdf
26 червня 2020 17:50
гар строк.pdf
26 червня 2020 17:50
14 Диплом Жорнік.pdf
26 червня 2020 17:50
5 Статут новий.PDF
26 червня 2020 17:50
3 Паспорт директора.PDF
26 червня 2020 17:50
14 Диплом Теренника.pdf
26 червня 2020 17:50
13.imd
26 червня 2020 17:50
5 опис.pdf
26 червня 2020 17:50
3 Наказ на призначення.PDF
26 червня 2020 17:50
3 Код.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРСЕНАЛ 2007"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018"

ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРСЕНАЛ 2007"
#35091332
Відхилено 7 158 438,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 18:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 19:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018"
#42017080
Переможець 7 708 423,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 19:03

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/ посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Згідно п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копію договору виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником. До договору додається КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічними вважаються роботи з будівництва/реконструкції/капітального ремонту стадіонів та/або футбольних полів з поліуретановим покриттям площею не менше 800 м. кв. Учасник надав договір від 24 липня 2018 року № 20 предметом якого є роботи з реконструкції спортивного майданчика №3 з улаштуванням штучного покриття 40х60 (штучна трава) для гри в футбол на КП «Центральний стадіон» вул. Смілянська 78, м. Черкаси. Роботи за даним предметом договору не є аналогічними оскільки штучне покриття (штучна трава) не є поліуретановим покриттям, як вимагалося згідно умов тендерної документації. Також відсутні Додатки №2 та №3 до договору які є невід’ємною частиною договору, а отже договір надано не у повному обсязі. На усунення даної невідповідності надати замовнику копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме з будівництва/реконструкції/капітального ремонту стадіонів та/або футбольних полів з поліуретановим покриттям площею не менше 800 м. кв. 2. Згідно п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням: - виконавець робіт; - головний інженер. Додатками до довідки є: - документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин; - листи-згоди про поширення персональних даних, працівників копії документів яких на підтвердження трудових відносин надаються у складі тендерної пропозиції; - додатково на інженерно-технічних працівників, яких перераховано в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник»/ «технік-будівельник»/ «інженер-механік». Учасник надав довідку про наявність працівників робітничих професій, в склад якої відніс виконавця робіт Шинкаренка О.О. Згідно Класифікатора професій із змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 лютого 2019 року N 259 виконавець робіт є інженерно-технічним працівником, а отже повинен бути віднесений до складу інженерно-технічних працівників, та мати диплом про освіту, який, за умовами тендерної документації, учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції. Учасник не надав дипломи Шинкаренка О.О. та Бут М.М. в складі тендерної пропозиції, що не відповідає кваліфікаційним умовам до тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати замовнику довідку в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1) з урахуванням вищезазначених зауважень та додатково на інженерно-технічних працівників, яких перераховано в даній довідці, надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник»/ «технік-будівельник»/ «інженер-механік». 3. Згідно п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: -підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі; - довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання ( з зазначенням власника даного майна), відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково вказати фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. Довідка з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, яку надав учасник не містить всього переліку машин згідно розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів, а також відповідно немає жодного документа на підтвердження наявності таких машин у учасника. Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства. Крім того учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання робіт за даним предметом закупівлі протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази. Окрім цього лист повинен містити інформацію про реквізити договору, на підставі якого надається такий лист (дата укладення, номер за наявності), та строк дії такого правочину і можливості його пролонгації на строк достатній для завершення виконання робіт за даним предметом закупівлі. Вищезазначені документи відсутні в складі тендерної пропозиції учасника. На усунення даної невідповідності надати замовнику довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до всього переліку машин згідно розділу ІІ Підсумкової відомості ресурсів, а також підтвердження наявності таких машин у учасника. Також надати, якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, видаткові накладні або інвентарні картки, а також лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання робіт за даним предметом закупівлі протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

09 липня 2020 18:56
Електронний підпис
09 липня 2020 18:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 19:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРОЕКТ-2018"
#42017080
7 708 423,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 17:09
Зош _29 Будівн.стадіону ДУ.jpg зміни до договору
31 травня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 17:28
Деп.осв. Будівн.стад. Зош _29 ДУ.jpg зміни до договору
29 березня 2021 17:06
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 18:47
002.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 18:45
001.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 18:45
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 17:37
договір укладений
28 липня 2020 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п. 3.1., 5.1., 11.1
Номер договору про закупівлю: 29-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.15 ДОговору викласти в новій редакції (зміна реквізитів Замовника)
Номер договору про закупівлю: 29-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) п.5.1 Договору викласти в новій редакції (Звершити виконання робіт в строки до 25.12.2021 року); 2) Додаток №4 до Договору викласти в новій редакції (Календарний графік); 3) п.11.1 викласти в новій редакції (Договір діє до 25.12.2021 року)
Номер договору про закупівлю: 29-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML