Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-06-10-004601-c ● b3817eb984914ae8bd5692c3c87bf497
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146334 |
Місцезнаходження: | 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г |
Контактна особа: |
Грібьонкіна Наталья Володимирівна +380666243025 tend_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 17:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 17:15 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:38 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1) Інформація про замовника торгів 1.1. Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради. 1.2.Код за ЄДРПОУ: 02146334 1.3.Місце знаходження: 61146, Україна, Харківська обл., місто Харків, вул. Валентинівська, 27-г 1.4. Категорія: відповідно до частини 3 пункту 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). 1.5.Уповноважена контактна особа: Грібьонкіна Наталія Володимирівна, головний спеціаліст. 61146, Україна, м. Харків, вул. Валентинівська, 27-Г. тел./телефакс (057) 725-15-72. E-mail: tend_osvita@ukr.net.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80.54 м.куб
Видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою розтошування закладів загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі виставленого акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання Послуги. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надану Послугу здійснюються протягом 15-ти днів, з дня отримання Замовником бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 17:02 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДЕРЕВА.docx | |
10 червня 2020 17:02 |
ОГОЛОШЕННЯ ДЕРЕВА.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-10-004601-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 23 червня 2020 23:04
Скасування рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. та повторний розгляд про обрання ФОП Яловенко О.О. переможцем закупівлі UA-2020-06-10-004601-c, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (код НКУ ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень).
. Вважаємо незрозумілою та необґрунтованою аргументацію, зазначену в повідомленні протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме п. 10):
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. У зв’язку з застосуванням єдиного критерію оцінки: «Ціна», перелік та методика оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями не зазначається .Учасник визначає ціну тендерної пропозиції, з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, усіх інших витрат.
Як зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель,
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
По 1-му пункту: пропозиція ФОп Яловенко О.О. повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна, а перелік та методика оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями не зазначається;
По 2-му пункту: забезпечення пропозиції не вимагалось Замовником;
По 3-му пункту: ФОП Яловенко О.О. не відмовлявся і не відмовляється від підписання договору про закупівлю;
І останній, 4-й пункт: ФОП Яловенко протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодного разу не відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) з Замовником.
Тому вимагаємо переглянути своє рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. та винести позитивне рішення, так як пропозиція нашого підприємства є найбільш економічно вигідною та відповідає усім критеріям оцінки тендерної документації. В свою чергу ФОП Яловенко О.О. гарантує виконання та дотримання усіх вимог, як переможця закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
. Вважаємо незрозумілою та необґрунтованою аргументацію, зазначену в повідомленні протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме п. 10):
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. У зв’язку з застосуванням єдиного критерію оцінки: «Ціна», перелік та методика оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями не зазначається .Учасник визначає ціну тендерної пропозиції, з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, усіх інших витрат.
Як зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель,
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
По 1-му пункту: пропозиція ФОп Яловенко О.О. повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна, а перелік та методика оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями не зазначається;
По 2-му пункту: забезпечення пропозиції не вимагалось Замовником;
По 3-му пункту: ФОП Яловенко О.О. не відмовлявся і не відмовляється від підписання договору про закупівлю;
І останній, 4-й пункт: ФОП Яловенко протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодного разу не відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) з Замовником.
Тому вимагаємо переглянути своє рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. та винести позитивне рішення, так як пропозиція нашого підприємства є найбільш економічно вигідною та відповідає усім критеріям оцінки тендерної документації. В свою чергу ФОП Яловенко О.О. гарантує виконання та дотримання усіх вимог, як переможця закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 09:20
Доброго дня.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами )(далі – Закон) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановленими ст. 17 Закону, але замовником можуть встановлюватися вимоги до учасників. В оголошенні може зазначатися також інша інформація.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електроних закупівель (код закупівлі UA-2020-06-10-004601-c) на послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (код НКУ ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) містить перелік документів, які має надати учасник в складі своєї пропозиції, у тому числі іі довідку в довільній формі про відповідність за достовірність наданої інформації.
Під час періоду уточнень з 10.06.2020 по 15.06.2020 від потенційних учасників не надходило жодного запиту або вимоги.
В складі пропозиції ФОП Яловенко О.О вище зазначена довідка відсутня, на підставі чого, враховуючи п.1ч13 ст.14 Закону, пропозиція ФОП Яловенко О.О була відхилена, як та, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами )(далі – Закон) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановленими ст. 17 Закону, але замовником можуть встановлюватися вимоги до учасників. В оголошенні може зазначатися також інша інформація.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електроних закупівель (код закупівлі UA-2020-06-10-004601-c) на послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (код НКУ ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) містить перелік документів, які має надати учасник в складі своєї пропозиції, у тому числі іі довідку в довільній формі про відповідність за достовірність наданої інформації.
Під час періоду уточнень з 10.06.2020 по 15.06.2020 від потенційних учасників не надходило жодного запиту або вимоги.
В складі пропозиції ФОП Яловенко О.О вище зазначена довідка відсутня, на підставі чого, враховуючи п.1ч13 ст.14 Закону, пропозиція ФОП Яловенко О.О була відхилена, як та, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-004601-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 01 липня 2020 12:55
Дискваліфікація пропозиції ПП "Техномет М"
Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій спрощеної закупівлі та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція спрощеної закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.". Тобто на пропозицію в будь-якому випадку повинен бути накладений електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, незважаючи на те, чи підписані окремі (чи навіть усі) документи Пропозиції електронним цифровим підписом (або кваліфікованим електронним підписом) чи ні. Пропозиція ПП «Техномет М» не містить накладений на неї електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис), тому вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Техномет М» та дискваліфікувати пропозицію даного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 10:37
Доброго дня!
Повідомляємо, що відповідно до вимог ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель ШЛЯХОМ заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, ТА ШЛЯХОМ завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Документи пропозиції ПП «Техномет М» надані учасником згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів. Під час розгляду пропозиції Переможця Замовником за допомогою державного онлайн –сервісу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису https://ca.informjust.ua/verify встановлено, що всі документи пропозиції надані та підписані директором ПП «Техномет М» Гладковим Михайлом Валентиновичем. Підпис уповноваженої особи Учасника перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено. Таким чином, Замовник упевнився в достовірності та правдивості наданих документів. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Стаття 6 вказаного закону встановлює, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Замовник здійснивши перевірку підпису кожного документа пропозиції ідентифікував автора пропозиції та перевірив цілісність даних. Стаття 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до пункту 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно ч. 5 ст. 17 Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО АВТОРА ПРОПОЗИЦІЇ Є ПУБЛІЧНОЮ ТА ДОСТУПНОЮ. Враховуючи вищевикладене, жоден з зазначених законом підстав не може бути застосований у даному випадку
Повідомляємо, що відповідно до вимог ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель ШЛЯХОМ заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, ТА ШЛЯХОМ завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Документи пропозиції ПП «Техномет М» надані учасником згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів. Під час розгляду пропозиції Переможця Замовником за допомогою державного онлайн –сервісу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису https://ca.informjust.ua/verify встановлено, що всі документи пропозиції надані та підписані директором ПП «Техномет М» Гладковим Михайлом Валентиновичем. Підпис уповноваженої особи Учасника перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено. Таким чином, Замовник упевнився в достовірності та правдивості наданих документів. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Стаття 6 вказаного закону встановлює, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Замовник здійснивши перевірку підпису кожного документа пропозиції ідентифікував автора пропозиції та перевірив цілісність даних. Стаття 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до пункту 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно ч. 5 ст. 17 Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО АВТОРА ПРОПОЗИЦІЇ Є ПУБЛІЧНОЮ ТА ДОСТУПНОЮ. Враховуючи вищевикладене, жоден з зазначених законом підстав не може бути застосований у даному випадку
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
118 796,50
UAH з ПДВ
|
102 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" |
121 000,00
UAH з ПДВ
|
103 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕХНОМЕТ М" |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3266504459 |
Відхилено |
102 900,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 18:35
|
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" #1533511687 |
Відхилено |
103 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 18:37
|
ПП "ТЕХНОМЕТ М" #36647552 |
Переможець |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 15:50
|
ДУ 2 ДЕРЕВА доповнена.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 13:42
|
ДУ 2 ДЕРЕВА доповнена.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 08:56
|
ДУ 2 ДЕРЕВА.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 16:06
|
ДУ 2 ДЕРЕВА.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 16:05
|
ДУ 1 ДЕРЕВА.pdf | зміни до договору |
09 липня 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 15:59
|
ДЕРЕВА.pdf | укладений |
08 липня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 11:13
|
Договір 181.pdf | укладений |
08 липня 2020 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 6.2. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору складає: 103 993,00 грн. (Сто три тисячі дев’ятсот дев’яносто три грн. 00 коп.), ПДВ не передбачений.» |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 6.2. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до частини І Договору, та викласти її в наступній редакції: 1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги, (далі – Послуги), згідно Специфікації, яка є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), а Замовник зобов’язується приймати надані Послуги та оплачувати їх у порядку передбаченому даним Договором. 1.2. Найменування та код послуг: Видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (далі Послуги) ДК 021:2015: ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) 1.3. Обсяги закупівлі 80.54 м.куб. Послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 1.4. Місце надання послуг – 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою розтошування закладів загальної середньої освіти (згідно додатку № 2) 1.5. Строки надання послуг: до 01.08.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 6.2. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до частини І Договору, та викласти її в наступній редакції: 1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги, (далі – Послуги), згідно Локального кошторису з додатками (Додаток Р, Додаток С, Додаток А, Додаток Л, Розрахунок № 1-1, Розрахунок 1-2, Розрахунок 5, Розрахунок 6), які є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), а Замовник зобов’язується приймати надані Послуги та оплачувати їх у порядку передбаченому даним Договором. 1.2. Найменування та код послуг: Видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (далі Послуги) ДК 021:2015: ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) 1.3. Обсяги закупівлі 80.54 м.куб. Послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 1.4. Місце надання послуг – 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою розтошування закладів загальної середньої освіти (згідно додатку № 2) 1.5. Строки надання послуг: до 01.08.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення доп.угоди додатком 2 |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення ло договору |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |