Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015-51120000-9 послуги зі встановлення механічного обладнання (вивішування прапорів на опорах повітряних ліній електропередач, встановлення прапорів у підставки (розети) та їх придбання)
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-06-10-004538-b 8872319f311549e8b0df35ef17359f61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 13:53
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 13:53
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:26
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51120000-9: Послуги зі встановлення механічного обладнання


1. Найменування замовника: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради . 2. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37794186. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76018 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бойчук Тетяна Олексіївна, начальник відділу державних закупівель Департаменту, тел. (0342) 53-76-47, E-mail: dkgtender@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: CPV ДК 021:2015-51120000-9 послуги зі встановлення механічного обладнання (вивішування прапорів на опорах повітряних ліній електропередач, встановлення прапорів у підставки (розети) та їх придбання). 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1-послуга. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: в м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, Україна 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 11. Умови оплати: Післяоплата. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 370000.00 грн. з ПДВ. 13. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1850,00 грн. – 0.5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «26» червня 2020 року. 17. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
CPV ДК 021:2015-51120000-9 послуги зі встановлення механічного обладнання (вивішування прапорів на опорах повітряних ліній електропередач, встановлення прапорів у підставки (розети) та їх придбання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51120000-9 — Послуги зі встановлення механічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість.Вартість послуг, передбачену п.3. 1. Договору, Замовник виплачує Виконавцю, на основі Актів здачі-приймання послуг і Довідок про вартість наданих послуг, після підписання таких актів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 360 000,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пісак Тарас Мирославович 362 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сочавська Уляна Петрівна 360 000,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:43
Електронний підпис
03 липня 2020 13:33
Дубовий А.М..pdf
25 червня 2020 14:30
Електронний підпис
25 червня 2020 14:18
Технічні вимоги.pdf
25 червня 2020 14:18
Статут.pdf
25 червня 2020 14:18
ст.17ч.1 п.9.pdf
25 червня 2020 14:18
ст.17 ч.1 п.11.pdf
25 червня 2020 14:18
ст.17 ч.1 п.10.pdf
25 червня 2020 14:18
ст.17 ч.1 п. 8.pdf
25 червня 2020 14:18
ст.17 ч. 1 п. 12.pdf
25 червня 2020 14:18
ст. 17ч. 1 п.4.pdf
25 червня 2020 14:18
ст. 17 ч.1 п.13.pdf
25 червня 2020 14:18
ст. 17 ч. 2.pdf
25 червня 2020 14:18
ст. 17 ч. 1п. 6.pdf
25 червня 2020 14:18
ст. 17 ч. 1 п. 3.pdf
25 червня 2020 14:18
ст. 17 ч. 1 п. 2.pdf
25 червня 2020 14:18
Проект договору.pdf
25 червня 2020 14:18
Інструкція з ОП.pdf
25 червня 2020 14:18
Документи по ОП.pdf
25 червня 2020 14:18
Довідка про субпідряд.pdf
25 червня 2020 14:18
Довідка працівники.pdf
25 червня 2020 14:18
Довідка ОП.pdf
25 червня 2020 14:18
Довідка МТБ.pdf
25 червня 2020 14:18
Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 14:18
Витяг З ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2020 14:18
Виписка ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2020 14:18
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 09:15
технічні вимоги.jpg
26 червня 2020 09:15
проект договору.pdf
26 червня 2020 09:15
Повноваження підпису.jpg
26 червня 2020 09:15
Інформація ст 17.jpg
26 червня 2020 09:15
Довідка щодо статуту.jpg
26 червня 2020 09:15
Довідка про санкції.jpg
26 червня 2020 09:15
Довідка про ПДВ.jpg
26 червня 2020 09:15
Довідка МТБ.jpg
26 червня 2020 09:15
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2020 09:15
646.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:33
Електронний підпис
17 липня 2020 16:24
Довідка.PDF
17 липня 2020 16:24
Довідка ч.3 і 6.PDF
17 липня 2020 16:24
Довідка з податкової.PDF
25 червня 2020 15:23
Електронний підпис
25 червня 2020 15:08
Посвідчення висотні.pdf
25 червня 2020 15:08
договір техніка.pdf
25 червня 2020 15:08
договір вишка.pdf
25 червня 2020 15:08
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ФОП Пісак Тарас Мирославович

ФОП Сочавська Уляна Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35277442
Відхилено 269 999,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 12:37
ФОП Пісак Тарас Мирославович
#3240604836
Відхилено 270 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 11:40
ФОП Сочавська Уляна Петрівна
#3259211542
Переможець 288 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:11

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції Комунального підприємства "ТЕПЛИЙ ДІМ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасник надав довідку довільної форми вихідний номер №и01-03/555 від 22.06.2020 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій під № 1 у наведений таблиці вказав наявність Автопідіймача (висота підйому 22 м-30 м), кількість 1, орендоване. Додатком 1 Тендерної документації встановлено вимогу надання від учасника документально підтвердженої інформації, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме: довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі та технології надання послуг. Якщо орендоване - сканкопії з оригіналів договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів). Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Учасником не надано - сканкопії з оригіналів договору оренди. Тому враховуючи вищенаведене відповідно до ч. 16 статті 29 Закону розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Вами невідповідностей шляхом розміщення сканкопії з оригіналів договору оренди Автопідіймача (висота підйому 22м-30м) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.

Документи

07 липня 2020 15:34
Електронний підпис
07 липня 2020 15:31
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи підприємця Пісака Тараса Мирославовича виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасник надав довідку довільної форми вихідний номер №91 від 23.06.2020 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій у наведений таблиці вказав наявність механізмів: Автомобіль ГАЗ 33023-212, Автовишка АГП-22 на базі ЗІЛ 130, Автогідропідіймача АГП-28 по договору надання послуг. Додатком 1 Тендерної документації встановлено вимогу надання від учасника документально підтвердженої інформації, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме: довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі та технології надання послуг. Якщо орендоване - сканкопії з оригіналів договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів). Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Учасником не надано - сканкопії з оригіналів договору про надання послуг. Учасник надав довідку довільної форми яка містить інформацію про виконання учасником робіт по влаштуванню огорожі біля стадіону Хет-Трик та договір від №646/17 від 05.09.2017 р. який не є аналогічним. Додатком 2 Тендерної документації встановлено вимогу надання від учасника документально підтвердженої інформації, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме: Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і сканкопії з оригіналів: одного (чи декількох) аналогічного договору зі всіма додатками до нього, обов’язково кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних послуг). Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Учасником не надано - сканкопії з оригіналів договору про надання аналогічних послуг. Учасник надав довідку довільної форми яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Додатком 2 Тендерної документації встановлено вимогу надання від учасника документально підтвердженої інформації, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме: Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до Технічних вимог (додаток № 4) цієї тендерної документації. В зв’язку з тим що послуги надаються на висоті, необхідна наявність працівників з доступом до висотних робіт у кількості не менше 2 чоловік. Для підтвердження наявності в працівників дозволу на допуск до висотних робіт учасники надають скановані з оригіналів документи, що надають право допуску на виконання висотних робіт на кожного працівника. Учасник не надав скановані з оригіналів документів, що надають право допуску на виконання висотних робіт на кожного працівника. Тому враховуючи вищенаведене відповідно до ч. 16 статті 29 Закону розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Вами невідповідностей шляхом розміщення в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - сканкопії з оригіналів договору про надання послуг на механізми: Автомобіль ГАЗ 33023-212, Автовишка АГП-22 на базі ЗІЛ 130, Автогідропідіймача АГП-28; - сканкопії з оригіналів договору зі всіма додатками про надання аналогічних послуг; - скановані з оригіналів документів, що надають право допуску на виконання висотних робіт на кожного працівника.

Документи

10 липня 2020 15:01
Електронний підпис
10 липня 2020 14:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сочавська Уляна Петрівна
#3259211542
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:05
01.02.2021 р. ____.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 11:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:17
365.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:31
Договір.PDF укладений
30 липня 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2021р
Номер договору про закупівлю: 210/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 366
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): двадцяти відсоткова угода
Номер договору про закупівлю: 210/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML