Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вживаний автопідйомник автомобільний телескопічний на базі шасі ГАЗ-3307 (або еквівалент)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-06-10-003887-c 3c44f8281a144dfbb2bdaa0172e68688
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Супрун Юрій Володимирович

+380985350123 nos_komunalnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Носівка-Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32995697
Місцезнаходження: 17100, Україна , Чернігівська обл., Носівка, вул. Суворова,55
Контактна особа: Супрун Юрій Володимирович
+380985350123
nos_komunalnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:58
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
вживаний автопідйомник автомобільний телескопічний на базі шасі ГАЗ-3307 (або еквівалент) за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м. Носівка, вул. Суворова, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 15:51
мова.docx
10 червня 2020 15:51
Договiр_автопiдйомник (1) (2).doc
10 червня 2020 15:51
ТД_Автопiдйомник (4) .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-12-000008 ● 53005f6284e74414b481fa225fb7aa4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.06.2020 № 36

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 12.06.2020 № 36

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-06-10-003887-с 10.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання ДАСУ від 17.06.2020 року для усунення порушень, виявлених під час моніторингу процедури закупівлі оголошеної 10.06.2020 року з предмету закупівлі «вживаний автопідйомник автомобільний телескопічний на базі шасі ГАЗ-3307 (або еквівалент)» (ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), інформую про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку . 19.06.2020 року

2020-06-19 15:44:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-23 09:09:51

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 15:24
Кінець періоду оскарження: 30 червня 2020 00:00
Дата відміни: 30 червня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання зобов’язання ДАСУ через неможливість усунення порушень, виявлених під час моніторингу, в порядку ч. 1 п. 2 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відміняє тендер.
Документи:
19 червня 2020 15:23
Електронний підпис
19 червня 2020 15:14
протокольне рішення