Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Носівка-Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32995697 |
Місцезнаходження: | 17100, Україна , Чернігівська обл., Носівка, вул. Суворова,55 |
Контактна особа: |
Супрун Юрій Володимирович +380985350123 nos_komunalnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 15:51 |
мова.docx | |
10 червня 2020 15:51 |
Договiр_автопiдйомник (1) (2).doc | |
10 червня 2020 15:51 |
ТД_Автопiдйомник (4) .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-12-000008 ● 53005f6284e74414b481fa225fb7aa4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2020 № 36
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 12.06.2020 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-06-10-003887-с 10.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання ДАСУ від 17.06.2020 року для усунення порушень, виявлених під час моніторингу процедури закупівлі оголошеної 10.06.2020 року з предмету закупівлі «вживаний автопідйомник автомобільний телескопічний на базі шасі ГАЗ-3307 (або еквівалент)» (ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), інформую про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку . 19.06.2020 року
2020-06-19 15:44:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2020-06-23 09:09:51
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 15:24 |
Кінець періоду оскарження: | 30 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 30 червня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання зобов’язання ДАСУ через неможливість усунення порушень, виявлених під час моніторингу, в порядку ч. 1 п. 2 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відміняє тендер. |
19 червня 2020 15:23
|
Електронний підпис |
19 червня 2020 15:14
|
протокольне рішення |