Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
7 697,76 UAH
UA-2020-06-10-001281-b ad208a10daea41728a0a53d174cb3ab7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Кіор

+380976516310
+380677545083
maros17@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №17 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031807
Місцезнаходження: 87549, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, 219
Контактна особа: Оксана Кіор
+380976516310,+380677545083
maros17@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


послуги з Утилізації/ видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Грецька, 219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

10 червня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 7 697,76
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 13:55
повідомлення.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 13:54
дод.угода_№3.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:46
повідомлення (9).PDF зміни до договору
20 серпня 2020 12:45
додаткова_угода_№2_Комунальник.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 15:35
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 червня 2020 15:32
повідомлення про внесення змін (81).pdf зміни до договору
18 червня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 10:23
Договір Комунальник.pdf укладений
10 червня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів "Споживоча" та "Платника"
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменшити суму договору на 223грн 65 коп (двісті двадцять три грн 65 коп) і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу «Ціна та порядок оплати послуг» - Сума договору виклавши його в наступній редакції : Оплата за даним договором складає 5953,78 грн (п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят три грн 78 коп) , у тому числі ПДВ 992,30 грн, на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 1304
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 697,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 282,96 UAH)