Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Димосос Д-17 або ДН-17 або еквівалент – 1 шт.
Очікувана вартість
1 783 152,00 UAH
UA-2020-06-10-001188-c f87707ca0ff049ea80ea1e3ae6094936
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сівцов Сергій Валентинович

380627364177 tendersnab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая»
Код ЄДРПОУ: 40695853
Місцезнаходження: 85670, Україна , Донецька обл., Вугледар, Вугледар
Контактна особа: Сівцов Сергій Валентинович
380627364177
tendersnab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:26
Очікувана вартість: 1 783 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 831,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42520000-7: Вентиляційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Димосос Д-17 або ДН-17 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85670, Україна, Донецька область, Вугледар, ДП "Шахта ім. М.С. Сургая"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:18
ТД димосос ДН-17 змінена 18.06.2020р..doc
18 червня 2020 10:44
Перелік змін ТД димосос ДН-17 18.06.2020р..docx
18 червня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:18
ТД димосос ДН-17 змінена 18.06.2020р..doc
18 червня 2020 10:43
ТД димосос ДН-17 змінена 18.06.2020р..doc
10 червня 2020 11:45
ТД димосос ДН-17.doc
18 червня 2020 10:44
Перелік змін ТД димосос ДН-17 18.06.2020р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000078 ● 7e9df460235b4a64a0ae012bac407ef5
  • Статус: вирішено ● Дата: 17 вересня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.08.2020 №29
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020 та від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 10.08.2020 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-10-001188-c 10.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-13 13:24:19

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Димосос Д-17 або ДН-17 або еквівалент – 1 шт.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-10-001188-c) на виконання доручення Держаудитслужби від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020 та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020), постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Чому тендерним комітетом не надано можливості учаснику «ТОВ КИЇВ БУД МОНТАЖ» для виправлення невідповідностей, виявлених тендерним комітетом за результатами розгляду тендерної пропозиції у документах, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю та подання яких вимагалось тендерною документацією ? При цьому, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону - учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, тож відсутність документів, які вимагалися тендерною документацію з урахуванням переліку, визначеного частиною шістнадцятою статті 29 Закону є саме невідповідністю поданих документів та надає право учаснику на її усунення протягом 24 годин.
2. Яка саме частина тексту статуту «ТОВ КИЇВ БУД МОНТАЖ» на сторінці 11 не надає можливості ідентифікувати його зміст та визначена тендерним комітетом, як однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника «ТОВ КИЇВ БУД МОНТАЖ», а саме: «Текстова частина тексту не є розпізнавальною, зокрема сторінка 11 Статуту», тоді як за результатами розгляду зазначеного документа органом державного фінансового контролю, сторінок неналежного рівня зображення, зміст яких неможливо встановити, не виявлено ? А також поясніть, чому учасника ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не відхилено з аналогічної підстави, а визначено переможцем торгів, в складі тендерної пропозиції якого наявні документи неналежного рівня зображення, які розміщені у файлах «Статутні.pdf», «відомості з єдиного Державного реєстра ООО ЛІДЕР ПРОМСНАБ.pdf» ?
3. Яким чином тендерним комітетом була встановлена відповідність учасника ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (підпункт 5.1.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації), оскільки документи, що подані учасником на підтвердження зазначеного критерію не містять інформації щодо ціни договору та суми його виконання ?
4. Чому в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» оприлюднено 13.07.2020, тоді як рішення про відповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника та визначення його переможцем було прийнято 09.07.2020, що відображено у протоколі засідання тендерного комітету від 09.07.2020 ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-17 08:46:26

Про надання інформації

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено

2020-08-31 14:18:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення Замовником інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення Замовником інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

На виконання вимоги про усунення виявлених за результатами моніторингу порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю від 30.07.2020 №270Т, що підтверджується додатковою угодою від 31.08.2020 №1.

2020-09-02 10:11:15

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНТИЛЯТОРНИЙ ЗАВОД УКРВЕНТСИСТЕМИ" 933 132,00
UAH з ПДВ
915 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ БУД МОНТАЖ" 1 299 699,00
UAH з ПДВ
1 098 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРКАСОН" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ" 1 746 000,00
UAH з ПДВ
1 746 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 10:49
П 453.jpg
26 червня 2020 11:33
Статут (Устав) тит.л.jpg
26 червня 2020 11:33
Статут (Устав) 13.л.jpg
26 червня 2020 11:33
Статут (Устав) 12.л.jpg
26 червня 2020 11:33
Статут (Устав) 1.л.jpg
26 червня 2020 11:33
Сертифікат ISO-2020.PDF
26 червня 2020 11:33
свідоцтво.jpg
26 червня 2020 11:33
П 449.pdf
26 червня 2020 11:33
додаток 6.jpg
26 червня 2020 11:33
додаток 5.jpg

Публічні документи

25 червня 2020 12:54
Електронний підпис
25 червня 2020 12:34
Електронний підпис
25 червня 2020 12:33
Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 12:33
Статут_КИЇВ БУД МОНТАЖ.pdf
25 червня 2020 12:33
Аналогичний договір.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 10:58
Електронний підпис
26 червня 2020 10:27
12.1-ДФ за 1кв.2020г.pdf
26 червня 2020 10:27
plasma_sertifikat_dstu-iso-9001.jpg
26 червня 2020 10:27
catalog-ventilyator.pdf
26 червня 2020 10:27
16.Договір Додаток-4.pdf
26 червня 2020 10:27
15.5.копія Договору з О.pdf
26 червня 2020 10:27
15.4.копія Договору з К.pdf
26 червня 2020 10:27
15.0.Св-во Плазма 2019.pdf
26 червня 2020 10:27
14.Чертеж.pdf
26 червня 2020 10:27
13.Протокол.Наказ.pdf
26 червня 2020 10:27
12.Довідка з банку.pdf
26 червня 2020 10:27
11.Інформ довідка.pdf
26 червня 2020 10:27
10.Довідка про субпідр.pdf
26 червня 2020 10:27
8.ст.17.Додаток-3.pdf
26 червня 2020 10:27
6.Статут.pdf
26 червня 2020 10:27
3.Витяг з ЄДР.pdf
26 червня 2020 10:27
2.Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 19:13
Пропозиція оновлена
15 липня 2020 19:13
Ст17
15 липня 2020 19:13
Мвс
24 червня 2020 15:01
Електронний підпис
24 червня 2020 14:58
працівникі.pdf
24 червня 2020 14:58
захист довкілля.pdf
24 червня 2020 14:58
Пропозиція.pdf
24 червня 2020 14:58
Статутні.pdf
24 червня 2020 14:58
ст17.pdf
24 червня 2020 14:58
Договір аналог.pdf
24 червня 2020 14:58
Витяг ЄДР 10.03.2020р..pdf
24 червня 2020 14:58
додаток 6 тех хар-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕНТИЛЯТОРНИЙ ЗАВОД УКРВЕНТСИСТЕМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ БУД МОНТАЖ"

ТОВ "КАРКАСОН"

ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВЕНТИЛЯТОРНИЙ ЗАВОД УКРВЕНТСИСТЕМИ"
#36370552
Відхилено
915 300,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 10:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 липня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ БУД МОНТАЖ"
#42685475
Відхилено 1 098 350,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:21
ТОВ "КАРКАСОН"
#42818486
Відхилено
1 100 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 08:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 липня 2020 00:00
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
#37434048
Переможець 1 746 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 08:39

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

06 липня 2020 10:09
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
#37434048
1 746 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:14
Додаткова угода №1 до Договору №270Т від 30.07.2020р. розірвання.PDF укладений
31 серпня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 13:34
270Т від 30.07.2020р. Лідер Промснаб димосос ДН-17.PDF укладений
30 липня 2020 13:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель