Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ") |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52 |
Контактна особа: |
Халімон Анастасія Володимирівна +380961260265 tender@cemrw.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2020 19:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 13:44 |
Очікувана вартість: | 114 224 708,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 570 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 570000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу | Аванс | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 20:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 20:14 |
Перелік змін до ТД Залізниця 30.06.2020.docx | |
30 червня 2020 20:14 |
експертний звіт по коліям 00-0627-19-ПБ.pdf | |
30 червня 2020 20:14 |
ДОДАТОК 6 до ТД Відомість обсягів робіт.docx | |
30 червня 2020 20:14 |
ТД Залізниця-2020 зі змінами 30.06.2020.docx |
30 червня 2020 20:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 червня 2020 20:14 |
Перелік змін до ТД Залізниця 30.06.2020.docx
|
||||||
30 червня 2020 20:14 |
експертний звіт по коліям 00-0627-19-ПБ.pdf
|
||||||
30 червня 2020 20:14 |
ДОДАТОК 6 до ТД Відомість обсягів робіт.docx
|
||||||
30 червня 2020 20:14 |
ТД Залізниця-2020 зі змінами 30.06.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) особливі роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим.
До особливих робіт належать:
• ознайомлення з інформацією про фізичний захист з обмеженим доступом;
• забезпечення функціонування систем фізичного захисту;
• роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження (захищена зона Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ» та ЦСВЯП, в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, Іванківський район Київської області).
Постанова КМУ від 25.12.1997 року № 1471 не містить норму, яка вказує, що допуск до особливих робіт можливо оформити тільки після підписання договору на відповідні роботи.
Відповідно пункту 3 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації.
Згідно пункту 8 розділу ІІ тендерної документації: «При необхідності учасник може візуально ознайомитись з обсягом робіт та умовами їх виконання на місці виконання робіт. Для ознайомлення з роботами, які будуть виконуватися на майданчику КВ «Вектор», який знаходиться безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні особливої радіаційної небезпеки, в межах санітарно-захисної зони Чорнобильської АЕС учаснику необхідно за два дні письмово повідомити замовника (для оформлення разової перепустки для відвідування) з вказівкою такої інформації:
• П.І.Б. посадової особи учасника (з вказівкою організації, від якої прибуває особа, та адреси і контактний телефон цієї організації), контактний телефон, паспортні дані;
мета візиту, дата та час візиту.».
Відповідно до затвердженого проекту по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» в пункті 5.1.4 «Верхня будови колії» розділу 5 тому 1.1 зазначено:
«Укладання верхньої будови під’їзної колії та промислової станції передбачається ланками із нових рейок типу Р65 (згідно ДСТУ 4344:2004) на залізобетонних шпалах типу Ш1-1 (ДСТУ Б В.2.6-209:2016) із скріпленням КБ. Баластна призма – із щебеню фракції 25-60 мм (відповідно до ДСТУ Б В.2.7-204:2009) на піщаній подушці. Епюра шпал в прямих та кривих – 1600 шт/км за винятком колії в кривих R<1200 м – 1840 шт/км.
З метою організації охорони праці та забезпечення життя і здоров’я працюючих на будівельному майданчику, де будуть проводитися будівельні роботи (в тому числі зазначені вище) до початку виконання будівельних робіт призначається координатор з охорони праці. Відповідно до частини четвертої Розділу ІV Мінімальних вимог координатор з питань охорони праці повинен мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, кваліфікація якого має бути підтверджена незалежним органом за професією інженер з охорони праці (будівництво). Окрім того, тендерною документацією не вимагається наявність інженера з охорони праці (будівництво) у штаті учасника, а надається можливість залучення такого фахівця за договором з відкладальною умовою, що ніяк не дискримінує та не обмежує учасників для участі у закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо, що тендерна документація складена виключно у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», жодним чином не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
зверненні за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке надійшло через електронну систему закупівель до замовника від учасника по оголошеній закупівлі, відсутня інформація кому був направлений лист та від кого вони не одержали ніяких заперечень для одержання допуску до виконання особливих робіт.
Також, повторно зазначаємо, що направлення документів на оформлення учасником допуску до виконання особливих робіт не може гарантувати отримання від СБУ позитивних висновків перевірки персоналу учасника. У разі отримання негативних висновків перевірки, допуск такому персоналу не може бути наданий.
Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) будівельні роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим.
Тому, з метою своєчасного початку та завершення в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною.
згідно діючого Закону України «Про публічні закупівлі» відсутня така термінологія як «документація конкурсних торгів» та «конкурсні торги".
Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Нажаль системою електронних закупівель при наданні роз’яснень до тендерної документації не передбачено завантаження скан-копій документів.
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У Додатку № 1 до тендерної документації замовником представлено необхідний перелік будівельної техніки, механізмів та іншого устаткування при використанні якого, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
Згідно затвердженого проекту зокрема, наявність лісонавантажувача потужністю не менше 135 кВт, автосамоскидів в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т та автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною умовою для виконання наступних робіт:
- валка лісу;
- обрізка сучків;
- трелювання лісу;
- корчування пнів;
- розкряжування і оброблення хлистів;
- добірка сучків і порубкових залишків;
- розвантаження елементів водопропускних труб;
- монтаж складових елементів водопропускних труб;
- укладання монолітного залізобетону.
В першу чергу розчищають від лісу захватку, розташовану в зоні проходження трелювального волока. На ній ліс спилюють урівень із землею і валять уздовж волока так, щоб комелі дерев були розташовані у напрямку трелювання.
Потім розчищають від лісу решту захватки, починаючи з прилеглих до трелювальної волоки. Після зрізання дерева одразу виконується розкряжування на колоди стандартних розмірів. Гілки, сучки, кора дерев та дрібний ліс за допомогою лісо навантажувача навантажують на автосамоскиди та вивозять для захоронення. Зрізаний чагарник підгортають і переміщують за межі земельного полотна для подальшого вивезення у вказані місця автосамоскидами.
Доставка елементів водопропускних труб здійснюється автотранспортом і розвантажується на місці спорудження труби автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т.
Монтаж складових елементів водопропускних труб виконувати автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т. Укладання залізничної колії на попередньо підготовлене земляне полотно передбачається із застосуванням автомобільного крана вантажопідйомністю 25 та 40 т.
А тому наявність вищезазначеної техніки, а саме: лісонавантажувач потужністю не менше 135 кВт, автосамоскиди в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т, автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною вимогою тендерної документації.
Також у Додатку № 1 до тендерної документації замовником зазначено «При необхідності, машини вказані в формі 1.1., можуть бути замінені іншими з еквівалентними або вищими характеристиками потужності, наявними в розпорядженні учасника.".
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У Додатку № 1 до тендерної документації замовником представлено необхідний перелік будівельної техніки, механізмів та іншого устаткування при використанні якого, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
Згідно затвердженого проекту зокрема, наявність лісонавантажувача потужністю не менше 135 кВт, автосамоскидів в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т та автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною умовою для виконання наступних робіт:
- валка лісу;
- обрізка сучків;
- трелювання лісу;
- корчування пнів;
- розкряжування і оброблення хлистів;
- добірка сучків і порубкових залишків;
- розвантаження елементів водопропускних труб;
- монтаж складових елементів водопропускних труб;
- укладання монолітного залізобетону.
В першу чергу розчищають від лісу захватку, розташовану в зоні проходження трелювального волока. На ній ліс спилюють урівень із землею і валять уздовж волока так, щоб комелі дерев були розташовані у напрямку трелювання.
Потім розчищають від лісу решту захватки, починаючи з прилеглих до трелювальної волоки. Після зрізання дерева одразу виконується розкряжування на колоди стандартних розмірів. Гілки, сучки, кора дерев та дрібний ліс за допомогою лісо навантажувача навантажують на автосамоскиди та вивозять для захоронення. Зрізаний чагарник підгортають і переміщують за межі земельного полотна для подальшого вивезення у вказані місця автосамоскидами.
Доставка елементів водопропускних труб здійснюється автотранспортом і розвантажується на місці спорудження труби автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т.
Монтаж складових елементів водопропускних труб виконувати автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т. Укладання залізничної колії на попередньо підготовлене земляне полотно передбачається із застосуванням автомобільного крана вантажопідйомністю 25 та 40 т.
А тому наявність вищезазначеної техніки, а саме: лісонавантажувач потужністю не менше 135 кВт, автосамоскиди в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т, автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною вимогою тендерної документації.
Згідно пункту 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону пункту 9 статті 29 вищевказаного Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Також у Додатку № 1 до тендерної документації замовником зазначено «При необхідності, машини вказані в формі 1.1., можуть бути замінені іншими з еквівалентними або вищими характеристиками потужності, наявними в розпорядженні учасника.».
Вимоги про усунення порушення
Зазначимо, що Абзац четвертий пункту 6 Постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471 , передбачає що Керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності.
Відповідно до Абзацу сьомого пункту 6 Постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, Працівникам підприємства допуск надається згідно з наказом керівника підприємства або його заступників у разі наявності у них допуску до виконання особливих робіт.
Таким чином, підприємство не може отримати на директора відповідного допуску без наявності попередньо укладеного договору про виконання особливих робіт
з іншим підприємством і як наслідок інші працівники підприємства не зможуть отримати допуск поки його не отримає директор (керівник).
Отже отримати допуск можливо лише після укладення договору із замовником, щодо виконання особливих робіт.
У зв’язку з цим, встановлення Замовником такого обмеження для учасників як
"наявність допуску до виконання особливих робіт" унеможливлює участь осіб, які не мають у наявності відповідного допуску, однак можуть його отримати після укладення договору за результатами Публічних закупівель.
На момент подачі цієї вимоги, учасник не має дозволу на доступ до державної
таємниці, однак він може отримати його у разі перемоги в тендері, що дозволить йому
належним чином виконувати договір.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення вимог, що обмежують конкуренцію та порушують принципи передбачені ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме викласти пп. 6 п. 6. ТД Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у наступній редакції:
“Учасник закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.
Довідка повинна містити наступну інформацію:
• прізвище, ім’я, по-батькові;
• посада;
• освіта;
• кваліфікація (згідно диплому);
• категорія допуску.
У випадку відсутності допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року, учасник повинен надати гарантійний лист про одержання такого допуску в випадку його перемоги у даній закупівлі.”
Відповідно до статті 18 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» до першочергових вимог фізичного захисту належить у тому числі виконання вимог спеціальної перевірки і допуску до виконання особливих робіт. Перелік особливих робіт і порядок надання допуску до їх виконання визначаються Кабінетом Міністрів України (стаття 9 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання»), а саме Порядком проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 № 1471 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку, керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності.
Зазначена норма передбачає наявність договору найму на роботу пов’язану з виконанням особливих робіт (тобто, трудової угоди про прийом на роботу, наказу про прийом на роботу, тощо), а не договору підряду на виконання будівельних робіт.
Гарантійний лист про готовність учасника оформити допуски до виконання особливих робіт після підписання договору не може гарантувати отримання від СБУ позитивних висновків перевірки персоналу Учасника. У разі отримання негативних висновків перевірки, допуск такому персоналу не може бути наданий.
Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) будівельні роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим.
Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною
ознайомлення з інформацією про фізичний захист з обмеженим
доступом;
конструювання та проектування ядерних установок;
проектування конкретних систем фізичного захисту;
державний нагляд за ядерною і радіаційною безпекою та
фізичним захистом;
проведення перевірки стану фізичного захисту;
відомчий контроль за фізичним захистом;
створення, забезпечення функціонування систем фізичного
захисту;
охорона ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних
відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;
використання, зберігання, перевезення ядерних матеріалів,
радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;
поводження з радіоактивними відходами;
монтаж, налагодження, експлуатаційне використання, поточне
утримання та ремонт основного обладнання ядерних установок,
особливо важливих технічних елементів ядерних об'єктів, інженерних
і технічних засобів охорони;
роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють
обмеження.
Проте ні один із вище перерахованих видів робіт не є предметом торгів. Прошу виключити вимогу про наявність у Учасника допуску до виконання особливих робіт з документації конкурсних торгів.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання», умови і правила здійснення діяльності у сфері використання ядерної енергії та радіаційної безпеки визначаються з урахуванням вимог фізичного захисту, передбачених зазначеним Законом.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» до першочергових вимог фізичного захисту належить у тому числі виконання вимог спеціальної перевірки і допуску до виконання особливих робіт. Перелік особливих робіт і порядок надання допуску до їх виконання визначаються Кабінетом Міністрів України (стаття 9 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання»), а саме Порядком проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 № 1471 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог пунктів 3 та 4 Порядку до особливих робіт належить у тому числі роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження. Об’єкт будівництва розташований в захищеній зоні Комплексу виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, Іванківський район, Київської області. Майданчик будівництва знаходиться безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні особливої радіаційної небезпеки. На об’єкті встановлено контрольно – пропускний режим. Територія Комплексу виробництв «Вектор» оточена фізичним бар’єром та технічними засобами охорони, тобто є захищеною зоною.
Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Довідку про наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури надають у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) та копію додатку до ліцензії, із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) за наступним переліком видів робіт згідно з додатком:
1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ:
o 1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
o 1.04.00 зведення металевих конструкцій;
o 1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій;
o 1.12.00 монтаж технологічного устаткування;
o 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
o 1.13.01 електротехнічних пристроїв;
o 1.13.02 автоматизованих систем управління;
o 1.13.04 підйомно-транспортного устаткування;
2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
o 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
o 2.02.01 водопостачання та водовідведення;
o 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення;
o 2.02.06 зв'язку, сигналізації, інформаційних мереж
3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
o 3.01.00 залізничних та трамвайних колій;
o 3.02.00 доріг автомобільних.
Згідно Відомості обсягів робіт (Додаток №6 до тендерної документації) в рамках закупівлі необхідно виконати наступні види робіт:
- рубка дерев та корчування пнів;
- зняття рослинного шару;
- спорудження земляного полотна;
- улаштування верхньої будови колії;
- улаштування дорожнього одягу;
- влаштування круглої залізобетонної труби;
- влаштування водоскидних споруд;
- електрообладнання розподільчої шафи;
- кабельні мережі 0,4кВ;
- влаштування будівельного майданчика;
- будівельний майданчик для вивантаження та навантаження щебню.
Крім того, в наданій в складі тендерної документації копії Експертного звіту не передбачено витрат на закупівлю обладнання.
Тобто, обсяг робіт не передбачає монтаж технологічного обладнання та підйомно-транспортного устаткування.
Там чином, включення Замовником в перелік вимог до учасників наявності ліцензії таких видів робіт:
o 1.12.00 монтаж технологічного устаткування;
o 1.13.04 виконання пусконалагоджувальних робіт підйомно-транспортного устаткування;
є необґрунтованим.
Просимо Вас виключити вищевказані види робіт з вимог тендерної документації, внести відповідні зміни до Тендерної документації та опублікувати зміни в системі Прозоро.
Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» вирішив її задовольнити шляхом внесення змін в тендерну документацію
Прошу вказати місце в постанові КМУ № 1471 від 25.12.1997 (сторінка, розділ, абзац, де присутня інформація про «повідомлення\листи відповідних компетентних органів України», оскільки саме таке формулювання було вказано Вами в протоколі про відхилення нашої пропозиції. Також, прошу вказати чому надана нами копія наказу про надання допуску до особливих робіт не є «повідомленням\листом відповідних компетентних органів України»;
Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є фраза: «сертифікат готовності об’єкту до експлуатації». Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є вимога про надання доказів що об’єкт, вказаний у довідці про аналогічний договір, відноситься до класу наслідків СС2. Також, прошу вказати які нормативні документи вимагають щоб в преамбулі договору на виконання робіт дослівно було записано назву об’єкту з проектної документації.
Згідно абзацу 3 статті 6 постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року «Керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до
наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності.». В статтях 13-15 цієї ж постанови прописан порядок оформлення документів для проведення спеціальної перевірки. Так згідно абзацу 3 статті 15 постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року, що «три примірники переліку разом з копією наказу про допуск керівника підприємства до виконання особливих робіт надсилаються для погодження з Держатомрегулювання. Один примірник переліку
Держатомрегулювання залишає у себе, а інші два повертає підприємству, яке надсилає один примірник переліку разом із запитом щодо проведення спеціальної перевірки до Центрального управління СБУ або підпорядкованого йому регіонального органу.».
З огляду на зазначене, голова тендерного комітету з питань капітального будівництва Рейхтман Ю. І. зазначив, що тендерною документацію не вимагались документи, що мають обмежений доступ (облікова картка, картка перевірки, картку результатів перевірки, лист ознайомлення, журнал реєстрації облікових карток), а лише повідомлення/листи відповідних компетентних органів України, якими згідно постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року є органи державної влади – Держатомрегулювання та Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган.
Стосовно другої частини оскарження, а саме «…Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є вимога про надання доказів що об’єкт, вказаний у довідці про аналогічний договір, відноситься до класу наслідків СС2….» зазначаємо, що згідно п. 5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен був надати довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору за останні 3 (три) роки з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій), за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
Для підтвердження інформації до довідки учасник повинен був надати сканований виконаний аналогічний договір з всіма додатками та додатковими угодами до нього, які є його невід’ємною частиною.
Виконання аналогічного договору мало бути підтверджено документом щодо приймання в експлуатацію об'єкту (сертифікати та акти готовності об’єкта(ів) до експлуатації, тощо).
*Аналогічним вважається договір з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
У разі відсутності такого досвіду учасник закупівлі мав право на правах субпідрядного договору залучити будівельну організацію, яка повинна мати досвід будівництва залізничних колій за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
Але жоден документ, наданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ в підтвердження виконання аналогічного договору, немає зазначення класу наслідків (відповідальності) - не нижче СС2 (середні наслідки), тому неможливо встановити факт наявності досвіду будівництва аналогічних залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, 20.07.2020 тендерним комітетом з питань капітального будівництва було надіслано вимогу учаснику, наступного змісту: «….3) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2 (середні наслідки) надати сертифікат готовності об’єкта до експлуатації та документ, що підтверджує клас наслідків згідно вимог додатку 1 до тендерної документації. Оскільки жоден документ в складі сканованого аналогічного договору субпідрядника ТОВ "ЕСК" та акті готовності об’єкта до експлуатації немає зазначення класу наслідків (відповідальності) - не нижче СС2 (середні наслідки), неможливо встановити факт наявності досвіду будівництва аналогічних залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). Тому,згідно вимог додатку 1 до тендерної документації, оскільки проект завершений будівництвом, просимо надати належним чином оформлену сканкопію експертного звіту по об’єкту «Устройство соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а» та сертифікат готовності об’єкта до експлуатації.»…..»
Але учасником так і не надано сертифікат готовності об’єкта до експлуатації та не підтверджено виконання аналогічного договору з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2 (середні наслідки), оскільки в довідці учасника про виконання аналогічного договору, в сканкопії аналогічного договору та акті готовності до експлуатації вказана назва об’єкту «Устройство соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а», а для підтвердження класу наслідків не нижче СС2 надано витяг з робочого проекту з назвою об’єкту «Реконструкция соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а».
Скарга та дії Суб’єкта оскарження спрямовані виключно на ініціювання відміни або затягування процедури закупівлі, що призведе по суті до зриву закупівлі без усвідомлення настання негативних наслідків із забезпечення транспортного сполучення у зоні відчуження та призведе до збитків України за рахунок застосування штрафних санкцій за порушення Угоди між Урядами України і Росії про науково – технічне та економічне співробітництво в галузі атомної енергетики від 14.01.1993 в зв’язку з затримкою будівництва інженерно – транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області, а саме залізничної колії.
Наголошуємо, що процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, та іншим вимогам діючого законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000005 ● c1831563a3d147ff9cec519ecda4c00c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-06-09-004236-c 09.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині дотримання строків при розгляді тендерної пропозиції (частина десята статті 29 Закону).)
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІМПЕРА"" |
112 514 708,00
UAH з ПДВ
|
82 000 009,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" |
113 256 077,40
UAH з ПДВ
|
88 195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ |
99 800 362,84
UAH з ПДВ
|
92 499 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Укренергомонтаж" |
104 456 542,79
UAH з ПДВ
|
92 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" |
104 662 198,67
UAH з ПДВ
|
103 499 990,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" |
107 725 842,48
UAH з ПДВ
|
103 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ" |
113 476 356,12
UAH з ПДВ
|
107 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація «Укртрансбуд» |
113 987 931,25
UAH з ПДВ
|
113 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
114 061 951,31
UAH з ПДВ
|
113 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
114 174 708,00
UAH з ПДВ
|
114 174 708,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІМПЕРА"" #21558321 |
Відхилено |
82 000 009,09
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 19:44
|
|
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" #38622372 |
Відхилено |
88 195 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 16:27
|
|
ПрАТ "Укренергомонтаж" #16403289 |
Очікує рішення |
92 500 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 15:43
|
|
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ #42821525 |
Відхилено |
92 499 500,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 22:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 18:07 |
Кінець періоду оскарження: | 14 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 14 серпня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | абзац 3 частина 1 стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ - «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» |
03 серпня 2020 18:07
|
Електронний підпис |
03 серпня 2020 18:04
|
Повідомлення про відміну торгів |