Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]
Очікувана вартість
114 224 708,00 UAH
UA-2020-06-09-004236-c 92596cfefc044a3689633f5935255e78
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халімон Анастасія Володимирівна

+380961260265 tender@cemrw.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ")
Код ЄДРПОУ: 37197102
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Контактна особа: Халімон Анастасія Володимирівна
+380961260265
tender@cemrw.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 13:44
Очікувана вартість: 114 224 708,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 570000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Іванківський район, Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу Аванс 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.
Дата подання: 10 червня 2020 13:28
Дата відповіді: 11 червня 2020 15:40
Відповідно до пп. 6 п. 6. ТД Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року. Довідка повинна містити наступну інформацію: • прізвище, ім’я, по-батькові; • посада; • освіта; • кваліфікація (згідно диплому); • категорія допуску Просимо повідомити чи є обов'язковою умовою до Учасників наявність працівників, що мають допуск до виконання особливих робіт (послуг) відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.? Чи не буде підставою відхилення тендерної пропозиції учасника у якого такі працівники відсутні, якщо учасник надасть гарантійний лист, що у випадку його перемоги у даній закупівлі працівники отримають відповідний допуск до виконання особливих робіт (послуг) відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійний лист про готовність учасника оформити допуски до виконання особливих робіт після підписання договору не може гарантувати отримання від СБУ позитивних висновків перевірки персоналу Учасника. У разі отримання негативних висновків перевірки, допуск такому персоналу не може бути наданий.
Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) особливі роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим.
До особливих робіт належать:
• ознайомлення з інформацією про фізичний захист з обмеженим доступом;
• забезпечення функціонування систем фізичного захисту;
• роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження (захищена зона Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ» та ЦСВЯП, в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, Іванківський район Київської області).
Постанова КМУ від 25.12.1997 року № 1471 не містить норму, яка вказує, що допуск до особливих робіт можливо оформити тільки після підписання договору на відповідні роботи.

Відповідно пункту 3 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.

Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації.
Стосовно матеріалів для виконання робіт
Дата подання: 15 червня 2020 09:39
Дата відповіді: 16 червня 2020 12:27
В додатку №6 до документації конкурсних торгів локальний кошторис №5-1-1 п.1 вказані роботи по улаштуванню нижнього шару основи із щебню. Прошу вказати фракцію щебню для виконання цих робіт.
Відповідь: Відповідно до затвердженого проекту по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» в томі 6.2 в локальному кошторисі розрахунку на будівельні роботи № 5-1-1 на улаштування дорожнього одягу – Автомобільна дорога зазначені роботи по улаштуванню нижнього шару основи із щебеню фракцією 20-40 мм.
Необхідно уточнення технічних деталей проекта
Дата подання: 24 червня 2020 11:45
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:18
Для коректного розрахунка кошторису, прошу надати проектну документацію та відомость ресурсів. Також просимо вказати яка епюра шпал передбачена в кривих ділянках колії малих радіусів, тип шпал та скріплення.
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення:
Згідно пункту 8 розділу ІІ тендерної документації: «При необхідності учасник може візуально ознайомитись з обсягом робіт та умовами їх виконання на місці виконання робіт. Для ознайомлення з роботами, які будуть виконуватися на майданчику КВ «Вектор», який знаходиться безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні особливої радіаційної небезпеки, в межах санітарно-захисної зони Чорнобильської АЕС учаснику необхідно за два дні письмово повідомити замовника (для оформлення разової перепустки для відвідування) з вказівкою такої інформації:
• П.І.Б. посадової особи учасника (з вказівкою організації, від якої прибуває особа, та адреси і контактний телефон цієї організації), контактний телефон, паспортні дані;
мета візиту, дата та час візиту.».
Відповідно до затвердженого проекту по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» в пункті 5.1.4 «Верхня будови колії» розділу 5 тому 1.1 зазначено:
«Укладання верхньої будови під’їзної колії та промислової станції передбачається ланками із нових рейок типу Р65 (згідно ДСТУ 4344:2004) на залізобетонних шпалах типу Ш1-1 (ДСТУ Б В.2.6-209:2016) із скріпленням КБ. Баластна призма – із щебеню фракції 25-60 мм (відповідно до ДСТУ Б В.2.7-204:2009) на піщаній подушці. Епюра шпал в прямих та кривих – 1600 шт/км за винятком колії в кривих R<1200 м – 1840 шт/км.
Стосовно спеціаліста з охорони праці
Дата подання: 24 червня 2020 11:45
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:19
Вимоги Замовника: *Учасник повинен надати копію сертифіката інженера з охорони праці (будівництво), який виданий Органом з сертифікації персоналу будівельної галузі Асоціації експертів будівельної галузі відповідно до вимог нормативно-правового акту “Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров'я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках”, затвердженого Наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 105. Вимоги у наказі Мінсоцполітики від 23.06.2017 № 1050: Координатор з питань охорони праці на стадії будівництва - компетентна фізична особа з підтвердженою кваліфікацією або юридична особа (яка має у своєму складі фахівця з підтвердженою кваліфікацією), яка на стадії будівництва виконує доручені їй замовником або керівником будівництва завдання, визначені у розділі IV цих Мінімальних вимог; Коментар: Спеціаліст з охорони праці відповідно до Положення про навчання з питань охорони праці проходить 1 раз на 3 роки навчання та перевірку знань у відповідному навчальному закладі. Ніякого сертифіката йому не видається, тільки посвідчення та протокол перевірки знань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017р. № 1050 затверджено Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (далі – Мінімальні вимоги). Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт (далі – Перелік видів будівельних робіт), на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведені у додатку 1 та 3 до Мінімальних вимог. Мінімальні вимоги поширюються на замовників, керівників будівництва, генеральних підрядників, підрядників, субпідрядників, фізичних осіб, що забезпечують себе роботою самостійно. До переліку видів будівельних робіт входять зокрема, але не виключно: земляні роботи, спорудження зовнішніх інженерних мереж, улаштування штучних основ і фундаментів, кам’яні роботи, монтажні роботи, бетонні роботи, арматурні роботи, роботи, при яких працівники піддаються ризику опромінення іонізуючим випромінюванням, зокрема, які регламентуються нормативно-правовими актами. Виконання таких видів робіт передбачено тендерною документацією, а саме Додатком 6 «Відомість обсягів робіт» по оголошеній закупівлі «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-004236-c.
З метою організації охорони праці та забезпечення життя і здоров’я працюючих на будівельному майданчику, де будуть проводитися будівельні роботи (в тому числі зазначені вище) до початку виконання будівельних робіт призначається координатор з охорони праці. Відповідно до частини четвертої Розділу ІV Мінімальних вимог координатор з питань охорони праці повинен мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, кваліфікація якого має бути підтверджена незалежним органом за професією інженер з охорони праці (будівництво). Окрім того, тендерною документацією не вимагається наявність інженера з охорони праці (будівництво) у штаті учасника, а надається можливість залучення такого фахівця за договором з відкладальною умовою, що ніяк не дискримінує та не обмежує учасників для участі у закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо, що тендерна документація складена виключно у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», жодним чином не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
Стосовно документації конкурсних торгів
Дата подання: 24 червня 2020 13:33
Дата відповіді: 30 червня 2020 19:49
Наше підприємство направило листом №ТЕП-116-Н від 16.06.2020 пакет документів для одержання допуску до виконання особливих робіт і не одержало ніяких заперечень. Прошу підтвердити, що надавши у складі пропозиції на конкурсні торги вищевказаний лист, ми виконаємо вимогу п.6 вимог до Учасника розміщеної на сторінці 25 документації конкурсних торгів.
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення:
зверненні за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке надійшло через електронну систему закупівель до замовника від учасника по оголошеній закупівлі, відсутня інформація кому був направлений лист та від кого вони не одержали ніяких заперечень для одержання допуску до виконання особливих робіт.
Також, повторно зазначаємо, що направлення документів на оформлення учасником допуску до виконання особливих робіт не може гарантувати отримання від СБУ позитивних висновків перевірки персоналу учасника. У разі отримання негативних висновків перевірки, допуск такому персоналу не може бути наданий.
Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) будівельні роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим.
Тому, з метою своєчасного початку та завершення в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Стосовно документації конкурсних торгів
Дата подання: 24 червня 2020 16:16
Дата відповіді: 30 червня 2020 19:51
Вимогою документації конкурсних торгів (вимога розміщена на сторінці №43 документації конкурсних торгів) є надання відгуку замовника про виконання договору. Також для підтвердження виконання договору вимагається надання документу щодо приймання в експлуатацію об’єкта. Тобто вимагається 2 документа для підтвердження одного і того ж факту. Ми плануємо в складі пропозиції на конкурсні торги надати акт готовності об’єкта до експлуатації, що підтверджує виконання робіт по договору, який також буде наданий в складі нашої пропозиції на конкурсні торги. Згідно внутрішніх регламентів компанії для якої виконувалися роботи (компанія є частиною міжнародної транснаціональної корпорації) не передбачена можливість надання відгуків підрядникам. Прошу підтвердити, що надаючи в складі своєї пропозиції пояснюючу записку, в якій будуть викладені вищевказані пояснення ми виконаємо вимогу документації конкурсних торгів викладену на сторінці №43 стосовно надання відгуку замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення:
згідно діючого Закону України «Про публічні закупівлі» відсутня така термінологія як «документація конкурсних торгів» та «конкурсні торги".
Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Стосовно санітарної обробки техніки
Дата подання: 25 червня 2020 14:08
Дата відповіді: 30 червня 2020 19:52
Скажіть будь ласка, чи виконує ваше підприємтсво санітарну обробку техніки, яка буде працювати в зоні відчудження? Якщо виконуєте, то на яких умовах і яка вартість робіт? Дякую!
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: згідно ліцензії від 25.03.2016 № ОВ 00150 виданої Державною інспекцією ядерного регулювання України на право провадження діяльності з переробки, зберігання радіоактивних відходів, ДСП «ЦППРВ» надає послуги з дезактивації вузлів машин та механізмів на пункті спеціальної обробки ПуСО «Лелів». Вартість таких послуг станом на 30.06.2020 затверджена плановими калькуляціями та становить від 1332,79 грн. до 2004,28 грн. (з ПДВ 20%) в залежності від виду техніки шляхом укладання договорів.
Землевідвведення земельної ділянки під будівництво
Дата подання: 25 червня 2020 14:51
Дата відповіді: 30 червня 2020 19:53
Для планування тривалості робіт просимо надати інформацію, чи виконано відвід під будівництво земельної ділянки від майданчика «Вектор» до примикання проектної колії до під’їзної колії ЦСВЯП? При можливості, прохання підтвердити документальне оформлення шляхом завантаження в систему Прозоро скан-копій відповідних документів. Дякуємо за співпрацю.
Відповідь: Згідно статті 12-1 Закону України «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» оформлення документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», для будівництва на земельних ділянках зони відчуження та зони безумовного (обов’язкового) відселення об’єктів на замовлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері управління зоною відчуження та зоною безумовного (обов’язкового) відселення, може здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування відповідною земельною ділянкою.»
Нажаль системою електронних закупівель при наданні роз’яснень до тендерної документації не передбачено завантаження скан-копій документів.
Стосовно машин та механізмів
Дата подання: 26 червня 2020 15:31
Дата відповіді: 02 липня 2020 16:09
Повідомляємо Вам, що створивши кошторис на базі відомості обсягів робіт (додаток №6 до документації конкурсних торгів) ми виявили, що ряд механізмів вказаних в формі 1.1 додатку №1 до документації конкурсних торгів насправді не потрібні для виконання робіт (відсутні в відомості ресурсів створеного нами кошторису), а саме: 1. Лісонавантажувач потужністю не менше 135 кВт; 2. Автосамоскиди в/п не менше 15 т; 3. Автомобільний кран в.п. не менше 40 т. 4. Автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3. Прошу надати відповідь про відсутність необхідності в цих механізмах. Також повідомляємо, що ми плануємо виконати роботи механізмами, які є аналогами механізмів, вказаних у формі 1.1 додатку №1 до документації конкурсних торгів, а саме: 1. Замість корчувальника пнів потужністю не менше 125 кВт буде використовуватися бульдозер МП-18-8 (викорчовувач-збирач), 2. Замість Машина ударно-вібраційної дії буде використовуватися УПМ з навісними блоками ВПА, 3. Замість Щебенерозподільник буде використовуватися Хоппер-дозатор 20-Х351, 4. Замість Універсальна шляхова машина буде використовуватися Комплекс УПМ-1, 5. Замість Динамічного стабілізатора колії буде використовуватися УПМ з блоком ВПА-952 6. Замість Мотовоза буде використовуватися тепловоз маневровий ТГМ-23В.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: згідно із статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У Додатку № 1 до тендерної документації замовником представлено необхідний перелік будівельної техніки, механізмів та іншого устаткування при використанні якого, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
Згідно затвердженого проекту зокрема, наявність лісонавантажувача потужністю не менше 135 кВт, автосамоскидів в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т та автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною умовою для виконання наступних робіт:
- валка лісу;
- обрізка сучків;
- трелювання лісу;
- корчування пнів;
- розкряжування і оброблення хлистів;
- добірка сучків і порубкових залишків;
- розвантаження елементів водопропускних труб;
- монтаж складових елементів водопропускних труб;
- укладання монолітного залізобетону.
В першу чергу розчищають від лісу захватку, розташовану в зоні проходження трелювального волока. На ній ліс спилюють урівень із землею і валять уздовж волока так, щоб комелі дерев були розташовані у напрямку трелювання.
Потім розчищають від лісу решту захватки, починаючи з прилеглих до трелювальної волоки. Після зрізання дерева одразу виконується розкряжування на колоди стандартних розмірів. Гілки, сучки, кора дерев та дрібний ліс за допомогою лісо навантажувача навантажують на автосамоскиди та вивозять для захоронення. Зрізаний чагарник підгортають і переміщують за межі земельного полотна для подальшого вивезення у вказані місця автосамоскидами.
Доставка елементів водопропускних труб здійснюється автотранспортом і розвантажується на місці спорудження труби автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т.
Монтаж складових елементів водопропускних труб виконувати автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т. Укладання залізничної колії на попередньо підготовлене земляне полотно передбачається із застосуванням автомобільного крана вантажопідйомністю 25 та 40 т.
А тому наявність вищезазначеної техніки, а саме: лісонавантажувач потужністю не менше 135 кВт, автосамоскиди в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т, автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною вимогою тендерної документації.
Також у Додатку № 1 до тендерної документації замовником зазначено «При необхідності, машини вказані в формі 1.1., можуть бути замінені іншими з еквівалентними або вищими характеристиками потужності, наявними в розпорядженні учасника.".
Стосовно машин та механізмів
Дата подання: 26 червня 2020 22:59
Дата відповіді: 02 липня 2020 16:10
Повідомляємо Вам, що створивши кошторис на базі відомості обсягів робіт (додаток №6 до документації конкурсних торгів) ми виявили, що ряд механізмів вказаних в формі 1.1 додатку №1 до документації конкурсних торгів насправді не потрібні для виконання робіт (відсутні в відомості ресурсів створеного нами кошторису), а саме: 1. Лісонавантажувач потужністю не менше 135 кВт; 2. Автосамоскиди в/п не менше 15 т; 3. Автомобільний кран в.п. не менше 40 т. 4. Автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3. Прошу надати відповідь про відсутність необхідності в цих механізмах. Також повідомляємо, що ми плануємо виконати роботи механізмами, які є аналогами механізмів, вказаних у формі 1.1 додатку №1 до документації конкурсних торгів, а саме: 1. Замість корчувальника пнів потужністю не менше 125 кВт буде використовуватися бульдозер МП-18-8 (викорчовувач-збирач), 2. Замість Машина ударно-вібраційної дії буде використовуватися УПМ з навісними блоками ВПА, 3. Замість Щебенерозподільника буде використовуватися Хоппер-дозатор 20-Х351, 4. Замість Універсальна шляхова машина буде використовуватися Комплекс УПМ-1, 5. Замість Динамічного стабілізатора колії буде використовуватися УПМ з блоком ВПА-952 6. Замість Мотовоза буде використовуватися тепловоз маневровий ТГМ-23В. Прошу відповісти про можливість заміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: згідно із статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У Додатку № 1 до тендерної документації замовником представлено необхідний перелік будівельної техніки, механізмів та іншого устаткування при використанні якого, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
Згідно затвердженого проекту зокрема, наявність лісонавантажувача потужністю не менше 135 кВт, автосамоскидів в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т та автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною умовою для виконання наступних робіт:
- валка лісу;
- обрізка сучків;
- трелювання лісу;
- корчування пнів;
- розкряжування і оброблення хлистів;
- добірка сучків і порубкових залишків;
- розвантаження елементів водопропускних труб;
- монтаж складових елементів водопропускних труб;
- укладання монолітного залізобетону.
В першу чергу розчищають від лісу захватку, розташовану в зоні проходження трелювального волока. На ній ліс спилюють урівень із землею і валять уздовж волока так, щоб комелі дерев були розташовані у напрямку трелювання.
Потім розчищають від лісу решту захватки, починаючи з прилеглих до трелювальної волоки. Після зрізання дерева одразу виконується розкряжування на колоди стандартних розмірів. Гілки, сучки, кора дерев та дрібний ліс за допомогою лісо навантажувача навантажують на автосамоскиди та вивозять для захоронення. Зрізаний чагарник підгортають і переміщують за межі земельного полотна для подальшого вивезення у вказані місця автосамоскидами.
Доставка елементів водопропускних труб здійснюється автотранспортом і розвантажується на місці спорудження труби автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т.
Монтаж складових елементів водопропускних труб виконувати автомобільним краном вантажопідйомністю 40 т. Укладання залізничної колії на попередньо підготовлене земляне полотно передбачається із застосуванням автомобільного крана вантажопідйомністю 25 та 40 т.
А тому наявність вищезазначеної техніки, а саме: лісонавантажувач потужністю не менше 135 кВт, автосамоскиди в/п не менше 15 т, автомобільний кран в.п. не менше 40 т, автобетонозмішувач об’ємом не менше 6 м3 є необхідною вимогою тендерної документації.
Згідно пункту 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону пункту 9 статті 29 вищевказаного Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Також у Додатку № 1 до тендерної документації замовником зазначено «При необхідності, машини вказані в формі 1.1., можуть бути замінені іншими з еквівалентними або вищими характеристиками потужності, наявними в розпорядженні учасника.».
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-004236-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 11 червня 2020 17:29
Щодо допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.
11.06.2020 в 15:40 год. Замовником надано відповідь, відповідно до якої Замовник вказує, що Постанова КМУ від 25.12.1997 року № 1471 не містить норму, яка вказує, що допуск до особливих робіт можливо оформити тільки після підписання договору на відповідні роботи.
Зазначимо, що Абзац четвертий пункту 6 Постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471 , передбачає що Керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності.

Відповідно до Абзацу сьомого пункту 6 Постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, Працівникам підприємства допуск надається згідно з наказом керівника підприємства або його заступників у разі наявності у них допуску до виконання особливих робіт.

Таким чином, підприємство не може отримати на директора відповідного допуску без наявності попередньо укладеного договору про виконання особливих робіт
з іншим підприємством і як наслідок інші працівники підприємства не зможуть отримати допуск поки його не отримає директор (керівник).

Отже отримати допуск можливо лише після укладення договору із замовником, щодо виконання особливих робіт.
У зв’язку з цим, встановлення Замовником такого обмеження для учасників як
"наявність допуску до виконання особливих робіт" унеможливлює участь осіб, які не мають у наявності відповідного допуску, однак можуть його отримати після укладення договору за результатами Публічних закупівель.
На момент подачі цієї вимоги, учасник не має дозволу на доступ до державної
таємниці, однак він може отримати його у разі перемоги в тендері, що дозволить йому
належним чином виконувати договір.

Тому просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення вимог, що обмежують конкуренцію та порушують принципи передбачені ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме викласти пп. 6 п. 6. ТД Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у наступній редакції:
“Учасник закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.
Довідка повинна містити наступну інформацію:
• прізвище, ім’я, по-батькові;
• посада;
• освіта;
• кваліфікація (згідно диплому);
• категорія допуску.
У випадку відсутності допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року, учасник повинен надати гарантійний лист про одержання такого допуску в випадку його перемоги у даній закупівлі.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 19:44
Відповідно до статті 14 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання», умови і правила здійснення діяльності у сфері використання ядерної енергії та радіаційної безпеки визначаються з урахуванням вимог фізичного захисту, передбачених зазначеним Законом.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» до першочергових вимог фізичного захисту належить у тому числі виконання вимог спеціальної перевірки і допуску до виконання особливих робіт. Перелік особливих робіт і порядок надання допуску до їх виконання визначаються Кабінетом Міністрів України (стаття 9 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання»), а саме Порядком проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 № 1471 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку, керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності.
Зазначена норма передбачає наявність договору найму на роботу пов’язану з виконанням особливих робіт (тобто, трудової угоди про прийом на роботу, наказу про прийом на роботу, тощо), а не договору підряду на виконання будівельних робіт.
Гарантійний лист про готовність учасника оформити допуски до виконання особливих робіт після підписання договору не може гарантувати отримання від СБУ позитивних висновків перевірки персоналу Учасника. У разі отримання негативних висновків перевірки, допуск такому персоналу не може бути наданий.
Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) будівельні роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим.
Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною
Номер вимоги: UA-2020-06-09-004236-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:04737111
Дата подання: 12 червня 2020 14:32
Щодо можливість переносу кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з великим об’ємом документів, які замовник вимагає умовами тендерної документації, просимо Вас розглянути можливість переносу кінцевого строку подання тендерних пропозицій по 09.07.2020 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 19:30
З огляду на виробничі потреби замовник не вбачає за необхідне переносити кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 09.07.2020 року по оголошеній закупівлі: «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-004236-c». Крім того, публікуючи своє офіційне звернення до замовника на офіційному бланку, учасник допустив порушення вимог пункту 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ.
Номер вимоги: UA-2020-06-09-004236-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 15 червня 2020 17:26
Вимога стосовно допуску до виконання спеціальних робіт
Згідно постанови кабінету міністрів №1471 від 25.12.1997 до особливих робіт належать:
ознайомлення з інформацією про фізичний захист з обмеженим
доступом;

конструювання та проектування ядерних установок;

проектування конкретних систем фізичного захисту;

державний нагляд за ядерною і радіаційною безпекою та
фізичним захистом;

проведення перевірки стану фізичного захисту;

відомчий контроль за фізичним захистом;

створення, забезпечення функціонування систем фізичного
захисту;

охорона ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних
відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;

використання, зберігання, перевезення ядерних матеріалів,
радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;

поводження з радіоактивними відходами;

монтаж, налагодження, експлуатаційне використання, поточне
утримання та ремонт основного обладнання ядерних установок,
особливо важливих технічних елементів ядерних об'єктів, інженерних
і технічних засобів охорони;

роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють
обмеження.
Проте ні один із вище перерахованих видів робіт не є предметом торгів. Прошу виключити вимогу про наявність у Учасника допуску до виконання особливих робіт з документації конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 20:06
Згідно статті 3 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» з моменту вибору майданчика під будівництво сховища ВАВ та його інфраструктури починають діяти норми вимог даного Закону, а саме забезпечення безперервного функціонування систем фізичного захисту ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, інших джерел іонізуючого випромінювання.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання», умови і правила здійснення діяльності у сфері використання ядерної енергії та радіаційної безпеки визначаються з урахуванням вимог фізичного захисту, передбачених зазначеним Законом.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» до першочергових вимог фізичного захисту належить у тому числі виконання вимог спеціальної перевірки і допуску до виконання особливих робіт. Перелік особливих робіт і порядок надання допуску до їх виконання визначаються Кабінетом Міністрів України (стаття 9 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання»), а саме Порядком проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 № 1471 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог пунктів 3 та 4 Порядку до особливих робіт належить у тому числі роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження. Об’єкт будівництва розташований в захищеній зоні Комплексу виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, Іванківський район, Київської області. Майданчик будівництва знаходиться безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні особливої радіаційної небезпеки. На об’єкті встановлено контрольно – пропускний режим. Територія Комплексу виробництв «Вектор» оточена фізичним бар’єром та технічними засобами охорони, тобто є захищеною зоною.
Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-06-09-004236-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:34482827
Дата подання: 25 червня 2020 14:54
Щодо необгрунтованих вимог до учасників закупівлі
Відповідно до умов тендерної документації (п. 6, розділ ІІІ) Учасник повинен надати зокрема:
Довідку про наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури надають у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) та копію додатку до ліцензії, із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) за наступним переліком видів робіт згідно з додатком:
1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ:
o 1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
o 1.04.00 зведення металевих конструкцій;
o 1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій;
o 1.12.00 монтаж технологічного устаткування;
o 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
o 1.13.01 електротехнічних пристроїв;
o 1.13.02 автоматизованих систем управління;
o 1.13.04 підйомно-транспортного устаткування;
2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
o 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
o 2.02.01 водопостачання та водовідведення;
o 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення;
o 2.02.06 зв'язку, сигналізації, інформаційних мереж
3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
o 3.01.00 залізничних та трамвайних колій;
o 3.02.00 доріг автомобільних.

Згідно Відомості обсягів робіт (Додаток №6 до тендерної документації) в рамках закупівлі необхідно виконати наступні види робіт:
- рубка дерев та корчування пнів;
- зняття рослинного шару;
- спорудження земляного полотна;
- улаштування верхньої будови колії;
- улаштування дорожнього одягу;
- влаштування круглої залізобетонної труби;
- влаштування водоскидних споруд;
- електрообладнання розподільчої шафи;
- кабельні мережі 0,4кВ;
- влаштування будівельного майданчика;
- будівельний майданчик для вивантаження та навантаження щебню.
Крім того, в наданій в складі тендерної документації копії Експертного звіту не передбачено витрат на закупівлю обладнання.
Тобто, обсяг робіт не передбачає монтаж технологічного обладнання та підйомно-транспортного устаткування.
Там чином, включення Замовником в перелік вимог до учасників наявності ліцензії таких видів робіт:
o 1.12.00 монтаж технологічного устаткування;
o 1.13.04 виконання пусконалагоджувальних робіт підйомно-транспортного устаткування;
є необґрунтованим.
Просимо Вас виключити вищевказані види робіт з вимог тендерної документації, внести відповідні зміни до Тендерної документації та опублікувати зміни в системі Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 19:39
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення:
Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» вирішив її задовольнити шляхом внесення змін в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2020-06-09-004236-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:42821525
Дата подання: 27 липня 2020 09:47
Прошу надати роз’яснення стосовно причин відхилення нашої пропозиції
Керуючись свої правом одержати роз’яснення стосовно причин відхилення нашої пропозиції прошу надати відповідь на наступні питання:
Прошу вказати місце в постанові КМУ № 1471 від 25.12.1997 (сторінка, розділ, абзац, де присутня інформація про «повідомлення\листи відповідних компетентних органів України», оскільки саме таке формулювання було вказано Вами в протоколі про відхилення нашої пропозиції. Також, прошу вказати чому надана нами копія наказу про надання допуску до особливих робіт не є «повідомленням\листом відповідних компетентних органів України»;
Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є фраза: «сертифікат готовності об’єкту до експлуатації». Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є вимога про надання доказів що об’єкт, вказаний у довідці про аналогічний договір, відноситься до класу наслідків СС2. Також, прошу вказати які нормативні документи вимагають щоб в преамбулі договору на виконання робіт дослівно було записано назву об’єкту з проектної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 20:40
Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року. Учасник ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ на вимогу виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, яку направлено учаснику 20.07.2020 надати вищевказані документи, надав копію наказу по ДСП «Чорнобильська АЕС» від 21.07.2020 № 537-ор про надання допуску до особливих робіт.
Згідно абзацу 3 статті 6 постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року «Керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до
наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності.». В статтях 13-15 цієї ж постанови прописан порядок оформлення документів для проведення спеціальної перевірки. Так згідно абзацу 3 статті 15 постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року, що «три примірники переліку разом з копією наказу про допуск керівника підприємства до виконання особливих робіт надсилаються для погодження з Держатомрегулювання. Один примірник переліку
Держатомрегулювання залишає у себе, а інші два повертає підприємству, яке надсилає один примірник переліку разом із запитом щодо проведення спеціальної перевірки до Центрального управління СБУ або підпорядкованого йому регіонального органу.».
З огляду на зазначене, голова тендерного комітету з питань капітального будівництва Рейхтман Ю. І. зазначив, що тендерною документацію не вимагались документи, що мають обмежений доступ (облікова картка, картка перевірки, картку результатів перевірки, лист ознайомлення, журнал реєстрації облікових карток), а лише повідомлення/листи відповідних компетентних органів України, якими згідно постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року є органи державної влади – Держатомрегулювання та Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган.
Стосовно другої частини оскарження, а саме «…Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є вимога про надання доказів що об’єкт, вказаний у довідці про аналогічний договір, відноситься до класу наслідків СС2….» зазначаємо, що згідно п. 5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен був надати довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору за останні 3 (три) роки з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій), за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
Для підтвердження інформації до довідки учасник повинен був надати сканований виконаний аналогічний договір з всіма додатками та додатковими угодами до нього, які є його невід’ємною частиною.
Виконання аналогічного договору мало бути підтверджено документом щодо приймання в експлуатацію об'єкту (сертифікати та акти готовності об’єкта(ів) до експлуатації, тощо).
*Аналогічним вважається договір з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
У разі відсутності такого досвіду учасник закупівлі мав право на правах субпідрядного договору залучити будівельну організацію, яка повинна мати досвід будівництва залізничних колій за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
Але жоден документ, наданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ в підтвердження виконання аналогічного договору, немає зазначення класу наслідків (відповідальності) - не нижче СС2 (середні наслідки), тому неможливо встановити факт наявності досвіду будівництва аналогічних залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки).
З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, 20.07.2020 тендерним комітетом з питань капітального будівництва було надіслано вимогу учаснику, наступного змісту: «….3) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2 (середні наслідки) надати сертифікат готовності об’єкта до експлуатації та документ, що підтверджує клас наслідків згідно вимог додатку 1 до тендерної документації. Оскільки жоден документ в складі сканованого аналогічного договору субпідрядника ТОВ "ЕСК" та акті готовності об’єкта до експлуатації немає зазначення класу наслідків (відповідальності) - не нижче СС2 (середні наслідки), неможливо встановити факт наявності досвіду будівництва аналогічних залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). Тому,згідно вимог додатку 1 до тендерної документації, оскільки проект завершений будівництвом, просимо надати належним чином оформлену сканкопію експертного звіту по об’єкту «Устройство соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а» та сертифікат готовності об’єкта до експлуатації.»…..»
Але учасником так і не надано сертифікат готовності об’єкта до експлуатації та не підтверджено виконання аналогічного договору з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2 (середні наслідки), оскільки в довідці учасника про виконання аналогічного договору, в сканкопії аналогічного договору та акті готовності до експлуатації вказана назва об’єкту «Устройство соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а», а для підтвердження класу наслідків не нижче СС2 надано витяг з робочого проекту з назвою об’єкту «Реконструкция соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а».
Номер вимоги: UA-2020-06-09-004236-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:42821525
Дата подання: 28 липня 2020 14:17
СКАРГА СТОСОВНО ПОРУШЕНЬ ЗАКОНУ
СКАРГА СТОСОВНО ПОРУШЕНЬ ЗАКОНУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 17:37
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» по відкритим торгам по предмету закупівлі: «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-004236-c є цілком обгрунтованим та відповідає принципам здійснення закупівель передбачених Законом.
Скарга та дії Суб’єкта оскарження спрямовані виключно на ініціювання відміни або затягування процедури закупівлі, що призведе по суті до зриву закупівлі без усвідомлення настання негативних наслідків із забезпечення транспортного сполучення у зоні відчуження та призведе до збитків України за рахунок застосування штрафних санкцій за порушення Угоди між Урядами України і Росії про науково – технічне та економічне співробітництво в галузі атомної енергетики від 14.01.1993 в зв’язку з затримкою будівництва інженерно – транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області, а саме залізничної колії.
Наголошуємо, що процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, та іншим вимогам діючого законодавства.

Документи

16 червня 2020 19:44
Протокол 11

Документи подані скаржником

12 червня 2020 14:32
Лист.pdf

Документи

16 червня 2020 19:29
Протокол 10

Документи

16 червня 2020 20:05
Протокол 12

Документи

30 червня 2020 19:39
Протокол 20

Документи

27 липня 2020 20:40
Протокол 39

Документи подані скаржником

28 липня 2020 14:16
Скарга.pdf

Документи

30 липня 2020 17:37
Протокол 44
30 липня 2020 17:37
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000005 ● c1831563a3d147ff9cec519ecda4c00c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-06-09-004236-c 09.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині дотримання строків при розгляді тендерної пропозиції (частина десята статті 29 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІМПЕРА"" 112 514 708,00
UAH з ПДВ
82 000 009,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" 113 256 077,40
UAH з ПДВ
88 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ 99 800 362,84
UAH з ПДВ
92 499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Укренергомонтаж" 104 456 542,79
UAH з ПДВ
92 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" 104 662 198,67
UAH з ПДВ
103 499 990,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" 107 725 842,48
UAH з ПДВ
103 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ" 113 476 356,12
UAH з ПДВ
107 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація «Укртрансбуд» 113 987 931,25
UAH з ПДВ
113 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" 114 061 951,31
UAH з ПДВ
113 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 114 174 708,00
UAH з ПДВ
114 174 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 17:54
Документи БК Імпера.rar

Публічні документи

08 липня 2020 17:29
Електронний підпис
08 липня 2020 17:27
Кошторис.rar
08 липня 2020 17:27
Банківська гарантія.rar
08 липня 2020 17:27
Кваліфікація.rar
08 липня 2020 17:27
2. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:30
Електронний підпис
08 липня 2020 17:29
Електронний підпис
08 липня 2020 17:24
Спеціальний Дозвіл.pdf
08 липня 2020 17:23
G7768.20.7z
08 липня 2020 17:20
Додаток 6 завірений.pdf
08 липня 2020 17:20
Декларації субп. ЕСК.pdf
08 липня 2020 17:20
Витяг з ПДВ.pdf
08 липня 2020 17:19
Договірна ціна.pdf
08 липня 2020 17:19
3127.imd
08 липня 2020 17:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 17:25
Електронний підпис
08 липня 2020 17:22
36. Сертифікат ISO.pdf
08 липня 2020 17:21
9. Наказ.pdf
08 липня 2020 17:21
5. 134.imd

Публічні документи

08 липня 2020 17:57
Електронний підпис
08 липня 2020 17:57
Лист погодження АДІ.pdf
08 липня 2020 17:57
ТЕ Закупное с печ..pdf
08 липня 2020 17:57
ТЕ Вендычаны с печ..pdf
08 липня 2020 17:57
Лiцензiя.pdf
08 липня 2020 17:57
Лист гарантія.jpg
08 липня 2020 17:56
Дозвiл.pdf
08 липня 2020 17:56
Декларацiя.pdf
08 липня 2020 17:56
9.jpg
08 липня 2020 17:56
8.jpg
08 липня 2020 17:56
7.jpg
08 липня 2020 17:56
6.jpg
08 липня 2020 17:56
5.jpg
08 липня 2020 17:55
4.jpg
08 липня 2020 17:55
3.jpg
08 липня 2020 17:55
2.jpg
08 липня 2020 17:55
1.jpg
08 липня 2020 17:55
Договір Крона ІТЦ КТ.pdf
08 липня 2020 17:55
1ДФ-2_compressed.pdf
08 липня 2020 17:55
Документы АДИ.pdf
08 липня 2020 17:55
1ДФ 1.pdf
08 липня 2020 17:55
Тендерна ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 липня 2020 17:55
Лист-гарантія.pdf
08 липня 2020 17:55
Кошторис.pdf
08 липня 2020 17:54
Довідка про учасника.pdf
08 липня 2020 17:54
Витяг наглядова рада.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 13:57
Електронний підпис
08 липня 2020 13:54
Розрахунки.imd
08 липня 2020 13:54
2. Договірна ціна.pdf
08 липня 2020 13:54
Титульний лист.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 15:38
Електронний підпис

Публічні документи

08 липня 2020 10:23
Електронний підпис
08 липня 2020 10:21
Установчі документи.rar
08 липня 2020 10:21
Обладнання.rar
08 липня 2020 10:21
Всі довідки.pdf
08 липня 2020 10:21
Ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІМПЕРА""

ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"

ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ

ПрАТ "Укренергомонтаж"

ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ"

ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ"

Корпорація «Укртрансбуд»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІМПЕРА""
#21558321
Відхилено 82 000 009,09
UAH з ПДВ
13 липня 2020 19:44
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
Відхилено 88 195 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:27
ПрАТ "Укренергомонтаж"
#16403289
Очікує рішення 92 500 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:43
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ
#42821525
Відхилено 92 499 500,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 22:21

Документи

13 липня 2020 19:44
Електронний підпис
13 липня 2020 19:43
Протокол розгляду

Документи

14 липня 2020 16:27
Електронний підпис
14 липня 2020 16:24
Протокол розгляду

Документи

29 липня 2020 19:11
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши документи тендерної документації учасника процедури закупівлі ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ на виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник, керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляє учасника щодо виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника з вимогою усунути такі невідповідності, а саме: 1) Оскільки учасник надав пояснювальну записку щодо допуску до виконання особливих робіт, з інформацією, що учасник направив пакет документів на отримання допуску до особливих робіт на керівника ДСП «ЧАЕС», що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації, тому просимо згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації надати довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року. 2) Для підтвердження наявності власних машин, механізмів, будівельної техніки учасник надав довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази для виконання будівельних робіт згідно з проєктом. Оскільки в довідці учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання будівельних робіт згідно з проектом по обладнанню, а саме: корчувальник пнів потужністю не менше 125 кВт, машина ударно-вібраційної дії, універсальна шляхова машина, щебенерозподільник, кран залізничний в/п не менше 16 т, динамічний стабілізатор колії та мотовоз формою власності вказано субпідрядник, згідно додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку із зазначенням балансової вартості машин, механізмів, будівельної техніки за підписом керівника та головного бухгалтера та скріпленою печаткою. Тому просимо згідно додатку 1 до тендерної документації по вищезазначеному обладнанню надати належним чином оформлену довідку із зазначенням балансової вартості за підписом керівника та головного бухгалтера та скріпленою печаткою. 3) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2 (середні наслідки) надати сертифікат готовності об’єкта до експлуатації та документ, що підтверджує клас наслідків згідно вимог додатку 1 до тендерної документації. Оскільки жоден документ в складі сканованого аналогічного договору субпідрядника ТОВ "ЕСК" та акті готовності об’єкта до експлуатації немає зазначення класу наслідків (відповідальності) - не нижче СС2 (середні наслідки), неможливо встановити факт наявності досвіду будівництва аналогічних залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). Тому,згідно вимог додатку 1 до тендерної документації, оскільки проект завершений будівництвом, просимо надати належним чином оформлену сканкопію експертного звіту по об’єкту «Устройство соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а» та сертифікат готовності об’єкта до експлуатації.

Документи

23 липня 2020 15:43
Електронний підпис
23 липня 2020 15:41
Протокол розгляду 36

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 18:07
Кінець періоду оскарження: 14 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 14 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: абзац 3 частина 1 стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ - «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути»
Документи:
03 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:04
Повідомлення про відміну торгів