Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з переплануванням 1-го поверху корпусу «Б» (новий) під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Берегівська центральна районна лікарня імені Бертолона Ліннера Берегівської районної ради Закарпатської області»
Очікувана вартість
10 426 217,00 UAH
UA-2020-06-09-004063-c d28f70af851141a9b6f0db113edae380
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Іван Михайлович

+380500156915 tender_BeregovoCRL@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ БЕРТОЛОНА ЛІННЕРА БЕРЕГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ" ( КНП БЕРЕГІВСЬКА ЦРЛ )
Код ЄДРПОУ: 01992430
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., Берегове, вул. Ліннера Бертолона 2
Контактна особа: Попович Іван Михайлович
+380500156915
tender_BeregovoCRL@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 17:47
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 17:47
Початок аукціону: 25 червня 2020 12:56
Очікувана вартість: 10 426 217,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 262,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


місцезнаходження замовника: Україна, 90202, Закарпатська обл.. м. Берегове, вул. Ліннера Бертолона 2. Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ Про публічні закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з переплануванням 1-го поверху корпусу «Б» (новий) під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Берегівська центральна районна лікарня імені Бертолона Ліннера Берегівської районної ради Закарпатської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, Берегове, Ліннера Бертолона 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, відповідно до виконаних об’ємів робіт та наявного бюджетного фінансування, але не пізніше 7 (семи) банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання актів приймання КБ-2в та КБ-3). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-07-000004 ● 26c6bdeecc9f4ac3b55dd150f485c93b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

10.07.2020 № 26

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 10.07.2020 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-09-004063-c 09.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 14:21:33

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Капітальний ремонт з переплануванням 1-го поверху корпусу «Б» (новий) під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Берегівська центральна районна лікарня імені Бертолона Ліннера Берегівської районної ради Закарпатської області»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-09-004063-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
- Які саме невідповідності були виявлені Уповноваженою особою Замовника в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДІМ», а саме: у довідці про наявність обладнання та механізмів, що забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації; у довідці, що містить інформацію про робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт та у технічних вимогах до предмету закупівлі ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-23 11:50:30

Пояснення на запит

На Ваш запит щодо закупівлі - «Капітальний ремонт з переплануванням 1-го поверху корпусу «Б» (новий) під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Берегівська центральна районна лікарня імені Бертолона Ліннера Берегівської районної ради Закарпатської області»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-09-004063-c) повідомляємо, що замовником вперше проводилася така значна по сумі та об’єму робіт закупівля, проводилась поспіхом, адже роботи необхідно виконати в поточному році, і цілком можливо, що уповноваженою особою замовника були допущені помилки. Проте жоден з учасників не звертався до замовника з вимогами або за роз’ясненнями, а отже, умови та вимоги до предмету закупівлі для учасників були цілком зрозумілими та прийнятними. По підсумкам проведеного аукціону ціна з 10`320`420.00 грн. була знижена до 8`420`458.00 грн., це досить значне зниження, а відповідно і значна економія коштів державного та місцевого бюджетів. Проте, враховуючи маштабність робіт, виникла потреба впевнитись, чи спроможний переможець виконати взяті на себе зобов’язання по роботам. І оскільки предметом закупівлі є роботи по капітальному ремонту, то основним видом робіт є загальнобудівельні роботи. Та все ж таки є частина робіт, пов’язаних з сантехнічними роботами (прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових, установлення нагрiвачiв iндивiдуальних водяних, установлення унiтазiв з безпосередньо приєднаним бачком, установлення умивальникiв одиночних з пiдведенням холодної та гарячої води та ін.), та електромонтажні роботи (монтаж пристрою та пiдключення кабелiв або проводiв зовнiшньої мережi до апаратiв та приладiв ввiдно-розподiльного пристрою, установлення вимикачів автоматичних в шафах, установлення вимикачiв утопленого типу при схованiй проводцi, 1-клавiшних, установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованiй проводцi та ін.). Тож під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІМ», у довідці, що містить інформацію про робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт не було вказано працівників усіх відповідних професій, у довідці про матеріально-технічну базу було вказано тільки дороговартісне обладнання, а інструменти, прилади, інвентар вказано не було. По Додатку 4 до тендерної документації малося на увазі, щоб учасник привів її у відповідність до результатів аукціону, який відбувся, адже по підсумкам аукціону відбулося значне пониження ціни, і хотілося впевнитись чи потенційний переможець дійсно готовий у повному обсязі виконати заявлені роботи. Тому і було прийнято рішення звернутись до учасника за уточненням відповідної інформації. Впевнившись у тому, що учасник здатний виконати роботи у повному обсязі (після отримання відповіді на вимогу замовника) було прийнято рішення визнати ТОВ «ДІМ» переможцем. В той же час жоден з учасників не скаржився щодо умов та підсумків проведеної закупівлі, а тому інтереси усіх учасників закупівлі не були порушені.
Щиро вдячні, що звернулись за роз’ясненнями до замовника, та проводите всебічний моніторинг закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про результати моніторингу закупівлі, уповноважена особа по закупівлям КНП Берегівська ЦРЛ повідомляє, що на даний момент технічної можливості для усунення виявлених порушень немає, відповідно до регламенту роботи електронних майданчиків затверджених ДП “ПРОЗОРРО”. Та враховуючи підсумки проведеного аукціону ціна з 10`320`420.00 грн. була знижена до 8`420`458.00 грн., це досить значне зниження, а відповідно і значна економія коштів державного та місцевого бюджетів. Даний проект капітального ремонту під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги є загально державним проектом надзвичайно великого соціально значення під патронатом Президента України. Завершення капітального ремонту має бути виконано в поточному році у відповідності до постанови кабінету міністрів України від 8 липня 2020 року № 612, відміна торгів та повторне їх оголошення не дає гарантії що торги відбудуться, і ціна впаде до рівня теперішніх торгів, не кажучи вже про часові терміни, які не дають можливості виконати відповідні роботи в поточному році. В той же час жоден з учасників не скаржився щодо умов та підсумків проведеної закупівлі, а тому інтереси усіх учасників закупівлі не були порушені жодним чином. Також змушений наголосити, що ДП “ПРОЗОРРО” як адміністратор системи, на даний час не розробив і не впровадив відповідний функціонал та електронні поля, які мають відповідати нормам Закону Про публічні закупівлі, а відтак замовники не мають технічної можливості виконувати певні норми законодавства. А отже і відповідальність за порушення є сумнівною. Щиро вдячний за проведену Вами роботу.

2020-07-29 16:46:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 25 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІМ 10 320 420,00
UAH з ПДВ
8 420 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРДАНБУД" 9 421 707,00
UAH з ПДВ
9 317 444,83
UAH з ПДВ
Документи
ПП Альфабудсервіс 9 746 570,84
UAH з ПДВ
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 10 184 517,00
UAH з ПДВ
9 745 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:37
Електронний підпис
17 липня 2020 12:34
Довідка МВС.pdf
03 липня 2020 14:48
Електронний підпис
03 липня 2020 14:42
Кошторис
03 липня 2020 14:37
Субпідряд.pdf
03 липня 2020 14:37
Додаток 3.pdf
03 липня 2020 14:37
Додаток 2.pdf
03 липня 2020 14:37
В. Додаток 1.pdf
24 червня 2020 16:40
Електронний підпис
24 червня 2020 16:24
9. Реєстр.pdf
24 червня 2020 16:24
8. Банківська гарантія.pdf
24 червня 2020 16:24
7. Довідки.pdf
24 червня 2020 16:23
5. Додаток 5.pdf
24 червня 2020 16:23
4. Додаток 4.pdf
24 червня 2020 16:23
3. Додаток 3.pdf
24 червня 2020 16:23
2. Додаток 2.pdf
24 червня 2020 16:23
1. Додаток 1.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 15:36
23_Акти 2020 рік.pdf
24 червня 2020 15:36
Зміст.pdf
24 червня 2020 15:36
42_Календарний графік.pdf
24 червня 2020 15:36
29_Лист гарантія якість.pdf
24 червня 2020 15:36
25_Договір мат-тех база.pdf
24 червня 2020 15:36
24_Довідка маттехбаза.pdf
24 червня 2020 15:36
22_Акти 2019рік.pdf
24 червня 2020 15:36
20Лист Відгук.pdf
24 червня 2020 15:36
19_Довідка досвід.pdf
24 червня 2020 15:36
18_накази.pdf
24 червня 2020 15:36
16_Технічне завдання.pdf
24 червня 2020 15:36
15_Проект договору.pdf
24 червня 2020 15:36
12_Довідка субпідряд.pdf
24 червня 2020 15:36
11_Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 15:36
8_Паспорт, код.pdf
24 червня 2020 15:36
7_Ліцензія.pdf
24 червня 2020 15:36
4_Протокол зборів.pdf
24 червня 2020 15:36
3_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 15:36
1_статут Арданбуд.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 17:02
Електронний підпис
24 червня 2020 16:57
Листи-відгуки43.pdf
24 червня 2020 16:57
Договір_оренди_Отава.pdf
24 червня 2020 16:57
Акти_КБ-2_Частина4.pdf
24 червня 2020 16:57
Акти_КБ-2_Частина3.pdf
24 червня 2020 16:57
Акти_КБ-2_Частина2.pdf
24 червня 2020 16:56
Акти_КБ-2_Частина1.pdf
24 червня 2020 16:56
6.10 договір 1 прогрес.pdf
24 червня 2020 16:56
Х-протокол3.PDF
24 червня 2020 16:56
Х-протокол2.PDF
24 червня 2020 16:56
Х-протокол.PDF
24 червня 2020 16:56
перелік.PDF
24 червня 2020 16:56
Накази з охорони праці.PDF
24 червня 2020 16:56
дозвіл новий.PDF
24 червня 2020 16:56
Підписаний_RatingPB-2019_2020.pdf
24 червня 2020 16:56
Підписаний_G0620-8485-GL_tender.pdf
24 червня 2020 16:56
трудові монтажники.pdf
24 червня 2020 16:56
Свiдоцтво_ЦББ.pdf
24 червня 2020 16:56
Ліцензії_ дозвола.pdf
24 червня 2020 16:56
Лист-гарантія Берегів.pdf
24 червня 2020 16:56
Лист-згода ЦББ.pdf
24 червня 2020 16:56
Лист-гарантія ЦББ.pdf
24 червня 2020 16:56
Лiцензiя_ЦББ2.pdf
24 червня 2020 16:56
дозвіл новий_.pdf
24 червня 2020 16:56
КБ3.pdf
24 червня 2020 16:56
Лiцензiя_ЦББ.pdf
24 червня 2020 16:56
Гонтар_ІН.pdf
24 червня 2020 16:56
КБ2.pdf
24 червня 2020 16:56
КБ2-КБ3.pdf
24 червня 2020 16:56
Гонтар паспорт повний_.pdf
24 червня 2020 16:56
КБ2 устаткування.pdf
24 червня 2020 16:56
Кадрові документи.pdf
24 червня 2020 16:56
витяг.rtf
24 червня 2020 16:56
Інструменти Берегове.pdf
24 червня 2020 16:55
Дозволи Ін-Поінт.pdf
24 червня 2020 16:55
Договір підряду_акт.pdf
24 червня 2020 16:55
Технічне завдання.pdf
24 червня 2020 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 16:55
3.1.2 статут.pdf
24 червня 2020 16:55
проект договору.pdf
24 червня 2020 16:55
3.1.1 наказ.pdf
24 червня 2020 16:55
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 15:28
Електронний підпис
24 червня 2020 15:26
17. Банківська гарантія.zip
24 червня 2020 15:26
19. Гарантійний лист.PDF
24 червня 2020 15:26
15. Ліцензія.PDF
24 червня 2020 15:26
9. Довідка ліцензія.PDF
24 червня 2020 15:26
6. Рішення учасника.pdf
24 червня 2020 15:26
4.2. Лист відгук.pdf
24 червня 2020 15:26
3. Працівники.rar
24 червня 2020 15:26
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІМ

ТОВ "АРДАНБУД"

ПП Альфабудсервіс

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДІМ
#30895536
Переможець 8 420 458,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 16:25

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-06-09-004063-c виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. 1) перелік виявлених невідповідностей: Довідка про наявність обладнання та механізмів, що забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації; Довідка, що містить інформацію робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт; технічні вимоги до предмету закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатк 2, 4 до тендерної документації. 3) перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у зв’язку з характером виконуваних робіт, просимо дадатково подати інформацію згідно Додатк 2, 4.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДІМ
#30895536
8 420 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:46
додаткова угода 3 приймальне.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 14:23
додаткова угода 2_1600319615.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:06
Договір укладений
29 липня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормами нині діючого законодавства України, ст. 41. частина 5 ЗУ Про публічні закупівлі, п 14.3 пп. 4 Договору, уклали дану Додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору №42 від 27.07.2020 р. (далі - Договір) про наступне: 1. Доповнити п. 3.1 договору таким змістом: кошти субвенції з державного бюджету складають - 8 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету складають 420 458,00 грн. 2. Відповідно до п 2.2, 4.3, 4.4 договору, акту прийому-передачі будівельного майданчику та початку робіт, Календарний план-графік виконання робіт викласти в новій редакції (додається), внести зміни в п 4.2 договору: Початок робіт – серпень 2020 року Закінчення робіт – грудень 2020 року. 3. Внести зміни в реквізити Замовника:
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи положення Договору № 42 від 27.07.2020 р., Сторони провели уточнення об’ємів робіт Договірної ціни у межах Договірної ціни, покращивши якість предмету закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та залишають Договірну ціну без змін
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 187 731,00
UAH