Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП «Лубенська лікарня інтенсивного лікування” Лубенської міської ради за адресою: вул. П’ятикопа, 26»
Очікувана вартість
156 748,75 UAH
UA-2020-06-09-003462-c 3ea19e631fcc4d02a285c9ad549b0c54
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ківа Віктор Володимирович Віктор Володимирович

+380669643840 dockiva65@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я виконавчого комітету Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26163886
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Контактна особа: Ківа Віктор Володимирович Віктор Володимирович
+380669643840
dockiva65@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:47
Очікувана вартість: 156 748,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 784,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП «Лубенська лікарня інтенсивного лікування” Лубенської міської ради за адресою: вул. П’ятикопа, 26»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37503, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП «Лубенська лікарня інтенсивного лікування” Лубенської міської ради за адресою: вул. П’ятикопа, 26» Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 67 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Андрущенко Ігор Миколайович 128 747,00
UAH з ПДВ
128 747,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 11:36
документи.pdf
16 червня 2020 21:37
Електронний підпис
16 червня 2020 21:36
Отзыв СС3 от 07.02.20 року.pdf
16 червня 2020 21:36
Акт СС3.pdf
16 червня 2020 21:36
Договор СС3.pdf
16 червня 2020 21:36
Страховка Технагляд.pdf
16 червня 2020 21:36
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
16 червня 2020 21:36
паспорт.pdf
16 червня 2020 21:36
Паспорт + код Заверено.pdf
16 червня 2020 21:36
код.pdf
16 червня 2020 21:36
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
16 червня 2020 21:36
Диплом Сазонов В..pdf
16 червня 2020 21:36
ВИТЯГ з ЄДРПОУ от 29.04.20-.pdf
16 червня 2020 21:36
Dovidka_20139637060920963116.pdf
16 червня 2020 21:36
Лист 1.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 09:23
Цінова пропозиція.pdf
16 червня 2020 09:23
Проект.pdf
16 червня 2020 09:23
Паспорт.pdf
16 червня 2020 09:23
Лист-згода.pdf
16 червня 2020 09:23
Ідентифікаційний код.pdf
16 червня 2020 09:23
Документи на тендер.pdf
16 червня 2020 09:23
Договір.pdf
16 червня 2020 09:23
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП Андрущенко Ігор Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Переможець 67 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 11:07
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:06
додаткова угода _8.pdf зміни до договору
17 січня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:38
Додаткова угода _7.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 14:38
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
15 березня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 13:37
дод угода 5.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 13:32
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:55
дод.уг4.pdf зміни до договору
19 січня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:13
дод угода 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 10:27
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:35
додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
03 липня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:06
Договір зміни до договору
03 липня 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору п.5.2. « розділ 5. Інші умови» виклавши його у наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту підписання представниками Сторін і скріплення печатками і діє до 31.12.2020р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Відповідно п.3.4. Договору № 11-У від 02.07.2020 р. та п.2, 4 ст.23 Бюджетного Кодексу України, на 2020 рік станом на 02.07.2020р. виділено та затверджено кошти на здійснення технічного нагляду по об'єкту: Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26 в сумі 33835,00 (тридцять три тисячі вісімсот тридцять п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ. 3. Вартість Договору № 11-У від 02.07.2020 року (станом на 02.07.2020року) складає 67000,00 грн. (шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ. 4. Додаткова угода № 1 до Договору № 11-У від 02.07.2020р. діє з моменту підписання і до 31.12.2020 року. 5. Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 6. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору п.1.1. « розділ 1. Предмет договору» виклавши його у наступній редакції: «Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується за плату здійснити технічний нагляд по об’єкту: Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26».Коригування (надалі – технічний нагляд). Здійснення технічного нагляду виконується відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007року №903, та умов цього Договору.» 2. Інші умови Договору, не зазначені в даній Додатковій угоді, залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Додаткова угода № 2 до Договору № 11-У від 02.07.2020р. діє з моменту підписання і до 31.12.2020 року. 4. Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 5. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року. 2) Додаткова угода №1 від 03.07.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із завершенням бюджетного року та обмеженим виконанням робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26.Коригування», виник залишок неосвоєних коштів в 2020 році: - сума неосвоєних коштів запланованих (виділених) на 2020 рік відповідно до договору № 11-У від 02.07.2020р. становить 19277,05 грн. (дев’ятнадцять тисяч двісті сімдесят сім грн. 05 грн.). 2. Загальна вартість виконаних робіт з технічного нагляду у 2020 р. по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26.Коригування», згідно договору № 11-У від 02.07.2020р. становить 14557,95 грн. (чотирнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят сім грн. 95 коп.). 3. Залишок коштів неосвоєних у 2020 році в сумі 19277,05 грн.(дев’ятнадцять тисяч двісті сімдесят сім грн. 05 грн.) врахувати при виділенні асигнувань у 2021 році. 4. Загальна вартість Договору №11-У від 02.07.2020 року залишається незмінною та становить 67000,00 грн. (шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ. 5. Додаткова угода № 3 до Договору № 11-У від 02.07.2020р. діє з моменту підписання і до 31.12.2021 року. 6. Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 6. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року. 2) Додаткова угода №1 від 03.07.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 3) Додаткова угода №2 від 11.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із відновленням фінансування у 2021р. на виконанням робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування,виділено кошти в сумі 52442,05грн.(п’ятдесят дві тисячі чотириста сорок дві грн. 05 коп.). Загальна вартість виконаних робіт з технічного нагляду у 2020 р. по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування, згідно договору № 11-У від 02.07.2020р. становить 14557,95 грн. (чотирнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят сім грн. 95 коп.). Залишок коштів неосвоєних у 2020 році в сумі 19277,05 грн.(дев’ятнадцять тисяч двісті сімдесят сім грн. 05 грн.). 2. Загальна вартість Договору №11-У від 02.07.2020 року залишається незмінною та становить 67000,00 грн. (шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ. 3. Відповідно п.1 ст.48 Бюджетного кодексу України – Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років. 4. Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток 1 до договору «Кошторис вартості технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування». 5. Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток до договору «Календарний план здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування». 6. Додаткова угода № 4 до Договору № 11-У від 02.07.2020р. діє з моменту підписання і до 31.12.2021 року. 7. Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 8. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року. 2) Додаткова угода №1 від 03.07.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 3) Додаткова угода №2 від 11.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 4) Додаткова угода №3 від 22.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. Додатки: 1.1. Кошторис вартості технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування. 1.2. Календарний план здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у розділ XXIII. Адреси, реквізити і підписи сторін та печатки, а саме викласти в новій редакції реквізити Замовника: Замовник: Управління охорони здоров’я виконавчого комітету Лубенської міської ради Юридична адреса: м. Лубни, вул. П’яткопа,26 код ЄДРПОУ 26163886 Р/рUA718201720344241016100045357 Держказначейська служба України, м. Київ 2. Додаткова угода №5 до Договору № 11-У від 02.07. 2020 р. діє з моменту підписання і до 31.12.2021 року. 3.Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 4. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року. 2) Додаткова угода №1 від 03.07.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 3) Додаткова угода №2 від 11.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 4) Додаткова угода №3 від 22.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 5) Додаткова угода №4 від 19.01.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною найменування Замовника, за взаємною домовленістю,Сторони дійшли згоди змінити в тексті Договору № 11-У від 02.07. 2020 р. назву Замовника: з Управління охорони здоров’я виконавчого комітету Лубенської міської ради на Управління охорони здоров’я виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області . 2. Сторони домовилися, що дія цієї Додаткової угоди поширюється на правові відносини, що виникли між Сторонами з моменту підписання цієї Додаткової угоди. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Додаткова угода №6 до Договору № 11-У від 02.07. 2020 р. діє з моменту підписання і до 31.12.2021 року. 5.Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 6. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року. 2) Додаткова угода №1 від 03.07.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 3) Додаткова угода №2 від 11.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 4) Додаткова угода №3 від 22.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 5) Додаткова угода №4 від 19.01.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 6) Додаткова угода №5 від 17.02.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з коригуванням Проєктної документації та експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проєктної документації на будівництво від філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області від 03.12.2021 №17-0371/01-21 «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради за адресою: вул. П’ятикопа,26» Коригування, сторони дійшли згоди викласти пункт 1.1. розділу «І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору №11-У від 02.07.2020 року в новій редакції: «Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується за плату здійснити технічний нагляд по об’єкту: Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування (надалі – технічний нагляд) відповідно до пускових комплексів: - 1 пусковий комплекс – загальна кошторисна вартість в сумі 31660615,00 грн; - 2 пусковий комплекс – загальна кошторисна вартість в сумі 7708424,00 грн. Здійснення технічного нагляду виконується відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007року №903, та умов цього Договору». 2. Внести зміни до договору п.3.1. «розділ 3. РОЗМІР І ПОРЯДОК ОПЛАТИ» виклавши його в наступній редакції: «Загальна вартість робіт за цим ДОГОВОРОМ складає 67000,00 грн. (шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ: - 1 пусковий комплекс- загальна вартість 64332,08 грн. - 2 пусковий комплекс- загальна вартість 2667,92 грн. 3. Загальна вартість виконаних робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування, згідно договору № 11-У від 02.07.2020р. у 2020р. становить 14557,95 грн. (чотирнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят сім грн. 95 коп.); у 2021 р. станом на 24.12.2021р. становить 49774,13грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот сімдесят чотири грн. 13 коп.). У зв’язку із завершенням бюджетного року та поділу виконання робіт на пускові комплекси по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування, виник залишок неосвоєних коштів в 2021 році: - сума неосвоєних коштів запланованих (виділених) на 2021 рік відповідно до договору № 11-У від 02.07.2020р. становить 2667,92 грн. (дві тисячі шістсот шістдесят сім грн. 92 грн.) врахувати при виділенні асигнувань у 2022р. 4. В зв’язку з виробничою необхідністю, неодноразовими змінами та коригуванням Проєкту в ході виконання робіт, виникла необхідність у продовженні терміну виконання робіт з технічного нагляду на 2022 рік. Внести зміни до договору п.5.2. «розділ 5. ІНШІ УМОВИ» виклавши його в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту підписання представниками Сторін і скріплення печатками і діє до 31.12.2022 року. Закінчення строку Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору». 5. Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до договору «Календарний план здійснення технічного нагляду та Кошторис вартості технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування, виклавши в їх новій редакції (додається). 6. Додаткова угода № 7 до Договору № 11-У від 02.07.2020р. діє з моменту підписання і до 31.12.2022 року. 7. Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 6. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року. 2) Додаткова угода №1 від 03.07.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 3) Додаткова угода №2 від 10.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 4) Додаткова угода №3 від 22.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 5) Додаткова угода №4 від 19.01.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 6) Додаткова угода №5 від 17.02.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 7) Додаткова угода №6 від 12.03.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. Додатки: 1.1. Кошторис вартості технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування; 1.2. «Календарний план здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із відновленням фінансування у 2022р. на виконанням робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та фізіотерапевтичного кабінету під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КП "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради за адресою вул. П'ятикопа, 26»Коригування, (станом на 17.01.2022р.) виділено коштів на виконання робіт з технічного нагляду по 2 пусковому комплексу в сумі 2667,92 грн.(дві тисячі шістсот шістдесят сім грн. 92 коп.). 2. «Загальна вартість робіт по Договору № 11-У від 02.07.2020р. (станом на 17.01.2022р.) становить 67000,00 грн. (шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ: - 1 пусковий комплекс- введено в експлуатацію згідно сертифікату про прийняття об’єкту в експлуатацію №ПТ122211225970 12.01.2022р. Роботи з технічного нагляду виконано в повному обсязі, загальна вартість виконаних робіт 64332,08 грн., профінансовано – 64332,08грн.; - 2 пусковий комплекс- загальна вартість 2667,92 грн. ( станом на 17.01.2022 р. виконано робіт на суму -0,00грн., профінансовано – 0,00 грн.). 3. Додаткова угода № 8 до Договору № 11-У від 02.07.2020р. діє з моменту підписання і до 31.12.2022 року. 4. Ця Додаткова угода складена в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 5. Ця Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною: 1) Договір № 11-У від 02.07. 2020 року. 2) Додаткова угода №1 від 03.07.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 3) Додаткова угода №2 від 10.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 4) Додаткова угода №3 від 22.12.2020р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 5) Додаткова угода №4 від 19.01.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 6) Додаткова угода №5 від 17.02.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 7) Додаткова угода №6 від 12.03.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року. 8) Додаткова угода №7 від 24.12.2021р. до Договору № 11-У від 02.07. 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 11-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 67 000,00
UAH