Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі : щебінь основної фракції 40*70, щебінь фракції 20*40, пісок.
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2020-06-09-002391-b f240a3827114413bb38f6dfcbd1f4709
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-СЕРВІС" САРАНЧУКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41910776
Місцезнаходження: 47533, Україна , Тернопільська обл., Бережанський р-н, с. Саранчуки, вул. Личакова, буд. 18
Контактна особа: Назар Соколовський
+380673511359
sokolovskiynos@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 11:25
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 11:25
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 630 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 47533, Україна, Тернопільська область, Бережанський р-н, с. Саранчуки, вул. Личакова, буд. 18 Процедура закупівлі: відкриті торги. Мова (мови), якою (якими) повині готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 тонни
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі : щебінь основної фракції 40*70, щебінь фракції 20*40, пісок.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47533, Україна, Тернопільська область, с. Саранчуки, Личакова, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-15-000003 ● 6636e1fc3120469aac5129504dad712f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-15 12:06:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.06.2020 №44
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.06.2020 №44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-06-09-002391-b від 09.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноважена особа Соколовський Н.О. КП « Благоустрій-Сервіс» Саранчуківської сільської ради погоджується із висновком моніторингу даної закупівлі та з метою усунення виявлених порушень вносить зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію і додатки до неї: 1.Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-09-002368-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника – неможливо усунути у зв`язку з відсутністю технічної можливості. 2.На порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-06-01-003211-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- усунено. 3.Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону пункті 4 розділу 3 тендерної документації та у додатку 1 форма «Тендерна пропозиція» тендерної документації невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними-усунено. 4.Крім цього, у тендерній документації (в пункті п.2 розділу V1) відповідно до частини третьої статті 33 Закону не передбачено умову, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів - усунено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне, що КП « Благоустрій-Сервіс» Саранчуківської сільської ради, прийнято рішення про скасування процедури UA-2020-06-01-003211-b, по причині неможливості усунення порушення, яке було встановлено у ході перевірки UA-M-2020-06-15-000003.

2020-06-27 12:46:15

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-СЕРВІС" САРАНЧУКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 41910776, Україна, Бережанський р-н, с. Саранчуки, вул. Личакова, буд. 18
  2. Інформація про предмет закупівлі: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі : щебінь основної фракції 40*70, щебінь фракції 20*40, пісок., 630000UAH, 14210000-6, ДК021, 3000, тонни
  3. Інформація про оприлюднення: f240a3827114413bb38f6dfcbd1f4709, 2020-06-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій-сервіс» Саранчуківської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-09-002368-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої усоби від 09.06.2020 №1. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-09-002368-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника. На порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-06-01-003211-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону пункті 4 розділу 3 тендерної документації та у додатку 1 форма «Тендерна пропозиція» тендерної документації невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Крім цього, у тендерній документації (в пункті п.2 розділу V1) відповідно до частини третьої статті 33 Закону не передбачено умову, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та частини третьої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-30 09:43:51

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 червня 2020 13:05
Кінець періоду оскарження: 08 липня 2020 00:00
Дата відміни: 08 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне, що КП « Благоустрій-Сервіс» Саранчуківської сільської ради, прийнято рішення про скасування процедури UA-2020-06-01-003211-b, по причині неможливості усунення порушення, яке було встановлено у ході перевірки UA-M-2020-06-15-000003 .
Документи:
27 червня 2020 13:05
Електронний цифровий підпис
27 червня 2020 13:05
Протокол.jpg

Актуальні тендери

До пошуку