Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

цемент
Очікувана вартість
632 000,00 UAH
UA-2020-06-09-002016-a 285fe3814cde4896a62ee83818d29fb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Юрій

+380939421706 kpkvlk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"
Код ЄДРПОУ: 34953769
Місцезнаходження: 61033, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Тахіатаська,3 м. Харків
Контактна особа: Мельник Юрій
+380939421706
kpkvlk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:59
Очікувана вартість: 632 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


цемент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 т
цемент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61033, Україна, Харківська область, Харків, Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії Товару. Попередня оплата за Товар не передбачається. Джерело фінансування – власні кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 10:21
Оголошення.docx
09 червня 2020 16:19
ТД цемент 2020.docx
09 червня 2020 16:19
Проект договору.docx
12 червня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 10:21
Оголошення.docx
09 червня 2020 16:19
ТД цемент 2020.docx
09 червня 2020 16:19
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-02-000018 ● 763bc3c57d174b70aef1d187c5c49910
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.07.2020 №133
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 02.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.07.2020 №133)

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2020-06-09-002016-a 09.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В резолютивній частині висновку Держаудитслужба вважає що Замовником порушено абзац другий пункт перший частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення Інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено. В резолютивній частині висновку йдеться, що за результатами моніторингу Держаудитслужбою встановлено, що в порушення вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 6 розділу I «Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі» Додатку 3 до документації ПП «МОНОЛІТ ГРУП» не надано документів щодо повного виконання аналогічного договору, а саме. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ПП «МОНОЛІТ ГРУП» в тендерній пропозиції опубліковано договір від 14.11.2018 №ПЗ/НХ-181686/НЮ щодо постачання Портландцемент I-500P-H у кількості 649т загальною вартістю 1 499 579,40 гривень. Однак, видаткові накладні, відповідно до яких постачання Портландцемент I-500P-H проведено у кількості 619,35 т на загальну суму 1 431 070,14 грн та лист-відгук від 05.03.2019 №НХ-4/852, в якому відсутня інформація про повне виконання договору, свідчать про невиконання вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 6 розділу I «Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі» Додатку 3 до документації. Ми не погоджуємося з даним висновком з декількох причин: 1. Договір, що був учасником підкріплений до тендерної пропозиції в якості підтвердження кваліфікаційних вимог мав предметом закупівлі Портландцемент I-500P-H у кількості 649т (насипом). При постачанні насипом працює так звана норма «толеранс» згідно ДСТУ 2500 – 94. «Єдина система допусків і посадок» яка регламентує гранично допустиме відхилення при постачанні за кількістю, вагою або лінійним розміром +-5% якщо більше відхилення не встановлено ДСТУ товару. Оскільки фактично було поставлено 619,35т, а за договором 649т тобто толеранс складає 4,78%, а даний толеранс не може вважатися нестачею або надлишками. З наведеного вище виходить, що договір виконано в повному обсязі. 2. В Додатку 3 тендерної документації не міститься вимог щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції видаткових накладних в якості підтвердження виконання Учасником аналогічного договору, а якщо це не вимагається Замовником то й не підлягає обов’язковій перевірці. Оскільки Держаудитслужбою щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено значить законність відсутності вимог Замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору наданням в складі тендерної пропозиції видаткових накладних сумнівів у Держаудитслужби не викликає і на її думку є повністю законним. 3. Відсутність в листі відгуку від 05.03.2019 №НХ-4/852 тексту про повне виконання договору не є помилкою, оскільки підтвердження даної вимоги міститься в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду, що була надана в складі тендерної пропозиції у файлі (6 Аналогічний договір.pdf). Дана ситуація повністю відповідає визначенню формальних несуттєвих помилок що зазначена в п1. частини 2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції в якому міститься, що в разі виявлення під час розгляду та опрацювання поданих за цими торгами тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, Замовник не вважатиме їх допущення підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема належать: (-зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника.) Оскільки Держаудитслужбою щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено значить законність даного формулювання сумнівів у Держаудитслужби не викликає і на її думку є повністю законним. З огляду на вищенаведене вважаємо, що дії Замовника закупівлі код за ДК 021:2015 – 44110000-4, Конструкційні матеріали(цемент) щодо якої проводився моніторинг Держаудитслужбою повністю відповідають нормам Закону тому вимоги Держаудитслужби щодо розірвання договору з переможцем тендеру ПП "МОНОЛІТ ГРУП" є необґрунтованими.

2020-07-20 14:05:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" 564 000,00
UAH з ПДВ
548 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 588 000,00
UAH з ПДВ
548 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВІЗИТ ЛТД"" 624 000,00
UAH з ПДВ
612 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 13:53
Електронний підпис
30 червня 2020 16:07
Електронний підпис
30 червня 2020 14:21
Довідка ДФС.pdf
30 червня 2020 14:21
Dovidka_20174595960620951354.pdf.p7s
30 червня 2020 14:21
Dovidka_20174595960620951354.pdf
24 червня 2020 13:01
Електронний підпис
24 червня 2020 13:00
2 Статут +опис.pdf
24 червня 2020 12:53
Електронний підпис
24 червня 2020 12:52
3 Витяг ПДВ.pdf
24 червня 2020 10:36
Електронний підпис
24 червня 2020 10:34
13 Довідка щодо санкцій.pdf
24 червня 2020 10:34
12 Лист-Згода.pdf
24 червня 2020 10:34
10 Технічне завдання.pdf
24 червня 2020 10:34
9 Проект договору.pdf
24 червня 2020 10:34
8 Уповноважена особа.pdf
24 червня 2020 10:34
6.1 Лист-відгук.pdf
24 червня 2020 10:34
6 Аналогічний договір.pdf
24 червня 2020 10:34
5 Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
24 червня 2020 10:34
3 Витяг ПДВ (копія).pdf
24 червня 2020 10:34
2.1 Код доступу.pdf
24 червня 2020 10:34
2 Статут +опис.pdf
24 червня 2020 10:34
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 17:01
Електронний підпис
24 червня 2020 16:57
Лист відгук (Цемент).pdf

Публічні документи

24 червня 2020 15:20
Сертифікат_18 АШ500.jpg
24 червня 2020 15:02
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 15:02
Статут.pdf
24 червня 2020 15:02
Проект договору.pdf
24 червня 2020 15:02
НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
24 червня 2020 15:02
НАКАЗ.pdf
24 червня 2020 15:02
Захист довкілля.pdf
24 червня 2020 15:02
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МОНОЛІТ ГРУП"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ФІРМА "ВІЗИТ ЛТД""

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МОНОЛІТ ГРУП"
#40353886
548 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:10
ДУ 2_2020-193 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:10
1_ДУ 2_2020-193.PDF укладений
30 грудня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 09:35
Допугода 1Монолит Груп - цемент (1).PDF зміни до договору
07 липня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 09:16
Договор Монолит Груп - цемент.PDF укладений
07 липня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015р. (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, та на підставі п. 11.2 розділу ХІ Договору сторони склали цю додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 2020/193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. п’ятої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) продовжили дію Договору та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 28 квітня 2021 року, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 2020/193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 28 квітня 2021
Сума оплати за договором: 167 986,52
UAH (в тому числі ПДВ 27 997,75 UAH)