Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" |
Код ЄДРПОУ: | 34953769 |
Місцезнаходження: | 61033, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Тахіатаська,3 м. Харків |
Контактна особа: |
Мельник Юрій +380939421706 kpkvlk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2020 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 13:59 |
Очікувана вартість: | 632 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії Товару. Попередня оплата за Товар не передбачається. Джерело фінансування – власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 10:21 |
Оголошення.docx | |
09 червня 2020 16:19 |
ТД цемент 2020.docx | |
09 червня 2020 16:19 |
Проект договору.docx |
12 червня 2020 10:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2020 10:21 |
Оголошення.docx
|
|||
09 червня 2020 16:19 |
ТД цемент 2020.docx
|
|||
09 червня 2020 16:19 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-02-000018 ● 763bc3c57d174b70aef1d187c5c49910
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2020 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2020 №133
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 02.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.07.2020 №133)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2020-06-09-002016-a 09.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
В резолютивній частині висновку Держаудитслужба вважає що Замовником порушено абзац другий пункт перший частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення Інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено. В резолютивній частині висновку йдеться, що за результатами моніторингу Держаудитслужбою встановлено, що в порушення вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 6 розділу I «Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі» Додатку 3 до документації ПП «МОНОЛІТ ГРУП» не надано документів щодо повного виконання аналогічного договору, а саме. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ПП «МОНОЛІТ ГРУП» в тендерній пропозиції опубліковано договір від 14.11.2018 №ПЗ/НХ-181686/НЮ щодо постачання Портландцемент I-500P-H у кількості 649т загальною вартістю 1 499 579,40 гривень. Однак, видаткові накладні, відповідно до яких постачання Портландцемент I-500P-H проведено у кількості 619,35 т на загальну суму 1 431 070,14 грн та лист-відгук від 05.03.2019 №НХ-4/852, в якому відсутня інформація про повне виконання договору, свідчать про невиконання вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 6 розділу I «Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі» Додатку 3 до документації. Ми не погоджуємося з даним висновком з декількох причин: 1. Договір, що був учасником підкріплений до тендерної пропозиції в якості підтвердження кваліфікаційних вимог мав предметом закупівлі Портландцемент I-500P-H у кількості 649т (насипом). При постачанні насипом працює так звана норма «толеранс» згідно ДСТУ 2500 – 94. «Єдина система допусків і посадок» яка регламентує гранично допустиме відхилення при постачанні за кількістю, вагою або лінійним розміром +-5% якщо більше відхилення не встановлено ДСТУ товару. Оскільки фактично було поставлено 619,35т, а за договором 649т тобто толеранс складає 4,78%, а даний толеранс не може вважатися нестачею або надлишками. З наведеного вище виходить, що договір виконано в повному обсязі. 2. В Додатку 3 тендерної документації не міститься вимог щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції видаткових накладних в якості підтвердження виконання Учасником аналогічного договору, а якщо це не вимагається Замовником то й не підлягає обов’язковій перевірці. Оскільки Держаудитслужбою щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено значить законність відсутності вимог Замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору наданням в складі тендерної пропозиції видаткових накладних сумнівів у Держаудитслужби не викликає і на її думку є повністю законним. 3. Відсутність в листі відгуку від 05.03.2019 №НХ-4/852 тексту про повне виконання договору не є помилкою, оскільки підтвердження даної вимоги міститься в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду, що була надана в складі тендерної пропозиції у файлі (6 Аналогічний договір.pdf). Дана ситуація повністю відповідає визначенню формальних несуттєвих помилок що зазначена в п1. частини 2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції в якому міститься, що в разі виявлення під час розгляду та опрацювання поданих за цими торгами тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, Замовник не вважатиме їх допущення підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема належать: (-зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника.) Оскільки Держаудитслужбою щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено значить законність даного формулювання сумнівів у Держаудитслужби не викликає і на її думку є повністю законним. З огляду на вищенаведене вважаємо, що дії Замовника закупівлі код за ДК 021:2015 – 44110000-4, Конструкційні матеріали(цемент) щодо якої проводився моніторинг Держаудитслужбою повністю відповідають нормам Закону тому вимоги Держаудитслужби щодо розірвання договору з переможцем тендеру ПП "МОНОЛІТ ГРУП" є необґрунтованими.
2020-07-20 14:05:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
548 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
548 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ВІЗИТ ЛТД"" |
624 000,00
UAH з ПДВ
|
612 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" #40353886 |
Переможець |
548 140,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:10
|
ДУ 2_2020-193 (1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:10
|
1_ДУ 2_2020-193.PDF | укладений |
30 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 09:35
|
Допугода 1Монолит Груп - цемент (1).PDF | зміни до договору |
07 липня 2020 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 09:16
|
Договор Монолит Груп - цемент.PDF | укладений |
07 липня 2020 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015р. (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, та на підставі п. 11.2 розділу ХІ Договору сторони склали цю додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 2020/193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. п’ятої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) продовжили дію Договору та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 28 квітня 2021 року, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2020/193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |