Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 600,00 UAH
UA-2020-06-09-001662-c 5cbef82ccc8d4c86a818ccff328a9549
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шаблій Володимир Іванович

380445189429 vh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж
Код ЄДРПОУ: 05416136
Вебсайт: http://kmmk.net.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5
Контактна особа: Шаблій Володимир Іванович
380445189429
vh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські товари, Відповідно Технічних характеристик (Додаток №1 Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутні документи
Дата подання: 11 червня 2020 10:09
Шановний замовнику. Прохання додати до оголошення технічні характеристик предмета закупівлі
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 червня 2020 13:16
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: оголошення розміщено помилково
Документи:
11 червня 2020 13:14
Електронний підпис
11 червня 2020 13:13
Проток. скасування зхакупівлі.pdf