Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт м'якої покрівлі поліклініки головного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), м. Київ, вул.Відпочинку, 11
Очікувана вартість
1 545 800,00 UAH
UA-2020-06-09-001393-c d8a536c559a04907a6b1f490356fa129
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казека Віталій Григорович

380444508255
380444507708
tenderkmkl5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00185028
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Контактна особа: Казека Віталій Григорович
380444508255,380444507708
tenderkmkl5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:48
Очікувана вартість: 1 545 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 458,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт м'якої покрівлі поліклініки головного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), м. Київ, вул.Відпочинку, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Відпочинку, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЛАТ" 1 073 972,40
UAH з ПДВ
728 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА» 999 965,00
UAH з ПДВ
947 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПрофітАрмоБуд" 1 389 201,00
UAH з ПДВ
948 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД" 1 189 950,00
UAH з ПДВ
1 189 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" 1 230 886,25
UAH з ПДВ
1 230 886,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:52
Договір виконання.pdf
24 червня 2020 12:52
Електронний підпис
24 червня 2020 12:50
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 12:48
2.7_Лист Відгук.jpg
24 червня 2020 12:39
Наказ (1).pdf
24 червня 2020 12:39
Опис.pdf
24 червня 2020 12:38
Штатний розпис.pdf
24 червня 2020 12:33
4.8_Лист згода.pdf
24 червня 2020 12:28
2.3_Дипломи працівників.pdf
24 червня 2020 12:27
2.5_Інженер кошторисник.pdf
24 червня 2020 12:26
Баланс 2019.pdf
24 червня 2020 12:26
Баланс за 1кв.2020р.pdf
24 червня 2020 12:25
Положення директора.pdf
24 червня 2020 12:25
Протокол №1.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 13:46
Довідка МВС.pdf
09 липня 2020 13:46
Довідки переможця.pdf
24 червня 2020 10:00
Електронний підпис
24 червня 2020 09:29
29_Протокол_1.pdf
24 червня 2020 09:29
28_Наказ директор.pdf
24 червня 2020 09:28
25_кошторис.pdf
24 червня 2020 09:28
23_Дипломи про освіту .pdf
24 червня 2020 09:26
18_опис до статуту.pdf
24 червня 2020 09:26
17_Статут.pdf
24 червня 2020 09:25
13_Календар графік.pdf
24 червня 2020 09:25
11_Довідка субпідряда .pdf
24 червня 2020 09:25
10_Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 09:30
Лист інформаційний.pdf
24 червня 2020 09:30
Лист про кваліфікацію.pdf
24 червня 2020 09:30
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2020 09:30
Уставні документи (3).rar

Публічні документи

24 червня 2020 11:53
Електронний підпис
24 червня 2020 11:51
38. Скан-копія Ліцензія.pdf
24 червня 2020 11:51
37. Скан-копія Дозвіл.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 11:27
Електронний підпис
24 червня 2020 11:26
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЛАТ"

ТОВ "ТПК ДЕМЕТРА"

ТОВ "ПрофітАрмоБуд"

ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЛАТ"
#40599882
Відхилено 728 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 16:27
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА»
#41778757
Переможець 947 500,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника ТОВ «АЛЛАТ» щодо відповідності наданих документів вимогам Замовника в частині «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі було встановлено наступне: - на вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору (одного). Аналогічним договором є договір на виконання робіт з капітального ремонту м’якої покрівлі за технологією зварювання гарячим повітрям, яка передбачена в (Додатку 2) даної тендерної документації - учасник надав Договір підряду на виконання робіт з монтажу внутрішніх систем водопостачання, водовідведення, електропостачання та освітлення, що не відповідає вимогам замовника в яких передбачено договір на виконання робіт з ремонту покрівель будівель з виконанням робіт зазначених в технічних вимогах тендерної документації в Додатку №2. Дані види робіт повинні бути відображені в акті (-ах) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. - в акті виконаних будівельних робіт №2, (інших актів не надано), який надав учасник зазначена лише одна позиція – «Улаштування перегородок на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами або гіпсоволокнистими плитами у два шари з ізоляцією у житлових і громадських будівлях» яка також не відповідає технічним вимогам замовника. - не надано позитивного листа-відгуку щодо виконання аналогічних робіт з посиланням номеру та дати договору, якість та фактичний термін виконання договору (надається на фірмовому бланку замовника робіт із зазначеним вихідним номером та датою і завірений печаткою). - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології визначеної в (Додатку 2) до тендерної документації, про що учасник надає довідку в довільній формі підтверджену скан-копіями документів на право власності або право користування об’єктами матеріально-технічної бази. В наданій довідці про матеріально-технічну базу не зазначено жодного приладу який, відповідно до технології, використовується при улаштуванні м’якої покрівлі з використанням мембрани ПВХ. Виходячи з вищезазначеного пропонуємо у визначений термін привести надану пропозицію у відповідність з технічними вимогами замовника, які визначені в Додатку №2 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК ДЕМЕТРА»
#41778757
947 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:53
Додаткова угода Деметра_0001.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 14:54
Додаткова угода №4 покрівля_0001.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:02
Додаткова 3 покрівля_0001.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 15:00
Додаткова угода №2 _0001.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 11:03
Додаткова угода №1 м'яка покрівля_0001.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 17:56
Договір кап.рем. м'якої покрівлі з додатками_0001.pdf укладений
30 липня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни (в зв'язку з уточненням вартості згідно отримання Експертного звіту)
Номер договору про закупівлю: 20172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20172
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'зань в строки передбачені Договором
Номер договору про закупівлю: 20172
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 927 724,44
UAH (в тому числі ПДВ 154 620,74 UAH)