Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
20 400,00 UAH
UA-2020-06-09-000836-c fd6de2f3bde74778a1768708fc60b1fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія

+380997380453 inbox2@nmrda.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Новомиргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03197782
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кіровоградська обл., НОВОМИРГОРОД, вул. Євгена Присяжного, буд.23а
Контактна особа: Наталія
+380997380453
inbox2@nmrda.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


придбання паперу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 коробка
папір перфорований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
85 пачок
папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020  —  03 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 Рулон
папір рулонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

09 червня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петренко
#2294703578
Переможець 20 400,00
UAH
09 червня 2020 14:04

Документи

09 червня 2020 14:04
Електронний підпис
09 червня 2020 14:03
протокол (3).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 14:20
договір Петренко (1).jpg укладений
09 червня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 14:10
договір Петренко.jpg укладений
09 червня 2020 14:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір перфорований 12 коробка 499,00
UAH
папір А4 85 пачок 98,00
UAH
папір рулонний 90 Рулон 30,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 400,00
UAH