Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 587 за адресою: вул. Булаховського Академіка, 32-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-06-06-000064-c b98af5c382934945996731f53c2aad39
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 587 за адресою: вул. Булаховського Академіка, 32-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов
Дата подання: 09 червня 2020 12:06
Дата відповіді: 09 червня 2020 20:27
Прохання надати роз*яснення щодо наступних запитань: 11. Для підтвердження проходження навчання та перевірки знань Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» - що це за документ, медична книжка???? чи що ви маєте на увазі??, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» - що це за документ, який ви вимагаєте??? Щодо вимоги:1.2. Довідка або витяг з реєстру, видані Національним агентством з питань запобігання корупції, про те, що***: Юридична особа, яка є учасником не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення:: відповідно до якої норми чинного законодавства ви вимагаєте таку довідку??? ЩОДО НАСТУПНИХ вимог: - Після закінчення аукціону (протягом 1 (ого) робочого дня з дня проведення аукціону, тобто на наступний робочий день (до 24:00 год. за київським часом)) учасник повинен надати в електронному вигляді форму пропозиції з вказаною ціною за результатом аукціону на сторінці відповідної закупівлі торгівельного майданчику. - У випадку відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, учасник пропозиція якого є наступною надає в електронному вигляді форму пропозиції з вказаною ціною за результатом аукціону на сторінці відповідної закупівлі торговельного майданчику (протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника, тобто на наступний робочий день, (до 24:00 год. за київським часом)). прохання привести вимоги у відповідності до чинного законодавства??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Ваших запитань пояснюємо:
1) Замовником вимагається для підтвердження проходження навчання працівників та перевірки знань Закону України «Про охорону праці», Правил пожежної безпеки», Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» - що означає, надати посвідчення та протокол(и) (витяг(и) з протоколу(ів)) з проходження навчання працівників та перевірки знань.
2) Щодо вимоги:1.2. Довідка або витяг з реєстру, видані Національним агентством з питань запобігання корупції, про те, що***: Юридична особа, яка є учасником не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Тендерна документація складена у відповідності статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і дана довідка відповідає П 1 п.п. 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
3) ЩОДО НАСТУПНИХ вимог: Тендерна документація та всі вимоги до неї складені у відповідності до чинного Закону України «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" 792 576,00
UAH з ПДВ
792 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 11:42
Електронний підпис
15 червня 2020 11:41
Електронний підпис
15 червня 2020 11:38
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF.P7S.p7s
15 червня 2020 11:38
Пропозиція.pdf
15 червня 2020 11:38
Працівники.rar
15 червня 2020 11:38
Довідки.pdf
15 червня 2020 11:38
Проект Договору.pdf
15 червня 2020 11:38
Рішення №1 від 27.01.20р..pdf
15 червня 2020 11:38
Рішення №3 від 02.03.20р..pdf
15 червня 2020 11:38
Опис_29.01.20.pdf
15 червня 2020 11:38
Дозвіл__Теракомбуд.pdf
15 червня 2020 11:38
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2020 11:38
Ліцензія з додатоком.pdf
15 червня 2020 11:38
Витяг ПДВ з 01.01.20.pdf
15 червня 2020 11:38
Довідка баркрутство.pdf
15 червня 2020 11:38
Аналогічні договора.rar
15 червня 2020 11:38
Фінансовий звіт.rar
15 червня 2020 11:38
Довідка НАЗК юр.особа.zip
15 червня 2020 11:38
Довідка НАЗК директор.zip
15 червня 2020 11:38
Довідка з МВС.zip
15 червня 2020 11:38
Документ_ЄДР_1006661059.zip
15 червня 2020 11:38
Кошториси.pdf
15 червня 2020 11:38
40.imd
15 червня 2020 11:38
Кошториси.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"
#43386810
Переможець 792 576,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 17:14

Документи

17 червня 2020 17:14
Визначення 111.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"
#43386810
792 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 17:14
Визначення 111.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:49
д у 4 договору 996.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 12:56
ДУ № 3-996.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 11:01
ДУ № 2-996.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 17:53
ДУ 1 587.pdf зміни до договору
08 липня 2020 17:52
ДУ 1 587.pdf зміни до договору
08 липня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:29
Договір 587.pdf укладений
03 липня 2020 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 792576.00
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 До договору 996/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з реорганізацією структури управління освіти
Номер договору про закупівлю: 792576.00
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 792576.00
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 792576.00
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 762 794,40
UAH (в тому числі ПДВ 127 132,40 UAH)