Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Черкаського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Т.Г.Шевченка по бульв. Шевченка, 234 у м.Черкасах з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру внаслідок пожежі, яка сталася 01.07.2015 в приміщенні театру. ІІ черга
Очікувана вартість
106 403 047,20 UAH
UA-2020-06-05-007157-b 9ccd8f55c86448d58ddcf5bc7bc7bdf8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 17:35
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 17:35
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:03
Очікувана вартість: 106 403 047,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 851 224,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 532015 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Черкаського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Т.Г.Шевченка по бульв. Шевченка, 234 у м.Черкасах з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру внаслідок пожежі, яка сталася 01.07.2015 в приміщенні театру. ІІ черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: бульв. Шевченка, 234, Черкаси, Черкаська область, 18001, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764. Оплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати отримання рахунку на оплату. Аванс 14 Банківські 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 14 Банківські 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг Пiсляоплата 14 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 17:42
Електронний підпис
05 червня 2020 17:31
Додаток 3 Технічне завдання.rar
05 червня 2020 17:31
Оголошення відкриті торги.doc
05 червня 2020 17:31
Додаток 5 Гарантії.docx
05 червня 2020 17:31
Додаток 4 Проект договору.docx
05 червня 2020 17:31
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
05 червня 2020 17:31
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
05 червня 2020 17:31
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000008 ● dcce9bb49a3c4ce2b0d7c0a716e55f53
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.09.2020 № 37

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 29.09.2020 року № 37
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-05-007157-b від 05.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації було проведено відкриті торги на закупівлю «Реконструкція Черкаського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Т.Г.Шевченка по бульв. Шевченка, 234 у м.Черкасах з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру внаслідок пожежі, яка сталася 01.07.2015 в приміщенні театру. ІІ черга» та за результатами процедури укладено договір № 1 від 16.07.2020р. з ПМ «Арсенал». За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-06-05-004077-c) не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації відсутня електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Департаментом будівництва Черкаської ОДА розглянуто результати проведеного Держаудитслужбою України моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція Черкаського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Т.Г.Шевченка по бульв. Шевченка, 234 у м.Черкасах з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру внаслідок пожежі, яка сталася 01.07.2015 в приміщенні театру. ІІ черга» та повідомляємо наступне. Департамент зобов’язується в подальшому не припускати порушень вимог пункту 1 частини другої статті 4 та вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, буде посилено контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог ст. 4, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, хочемо зазначити, що вищезазначені порушення не вплинули на хід проведення відкритих торгів та розгляд пропозицій.

2020-10-16 11:08:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 102 728 568,00
UAH з ПДВ
101 877 343,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАНС - БУД" 103 074 651,00
UAH з ПДВ
102 223 425,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 12:29
Електронний підпис
01 липня 2020 12:27
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ч2 ст17.pdf
01 липня 2020 12:27
Dovidka_20176332600290936795.pdf
01 липня 2020 12:27
ПЕРЕМОЖЕЦЬ п.12 ст17.pdf
01 липня 2020 12:27
ПЕРЕМОЖЕЦЬ п.5ст17.pdf
19 червня 2020 17:27
Електронний підпис
19 червня 2020 17:23
Кошторис ДРАМТЕАТР-1.pdf
19 червня 2020 17:23
Кошторис ДРАМТЕАТР-2.pdf
19 червня 2020 17:23
Статут ПМ-Арсенал.pdf
19 червня 2020 17:23
Аналог договір+КБ.pdf
19 червня 2020 17:23
Тех.паспорти.pdf
19 червня 2020 17:23
Накази працівники.pdf
19 червня 2020 17:23
Інвентарні картки.pdf
19 червня 2020 17:23
Таблиця 6.pdf
19 червня 2020 17:23
Дипломи ІТР.pdf
19 червня 2020 17:23
ПМ-АРСЕНАЛ 19368 p7s.zip
19 червня 2020 17:23
тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 17:23
ПРОТОКОЛ 10.pdf
19 червня 2020 17:23
ДЕКЛАРАЦИЯ.pdf
19 червня 2020 17:23
лист-гарантія.pdf
19 червня 2020 17:23
лист про дир.pdf
19 червня 2020 17:23
лист з посиланням.pdf
19 червня 2020 17:23
Інформація ст17.pdf
19 червня 2020 17:23
інформація про тех хар.pdf
19 червня 2020 17:23
Інформація ДПС.pdf
19 червня 2020 17:23
Документи ТБ.pdf
19 червня 2020 17:23
5 ДРАМТЕАТР ТЕНДЕР.rar
19 червня 2020 17:23
Довідка обладнання.pdf
19 червня 2020 17:23
Відгук перша міська.pdf
19 червня 2020 17:23
Довідка безпека праці.pdf
19 червня 2020 17:23
довiдка працівники.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:35
1_Об’єктний кошторис.pdf
19 червня 2020 15:35
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 15:35
працівники.pdf
19 червня 2020 15:35
План фінансування рік.pdf
19 червня 2020 15:35
мтб.pdf
19 червня 2020 15:35
Лист-Гарантія.pdf
19 червня 2020 15:35
Календарний графік.pdf
19 червня 2020 15:35
ДЦ.pdf
19 червня 2020 15:35
Договір підряду.pdf
19 червня 2020 15:35
Довідка субпідряд.pdf
19 червня 2020 15:35
Довідка ст.17.pdf
19 червня 2020 15:35
безпека праці.pdf
19 червня 2020 15:35
3_ Відомість ресурсів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМ-Арсенал"

ПП "ТРАНС - БУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
101 877 343,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 12:09
договір укладений
17 липня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 12:30
КБ -3.pdf укладений
13 січня 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:49
Дод.угода 2 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:01
ду 1 дог.1.pdf зміни до договору
28 липня 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до додатків 4 і 5 до цього Договору та викласти додатки в новій редакції: Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5 : Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до пунктів 1, 3, 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та пунктів 3.2. і 3.4. Розділу 4 цього Договору, Ціна цього Договору зменшилась на 77 057,99270 тис. грн. і становить 24 819,3503 тис. грн. (двадцять чотири мільйони вісімсот дев’ятнадцять тисяч триста п’ятдесят гривень 30 коп.), у тому числі ПДВ 4136,55838 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 24 819,3503 тис. грн. (двадцять чотири мільйони вісімсот дев’ятнадцять тисяч триста п’ятдесят гривень 30 коп.), у тому числі ПДВ 4136,55838 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 24 819,3503 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 19 778,62841тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 2 770,42680 тис. грн. - за рахунок субвенції з Черкаського міського бюджету обласному бюджету – 2 270,29509 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 3. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження Договірної ціни; Додаток 2. Договірна ціна; Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва); Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік); Додаток 5: Календарний графік виконання робіт. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 819 350,30
UAH (в тому числі ПДВ 4 136 558,38 UAH)