Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт благоустрою КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування
Очікувана вартість
2 666 837,00 UAH
UA-2020-06-05-006920-b 177ce2d1e9104667b6d7eeac35b416ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макешина Вікторія Вікторівна

056-722-20-41 VIKTORIX16@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Макешина Вікторія Вікторівна
056-722-20-41
VIKTORIX16@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:49
Очікувана вартість: 2 666 837,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт благоустрою КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт благоустрою КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником фінансування, на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій розрахунковий рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:42
ТД Благоустрій .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ" 2 249 349,02
UAH з ПДВ
2 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 2 292 980,48
UAH з ПДВ
2 044 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" 2 428 140,00
UAH з ПДВ
2 045 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД" 2 280 848,08
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕРНЕТЧЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" 2 364 941,14
UAH з ПДВ
2 364 941,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" 2 610 071,36
UAH з ПДВ
2 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2020 14:43
Електронний підпис
20 червня 2020 14:42
Технічна специфікація.pdf
20 червня 2020 14:42
Статут.pdf
20 червня 2020 14:42
Опис к Статуту.pdf
20 червня 2020 14:42
Ліцензія.pdf
20 червня 2020 14:42
Лист погодження.pdf
20 червня 2020 14:42
Лист -гарантія.pdf
20 червня 2020 14:42
Кошторис.pdf
20 червня 2020 14:42
Копія балансу.pdf
20 червня 2020 14:42
Інформаційний лист.pdf
20 червня 2020 14:42
Довідка.pdf
20 червня 2020 14:42
Гарантійний лист.pdf
20 червня 2020 14:42
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 16:19
Електронний підпис
19 червня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 16:11
Кошторис.pdf
19 червня 2020 16:11
Згода з тех. завданням.pdf
19 червня 2020 16:11
Паспорт та ІПН.pdf
19 червня 2020 16:11
ст. 17.pdf
19 червня 2020 16:11
Підписаний_G0620-8285-GL_tender.pdf
19 червня 2020 16:11
Лист обстеження.PDF
19 червня 2020 16:11
Проект договір.pdf
19 червня 2020 16:11
Дозвіл.pdf
19 червня 2020 16:11
Довідка уповнов. ос..pdf
19 червня 2020 16:11
Довідка про ліцензію.pdf
19 червня 2020 16:11
Лист згода з ПД.pdf
19 червня 2020 16:11
Довідка субпідр.pdf
19 червня 2020 16:11
Довідка працівники.pdf
19 червня 2020 16:11
Декларація.pdf
19 червня 2020 16:11
Витяг єдиний податок.pdf
19 червня 2020 16:11
Виписка.pdf
19 червня 2020 16:11
Графік.pdf
19 червня 2020 16:11
Довідка персон. дані.pdf
19 червня 2020 16:10
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 20:52
Електронний підпис
15 липня 2020 20:36
Документи переможця
04 липня 2020 13:14
Електронний підпис
04 липня 2020 13:09
Додатки до анолог. дог
04 липня 2020 13:09
Копії актів 9.
03 липня 2020 19:53
Електронний підпис
03 липня 2020 19:50
Копії актів 6
03 липня 2020 19:50
Наказ Левадний
03 липня 2020 19:50
Техника
03 липня 2020 19:50
Копії актів 5
03 липня 2020 19:50
Протокол директор
03 липня 2020 19:50
Копії актів 4
03 липня 2020 19:50
Наказ директор
03 липня 2020 19:50
лист підтвердження
03 липня 2020 19:50
Копії актів 3
03 липня 2020 19:50
Копії актів 9
03 липня 2020 19:50
Копії актів 2
03 липня 2020 19:50
Копії актів 8
03 липня 2020 19:50
Копії актів 1
03 липня 2020 19:50
Копії актів 7
03 липня 2020 19:50
Договор субподр
03 липня 2020 19:50
Довідка техніка
03 липня 2020 19:50
Довідка про субпідр.
20 червня 2020 13:27
Електронний підпис
20 червня 2020 13:25
График.pdf
19 червня 2020 19:18
Електронний підпис
19 червня 2020 19:12
копії паспорта.pdf
19 червня 2020 19:12
Згода обр. перс. данних.pdf
19 червня 2020 19:12
Статут.pdf
19 червня 2020 19:12
Захист довкілля.pdf
19 червня 2020 19:12
Працівники.pdf
19 червня 2020 19:12
ДЦ.pdf
19 червня 2020 19:12
Лицензия.pdf
19 червня 2020 19:12
копія договор аренд.pdf
19 червня 2020 19:12
дозвіл_ декларация.pdf
19 червня 2020 19:12
Довідка техніка.pdf
19 червня 2020 19:12
Довідка субпідрядник.pdf
19 червня 2020 19:12
Довідка ст.17 п.12.pdf
19 червня 2020 19:12
Довідка ст.17.pdf
19 червня 2020 19:12
Довідка про учасника.pdf
19 червня 2020 19:12
Доверенность.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 6.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 5.pdf
19 червня 2020 19:12
Гарант лист сертиф..pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 4.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 3.pdf
19 червня 2020 19:12
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 2.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 1.pdf
19 червня 2020 19:12
Баланс.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 9.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 8.pdf
19 червня 2020 19:12
Аналог договор 1.pdf
19 червня 2020 19:12
Копії акт 7.pdf
19 червня 2020 19:12
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 10:44
Електронний підпис
20 червня 2020 10:43
Витяг ПДВ.pdf
20 червня 2020 10:43
Гарантія.rar
20 червня 2020 10:43
Субпідряд.pdf
20 червня 2020 10:43
Фін.звітність.pdf
20 червня 2020 10:43
Технічне завдання.pdf
20 червня 2020 10:43
Дозволи.pdf
20 червня 2020 10:43
Рішення власника.pdf
20 червня 2020 10:43
Розрахунок ЗВВ.pdf
20 червня 2020 10:43
Ліцензія ДАБІ.pdf
20 червня 2020 10:43
Аналогічний договір.pdf
20 червня 2020 10:43
Довідки ст.17.pdf
20 червня 2020 10:43
Розрахунок АВ.pdf
20 червня 2020 10:43
Графік.pdf
20 червня 2020 10:43
Договірна ціна.pdf
20 червня 2020 10:43
Статут.pdf
20 червня 2020 10:43
Обладнання + договори.pdf
20 червня 2020 10:43
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2020 10:43
Працівники.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 14:37
Електронний підпис
19 червня 2020 14:23
19. КБ-2в, КБ-3.pdf
19 червня 2020 14:23
18. Аналог. догов..pdf
19 червня 2020 12:41
Електронний підпис
19 червня 2020 12:27
43. Статут УГИ.pdf
19 червня 2020 12:27
41. ст. 17 УГИ.pdf
19 червня 2020 12:27
40. Ліцензія УГИ.pdf
19 червня 2020 12:27
38. Відомості УГИ.pdf
19 червня 2020 12:27
37. Виписка УГИ.pdf
19 червня 2020 12:27
34. Паспорт ІПН.pdf
19 червня 2020 12:27
32. Декларация.pdf
19 червня 2020 12:27
31. Лист обстеження.PDF
19 червня 2020 12:27
29. Сертифікат.pdf
19 червня 2020 12:27
28. Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 12:27
27. Лист-згода з ПД.pdf
19 червня 2020 12:27
26. Проект договір.pdf
19 червня 2020 12:27
25. Дозвіл.pdf
19 червня 2020 12:27
24. Витяг єдин. податок.pdf
19 червня 2020 12:27
22. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 12:27
19. КБ-2в, КБ-3.pdf
19 червня 2020 12:27
18. Аналог. договір.pdf
19 червня 2020 12:27
15.4. Договір МТБ статус.pdf
19 червня 2020 12:27
15.3. Договір МТБ захід.pdf
19 червня 2020 12:27
15.1. Договір МТБ Дніпро.pdf
19 червня 2020 12:27
14. Довідка субпідряд.pdf
19 червня 2020 12:27
13. Кошторис.pdf
19 червня 2020 12:27
12. Календарний графік.pdf
19 червня 2020 12:27
10. Довідка працівники.pdf
19 червня 2020 12:27
9. Довідка МТБ.pdf
19 червня 2020 12:27
7. Тех. вимоги.pdf
19 червня 2020 12:27
6.1. Довідка ст. 17.pdf
19 червня 2020 12:27
4. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

20 червня 2020 10:48
Електронний підпис
20 червня 2020 10:47
FW_ ецп.zip
20 червня 2020 10:47
ДЦ згода графік.pdf
20 червня 2020 10:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"

ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"

ПП "ГОЛДРЕМБУД"

ФОП "ЧЕРНЕТЧЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ НВП "Укрспецмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#42891545
Відхилено 2 025 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 12:54
ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#2960509008
Відхилено 2 044 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"
#25514131
Переможець 2 045 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 13:56

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення виявлених невідповідностей тендерної пропозиції ФО-П Папета Тетяна Миколаївна Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» учасник повинен був надати документи: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником надано «Лист-довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій є перелік власного обладнання учасника (котел електричний бітумний, лебідки електричні, пилка дискова електрична, апарат для газового зварювання і різання, шуруповерти, люльки двомісні самопідйомні, фарборозпилювачі ручні, перфоратори електричні, ліса будівельні), але в порушення вимог тендерної документації не вказано жодної одиниці будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання капітального ремонту благоустрою. При цьому відповідно до наданої учасником кошторисної документації (відомість ресурсів) роботи будуть виконуватися з використанням наступної техніки – автомобілі бортові, трактори на гусеничному ходу, крани, навантажувачі, підіймачі, компресори пересувні, екскаватори, бульдозери, розчинозмішувачі, автогрейдери, котки дорожні самохідні вібраційні, бадді, трамбівки, вібратори та інше. Документів на право використання зазначеної техніки (договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо) у складі тендерної пропозиції не надано. Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати належну довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо) та копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. 2.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі) та відповідних форм № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору. Учасником надано копію договору з фізичною особою Романцевим Геннадієм Юрійовичем № Бп 02/09 від 06.09.2019 року на «проведення робіт з благоустрою, а саме будівництво, улаштування вимощення навколо будинку за адресою м. Павлоград, вул. Дніпровська 142» на суму 347335,69 грн. Відповідно до п.2.1. вказаного договору невід’ємною частиною договору є кошторисна документація, яку Учасником надано не в повному обсязі (лише договірна ціна). Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати аналогічний договір в повному обсязі з усіма додатками та невід’ємними частинами (повну кошторисну документацію). 3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). Учасником надано «Довідку про працівників» з наступними невідповідностями: 1. На зазначених в довідці працівників не вказано освіту, спеціальність та стаж роботи. 2. Відповідно до кошторису на виконання робіт загальна кошторисна трудомісткість складає 6496,43 людино-годин. З огляду на строки виконання робіт до 25 серпня 2020 року, 4 працівника, вказаних в довідці, не зможуть виконати ці людино-години. 3. Надані в довідці працівники мають наступні посади: слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електроніка), головний інженер, електрогазосварник , слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування. Зазначені посади працівників не відповідають технічним вимогам на капітальний ремонт благоустрою. Перелік видів робіт з капітального ремонту благоустрою (роботи з розбирання асфальтобетонних і щебеневих покриттів та бортових каменів, демонтажу бетонної обойми під бордюр ний камінь, розробка ґрунту бульдозерами, ущільнення ґрунту, улаштування фундаментних плит, гідроізоляції покриттів з дрібно розмірних фігурних елементів мощення,установлення бортових каменів, улаштування баскетбольного майданчика та інше) передбачає залучення працівників з іншою кваліфікацією та у більшій кількості ніж тих, що зазначені учасником. Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати належну довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю «Капітальний ремонт благоустрою» із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні), у необхідній кількості відповідно до наданої учасником кошторисної документації та вимог тендерної документації для належного забезпечення виконання людино-годин та видів робіт.

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення виявлених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» І. Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» учасник повинен був надати документи: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій є перелік обладнання учасника, але в порушення вимог тендерної документації не надано технічні паспорти на наступне обладнання: МАЗ 53371029 бортовий, автомобіль бортовий ФАВ, бульдозер на гусеничному ходу, зварний агрегат АДБ-3122У1, електростанція пересувна ЕСБ-12-ВС/400. Також відповідно до наданої учасником кошторисної документації (відомість ресурсів) для виконання робіт необхідна наявність котка дорожнього та автогрейдера, які відсутні в наданій «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно документів на право використання зазначеної техніки (договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо) у складі тендерної пропозиції не надано. Водночас, в додаток до технічного паспорту на Кран монтажний повно-поворотний дизель-електричний на гусеничному ходу РДК 25-1 учасником надано «Регламент технічних оглядів машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на продовжуваний строк безпечної експлуатації, після закінчення граничного строку експлуатації», згідно якого встановлено, що граничний строк експлуатації вказаного крану – 19.02.2020 року. Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати належну довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо) та копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них; також надати підтвердження щодо можливості експлуатації Крану монтажного повно-поворотного дизель-електричного на гусеничному ходу РДК 25-1 протягом виконання капітального ремонту благоустрою. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. 2.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі) та відповідних форм № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору. Учасником надано копію договору з Управлінням капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації №397/11-7 від 29.11.2017 року на «капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі НВК №6 «Перспектива» по вул. Я.Мудрого, 11-а у м. Жовті Води» на суму 33 784 000,00 грн. Невід’ємною частиною договору є додаткові угоди з додатками, які Учасником надано не в повному обсязі (лише додаткові угоди №2, 3 та 6), що не дає можливості Замовнику відслідкувати кінцеву суму договору. Водночас, на підтвердження виконання учасником аналогічного договору ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» надано форми № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору, але деякі є недооформленими (відсутній період, за який складено форми № КБ-2в, № КБ-3, або дата складання). Вимога: усунути зазначені невідповідності та надати аналогічний договір в повному обсязі з усіма додатками та невід’ємними частинами, а також належно оформлені відповідні форми № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору. ІІ. Відповідно до додатку 3 «Перелік документів, для підтвердження встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства» учасник повинен був надати: копію документу, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ). Учасником надано довіреність на начальника виробництва ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» Левадного Сергія Володимировича, але не надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи, яка підписала довіреність (директор ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» Малов О.Р.) Вимога: для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю усунути зазначені невідповідності та надати документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала довіреність.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"
#25514131
2 045 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:53
IMG_благоу. (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:52
IMG_0004 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 18:33
дод.угода 2 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2020 18:33
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 12:10
дод.угода 1 (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:34
договір БЛАГОУСТРІЙ.pdf укладений
21 липня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п. 4.1.,6,3., 17.1.договору № 37/20 від «20» липня 2020 р. виконання робіт з капітального ремонту: «Капітальний ремонт благоустрою КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат№3ДОР» по вул.Прапорна,25 ,м. Дніпро» Коригування», п.п.4.1. викласти в новій редакції: Підрядник зобов’язаний виконувати роботи в розмірі підсумкової вартості та у відповідні строки, що встановлені графіком виконання робіт, складеним Підрядником до початку виконання робіт, підписаним і завіреним печатками, як Підрядником так і Замовником, але не пізніше до 15.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п. 4.1.,6,3., 17.1.договору № 37/20 від «20» липня 2020 р. виконання робіт з капітального ремонту: «Капітальний ремонт благоустрою КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат№3ДОР» по вул.Прапорна,25 ,м. Дніпро» Коригування», п.п.4.1. викласти в новій редакції: Підрядник зобов’язаний виконувати роботи в розмірі підсумкової вартості та у відповідні строки, що встановлені графіком виконання робіт, складеним Підрядником до початку виконання робіт, підписаним і завіреним печатками, як Підрядником так і Замовником, але не пізніше до 15.10.2020
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.п.1 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. №922-VIII (зі змінами), на підставі п.п.2.1, 2.2., 2.3, 17.1 договору № 37/20 від 20.07.2020 р. на виконання робіт з капітального ремонту: "капітальний ремонт благоустрою КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3" ДОР" по вул. Прапорна, 25, м. Дніпро. Коригування", в зв"язку з необхідністю коригування ПКД на виконання робіт дійшли згоди на зменшення договірної ціни за цим договором на 52893,49 грн., в т.ч. ПДВ 8815,58 грн., та обсягів робіт.
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 992 106,51
UAH (в тому числі ПДВ 332 017,75 UAH)