Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1: Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Лот 2: Послуги обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-06-05-005960-b ● 107282c5a25241909d8294998a95d7ea
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне авіаційне підприємство "Україна" |
Код ЄДРПОУ: | 25196197 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2 |
Контактна особа: |
Михайло Лупко +380445916946 tender@dap.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Тендерна документація
12 червня 2020 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 14:25 |
Зміни до ТД 2 лоти 12.06.2020.doc | |
12 червня 2020 14:25 |
ТД зі Змінами Страхування 2 лоти.docx | |
05 червня 2020 15:26 |
8 Проєкт договору Лот 2.docx |
12 червня 2020 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2020 14:25 |
Зміни до ТД 2 лоти 12.06.2020.doc
|
|||
12 червня 2020 14:25 |
ТД зі Змінами Страхування 2 лоти.docx
|
|||
05 червня 2020 15:26 |
8 Проєкт договору Лот 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
просимо прибрати вимоги, що не відповідають виду страхування
Дата подання: 10 червня 2020 17:56
Дата відповіді: 12 червня 2020 11:15
Доброго дня, шановний замовнику!
Вами у Додатку 3 до ТД вказано :
"Загальні вимоги до Страховика (учасника):
Страховик повинен мати відповідну діючу ліцензію на право провадження добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України, та чинні Правила страхування фінансових ризиків, що зареєстровані Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України.
для здійснення Обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів такі вимоги не зрозумілі.
Просимо дану вимогу прибрати.
Також Вами у Додатку 1 до ТД - Перелік додаткових документів, що має надати учасник вказано :
"Копію акту про приєднання до Угоди про пряме врегулювання збитків між Моторно (транспортним) страховим бюро України (МТСБУ) та Учасником або лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, про те, що Учасник приєднався до Угоди про пряме врегулювання збитків з Моторно транспортним страховим бюро України."
Для здійснення Обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів страховик не повинен обов’ язково бути приєднаним до Угоди про пряме врегулювання збитків.
Просимо дану вимогу прибрати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Повідомляємо:
Щодо вимог викладених у Додатку 3 до ТД – Загальні вимоги до Страховика (учасника) – найближчим часом будуть внесені зміни до ТД.
Щодо питання про те, що для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів страховик не повинен обов’язково бути приєднаним до Угоди про пряме врегулювання збитків (ПВЗ), повідомляємо:
- ДАП «Україна» це державне підприємство, яке фінансується коштами Загального фонду Державного бюджету України;
- умову було включено в тендерну документацію з метою належного захисту інтересів ДАП «Україна», зокрема у випадку можливої дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) і вона в жодному разі не суперечить законодавству України;
- приєднання страхових компаній до ПВЗ є добровільним, Моторно-транспортне страхове бюро України жодним чином не обмежує права страхових компаній, які бажають укласти договори на пряме врегулювання збитків.
Страхувальник (ДАП «Україна»), укладаючи договір ОСЦПВВНТЗ зі страховою компанію, що входить до системи ПВЗ, має можливість обрати страхову компанію, яка буде не тільки компенсувати збитки, за які страхувальник є відповідальним перед третіми особами, але й страхову компанію, що компенсуватиме збитки, отримані страхувальником в ДТП, відповідальним за які є водій іншого транспортного засобу.
Крім того, Страхувальник може бути впевненим, що укладає договір зі страховою компанією з високим рівнем сервісу та платоспроможністі, що отримає належним чином розраховане та своєчасно сплачене відшкодування від страхової компанії, в якій він застрахований.
Участь страхових компаній в ПВЗ є підтвердженням певного фінансового стану страхових компаній, оскільки середній термін виплати відшкодування за системою ПВЗ становить 50 днів, в свою чергу за класичною – близько 90 днів. В даний час 15 страхових компаній приєдналися до системи ПВЗ, при цьому обсяг залучених премій цих компаній становить 35 відсотків від загальної кількості договорів ОСЦПВВНТЗ в Україні, що є значним показником.
Враховуючи, що ОСЦПВВНТЗ є обов’язковим видом страхування, а тарифна політика у страхових компаній визначена законодавчо, відповідно й платежі мають бути однакові. Отже, договір на ОСЦПВВНТЗ із страховою компанією, що входить до системи ПВЗ, є значною сервісною перевагою при тій самій ціні полісу.
Враховуючи викладене вище, вважаємо що вимога щодо участі страхової компанії в ПВЗ відповідає чинному законодавству України та не є дискримінаційною, і не обмежує конкуренцію учасників.
Повідомляємо:
Щодо вимог викладених у Додатку 3 до ТД – Загальні вимоги до Страховика (учасника) – найближчим часом будуть внесені зміни до ТД.
Щодо питання про те, що для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів страховик не повинен обов’язково бути приєднаним до Угоди про пряме врегулювання збитків (ПВЗ), повідомляємо:
- ДАП «Україна» це державне підприємство, яке фінансується коштами Загального фонду Державного бюджету України;
- умову було включено в тендерну документацію з метою належного захисту інтересів ДАП «Україна», зокрема у випадку можливої дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) і вона в жодному разі не суперечить законодавству України;
- приєднання страхових компаній до ПВЗ є добровільним, Моторно-транспортне страхове бюро України жодним чином не обмежує права страхових компаній, які бажають укласти договори на пряме врегулювання збитків.
Страхувальник (ДАП «Україна»), укладаючи договір ОСЦПВВНТЗ зі страховою компанію, що входить до системи ПВЗ, має можливість обрати страхову компанію, яка буде не тільки компенсувати збитки, за які страхувальник є відповідальним перед третіми особами, але й страхову компанію, що компенсуватиме збитки, отримані страхувальником в ДТП, відповідальним за які є водій іншого транспортного засобу.
Крім того, Страхувальник може бути впевненим, що укладає договір зі страховою компанією з високим рівнем сервісу та платоспроможністі, що отримає належним чином розраховане та своєчасно сплачене відшкодування від страхової компанії, в якій він застрахований.
Участь страхових компаній в ПВЗ є підтвердженням певного фінансового стану страхових компаній, оскільки середній термін виплати відшкодування за системою ПВЗ становить 50 днів, в свою чергу за класичною – близько 90 днів. В даний час 15 страхових компаній приєдналися до системи ПВЗ, при цьому обсяг залучених премій цих компаній становить 35 відсотків від загальної кількості договорів ОСЦПВВНТЗ в Україні, що є значним показником.
Враховуючи, що ОСЦПВВНТЗ є обов’язковим видом страхування, а тарифна політика у страхових компаній визначена законодавчо, відповідно й платежі мають бути однакові. Отже, договір на ОСЦПВВНТЗ із страховою компанією, що входить до системи ПВЗ, є значною сервісною перевагою при тій самій ціні полісу.
Враховуючи викладене вище, вважаємо що вимога щодо участі страхової компанії в ПВЗ відповідає чинному законодавству України та не є дискримінаційною, і не обмежує конкуренцію учасників.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 79 500,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 397,50 UAH без ПДВ |
Позиції
47 посл
Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Загальна сума Договору сплачується Страхувальником у національній валюті України на поточний рахунок Страховика до 18 серпня 2020 р. на підставі виставленого рахунку Страховика. | Аванс | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 15:28 |
7 Проєкт договору Лот 1.docx |
05 червня 2020 15:28 |
7 Проєкт договору Лот 1.docx
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 червня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій