Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мережі водопостачання по вулиці Молодіжна села Старобогданівка Михайлівського району Запорізької області
Очікувана вартість
230 923,00 UAH
UA-2020-06-05-005901-b 5a8e35954fe7434798561923ea78f52e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Борисенко

+380688643385 novobograda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобогданівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04352256
Місцезнаходження: 72330, Україна , Запорізька обл., с. Новобогданівка, вул. Шевченка, 90
Контактна особа: Максим Борисенко
+380688643385
novobograda@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 230 923,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 154,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мережі водопостачання по вулиці Молодіжна села Старобогданівка Михайлівського району Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72330, Україна, Запорізька область, Новобогданівка, Шевченка 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться протягом 30 календарних днів після підписання сторонами акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:22
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОРГАНІКА" 198 875,00
UAH
198 875,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 09:13
договор аренды камаз.jpg
19 червня 2020 09:13
Договір аренды кран.pdf
17 червня 2020 13:40
Технічне завдання.pdf
17 червня 2020 13:40
Статут Органики.pdf
17 червня 2020 13:40
Розрахунок витрат.pdf
17 червня 2020 13:40
Пропозиція (1).pdf
17 червня 2020 13:40
Підсумкова відомість.pdf
17 червня 2020 13:40
Лист-згода (1).pdf
17 червня 2020 13:40
Документы Органики.pdf
17 червня 2020 13:40
Договор.pdf
17 червня 2020 13:40
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 13:40
Гарантийний лист (1).pdf
17 червня 2020 13:40
Вытяг Органика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОРГАНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОРГАНІКА"
#36342962
Переможець 198 875,00
UAH
25 червня 2020 14:49

Документи

25 червня 2020 14:49
Електронний підпис
25 червня 2020 14:48
Протокол 9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОРГАНІКА"
#36342962
198 875,00
UAH
Документи

Документи

25 червня 2020 14:49
Електронний підпис
25 червня 2020 14:48
Протокол 9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 08:33
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 08:32
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 11:40
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 липня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 09:51
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
21 липня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 13:48
Договір № 71.pdf укладений
14 липня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 1.1. розділу 1 «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об'єкті: «Капітальний ремонт мережі водопостачання по вулиці Молодіжна села Старобогданівка Михайлівського району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи), а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи.» 2. Путкт 14.1 розділу 14 «Додатки до договору» викласти в наступній редакції: «14.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору : - календарний графік виконання робіт; - план фінансування.» 3. Внести зміни в календарний графік виконання робіт (додаток № 1 до договору № 71 від 14.07.2020 року) виклавши його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни в додаток 2 «План фінансування», який є невід’ємною частиною договору № 71 від 14.07.2020 року. 2. Викласти додаток 2 «План фінансування» до договору № 71 від 14.07.2020 року в новій редакції. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 71 від 14.07.2020 року. 4. Дана додаткова угода складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До даної додаткової угоди додаються матеріали, які являються її невід’ємною частиною: - план фінансування.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток 2 "План фінансування", який є невід'ємною частиною договору № 71 від 14.07.2020 року
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 977,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 899,00 UAH)