Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту службового входу будинку культури Золочівської селищної ради за адресою Харківська обл., смт Золочів, вул. Перемоги, 1. (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
299 911,00 UAH
UA-2020-06-05-004645-b 357fdf9a96014ee182ef4dc4335afcc3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ культури і туризму Золочівської селищної ради

+380576451290 zolcult_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42006649
Місцезнаходження: 62203, Україна , Харківська обл., смт. Золочів, ПЛОЩА СЛОБОЖАНСЬКА, буд. 3
Контактна особа: Відділ культури і туризму Золочівської селищної ради
+380576451290
zolcult_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 13:55
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 13:55
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:37
Очікувана вартість: 299 911,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 499,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту службового входу будинку культури Золочівської селищної ради за адресою Харківська обл., смт Золочів, вул. Перемоги, 1. (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62203, Україна, Харківська область, смт Золочів, вул. Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 13:16
ТД ремонт клуб.docx
11 червня 2020 13:16
Додаток 2 ст. 16-17, інші вимоги зм.doc
11 червня 2020 13:16
Додаток 3 Технічне завдання Зм.docx
11 червня 2020 13:16
ТД - Перелік змін ремонт клуб.docx
05 червня 2020 14:08
Додаток 4 Проект договору.doc
05 червня 2020 14:08
Додаток 1 Форма пропозиції.doc
11 червня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 13:16
ТД ремонт клуб.docx
05 червня 2020 14:08
ТД ремонт клуб.docx
11 червня 2020 13:16
Додаток 2 ст. 16-17, інші вимоги зм.doc
05 червня 2020 14:08
Додаток 2 ст. 16-17, інші вимоги.doc
11 червня 2020 13:16
Додаток 3 Технічне завдання Зм.docx
05 червня 2020 14:08
Додаток 3 Технічне завдання.doc
11 червня 2020 13:16
ТД - Перелік змін ремонт клуб.docx
05 червня 2020 14:08
Додаток 4 Проект договору.doc
05 червня 2020 14:08
Додаток 1 Форма пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідність надання дозволуна виконання робіт підвищеної небезпеки.
Дата подання: 09 червня 2020 12:44
Дата відповіді: 09 червня 2020 13:07
Доброго дня. Питання - для проведення яких робіт згідно Технічного завдання потрібен вимагаємий вами дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Якщо вами не планується проведення робіт відповідно до Постанови КМУ – просимо скасувати вашу вимогу (додаток 2, п. 6 ) або надати пояснення до вашої вимоги. Відповідно до Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника по предмету закупівлі _ Послуги з поточного ремонту службового входу будинку культури Золочівської селищної ради за адресою: Харківська обл., смт.Золочів, вул. Перемоги, 1 (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) вимагається копія дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику або організації, яка фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи, з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку). Згідно з Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 в Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 3 березня 2020 р. № 207) перелічений ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки на які потрібен зазначений вами дозвіл, а саме: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5.Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. {Додаток 2 в редакції Постанов КМ № 48 від 07.02.2018, № 207 від 03.03.2020} Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 6. Копія дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику або організації, яка фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи, з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку).
Вимагається саме У разі наявності такого переліку робіт.
Необхідність надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Дата подання: 09 червня 2020 13:18
Дата відповіді: 10 червня 2020 08:51
у Вашому Технічному завданні відсутні роботи, на виконання яких потрібно надати дозвіл підвищеної небезпеки. Тож вкажіть, будь ласка, конкретні роботи, на які потрібен вказаний дозвіл. Дякую
Відповідь: Наприклад зварювання (зєднання металевих конструкцій огорожі) або роботи на висоті понад 1,3 м.(Ремонт штукатурки гладких фасадів по каменю та бетону з землі та РИШТУВАНЬ цементно-вапняним розчином). Можливо що зварювання можно буде замінити на болтове зєднання а роботи на висоті понад 1,3м буде достатьньо зробити з меншої висоти як це буде передбачено виконавцем робіт, тоді дозвіл і не потрібен оскільки було вказано що необхідно надати дозвіл саме ЗА НАЯВНОСТІ таких робіт.
Прохання внести корективи в ТЗ
Дата подання: 10 червня 2020 11:33
Дата відповіді: 10 червня 2020 13:35
Доброго дня! Прошу Вас вказати в технічному завданні - розміри, форму, тип, назву виробника, колір бажаємого Вами покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів брукування [ФЭМ]
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до технічного завдання тендерної документації найближчім часом.
Прохання внести корективи в ТЗ
Дата подання: 10 червня 2020 11:36
Дата відповіді: 10 червня 2020 13:35
Доброго дня! Прошу Вас вказати технічні характеристики лавок, урн, велотримачів (на яку кількість велосипедів розраховувати), розміри, матеріал виготовлення та вид огорожі культурної памятки. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені дотехнічного завдання тендерної документації найближчім часом.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000070 ● 71d415766d0b4ed389ca63cafbe23100
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.07.2020 № 136
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 10.07.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.07.2020 №136
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2020-06-05-004645-b 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник відміняє тендер через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

2020-07-20 09:02:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАНЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 235 072,16
UAH з ПДВ
235 072,16
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "Золочівська пересувна механізованан колона" 298 411,00
UAH з ПДВ
298 411,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 12:28
Електронний підпис
19 червня 2020 12:25
смета .pdf
19 червня 2020 12:25
календарний план.pdf
19 червня 2020 12:25
додаток 3.pdf
19 червня 2020 12:25
додаток 1 .pdf
19 червня 2020 12:25
Дод угода.pdf
19 червня 2020 12:25
Договор подряда.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 16:51
Електронний підпис
09 липня 2020 16:45
копія довідок
09 липня 2020 16:18
ДПС оригінал
07 липня 2020 16:41
Тендерна пропозиція
20 червня 2020 21:10
Електронний підпис
20 червня 2020 21:06
Довідки довільні IMG.pdf
20 червня 2020 21:06
фін. звітність IMG.pdf
20 червня 2020 21:06
Статут IMG.pdf
20 червня 2020 21:06
Проект договору IMG.pdf
20 червня 2020 21:06
Наказ IMG.pdf
20 червня 2020 21:06
Витяг IMG.pdf
20 червня 2020 21:06
Аналоги договорів IMG.pdf
20 червня 2020 21:06
Додаток 1 IMG.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАНЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТДВ "Золочівська пересувна механізованан колона"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАНЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2508408477
Відхилено 235 072,16
UAH з ПДВ
30 червня 2020 09:09
ТДВ "Золочівська пересувна механізованан колона"
#00912310
Переможець 298 411,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "Золочівська пересувна механізованан колона"
#00912310
298 411,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 15:21
Кінець періоду оскарження: 28 липня 2020 00:00
Дата відміни: 28 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В ході перевірки було виявлено порушення законодавства у сфері державних закупівель які неможливо усунути. У звязку з чім прийнято рішення про відміну тендеру.
Документи:
17 липня 2020 15:20
Електронний підпис
17 липня 2020 15:13
Відміна Ремонт.pdf