Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газети (періодичні видання - журнали)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-06-05-004229-b aaf959c4dd7b4d95aa090a09f6788e21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Прокудина

+380991631309 pounb.bux@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна універсальна наукова бібліотека ім.І.П.Котляревського
Код ЄДРПОУ: 02221828
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Вул. Небесної Сотні, 17
Контактна особа: Людмила Прокудина
+380991631309
pounb.bux@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 13:14
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 13:14
Початок аукціону: 23 червня 2020 15:01
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22210000-5: Газети


Газети (періодичні видання - журнали)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
362 найменувань
Газети (періодичні видання - журнали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Небесної Сотні ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22210000-5 — Газети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до кошторису на 2020 р. за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування" спец.фонд.(бюджет розвитку) . Місцевого бюджету. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:44
Додаток 2 (зі змінами від 12.06.2020р.).xlsx
12 червня 2020 15:44
Додаток 5 (зі змінамивід 12.06.2020р.).docx
12 червня 2020 15:44
Додаток 1 (зі змінами від 12.06.2020р. ).docx
12 червня 2020 15:44
Інструкція-2020-2 (зі змінами від 12.06.2020р.).docx
12 червня 2020 15:44
Додаток 3 (зі змінами від 12.06.2020р.).docx
12 червня 2020 15:44
Додаток 4 (зі змінами від 12.06.2020р.).doc
10 червня 2020 09:46
Інструкція-2020-2.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 3.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 4.doc
10 червня 2020 09:46
Додаток 5.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 1.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 2.xlsx
05 червня 2020 13:40
Додаток 3.docx
05 червня 2020 13:40
Додаток 2.xlsx
05 червня 2020 13:40
Додаток 4.doc
05 червня 2020 13:40
Додаток 1.docx
05 червня 2020 13:40
Додаток 5.docx
05 червня 2020 13:40
Інструкція-2020-2.docx
12 червня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:44
Додаток 2 (зі змінами від 12.06.2020р.).xlsx
12 червня 2020 15:44
Додаток 5 (зі змінамивід 12.06.2020р.).docx
12 червня 2020 15:44
Додаток 1 (зі змінами від 12.06.2020р. ).docx
12 червня 2020 15:44
Інструкція-2020-2 (зі змінами від 12.06.2020р.).docx
12 червня 2020 15:44
Додаток 3 (зі змінами від 12.06.2020р.).docx
12 червня 2020 15:44
Додаток 4 (зі змінами від 12.06.2020р.).doc
10 червня 2020 09:46
Інструкція-2020-2.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 3.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 4.doc
10 червня 2020 09:46
Додаток 5.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 1.docx
10 червня 2020 09:46
Додаток 2.xlsx
05 червня 2020 13:40
Додаток 3.docx
05 червня 2020 13:40
Додаток 2.xlsx
05 червня 2020 13:40
Додаток 4.doc
05 червня 2020 13:40
Додаток 1.docx
05 червня 2020 13:40
Додаток 5.docx
05 червня 2020 13:40
Інструкція-2020-2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно статусу Замовника як платника
Дата подання: 11 червня 2020 11:09
Дата відповіді: 11 червня 2020 13:44
Шановний Замовник! Просимо надати інформацію про ваш статус як платника податку. Ви є - неприбуткова організація? платник единого поодатку? платник податку не загальних підставах?
Відповідь: Доброго дня ! Ми є - неприбуткова організація.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-004229-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 09 червня 2020 10:31
Стосовно предмету закупівлі
Шановний, Замовник! Додаток 2 до Тендерної документації " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі " вказані терміни передплати 8-12 місяців, що не відповідає періодичності журналів та газет ( є видання з періодичностю виходу с1 раз в 2 місяц- відповідно термін передплати буде 9-12). Вимагаємо в нести зміни у Додаток 2 з урахуванням термінів розміщення передплати
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 09:34
Доброго дня! В додатку 2 до Тендерної документації проведені зміни термінів передплати.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004229-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 09 червня 2020 10:57
Стосовно тендерної документації
Шановний Замовник! Уважно вивчивши Вашу документацію, а саме розділ 6 п 6.1 Договорне забеспечення не вимагається. у Додатку 4 Проект договору п 11.1, 11.2, 11.3 Передбачено внесення забеспечення виконання Договору. Вимагає привести у відповідність чинному законодавсту, а саме ст 27 Закону України "Про публічн закупівлі" додаток 4 виключивши п 11.1, 11.2, 11.3 з проекту Договору
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2020 09:29
Доброго дня! В додатку 4 виключені п. 11.1,11.2,11.3
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004229-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 10 червня 2020 11:05
Стосовно тендерної документації
Шановний, Замовник! Додаток 2 до Тендерної документації " Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі " вказані терміни передплати 8-12 місяців, що не відповідає періодичності журналів та газет ( є видання з періодичностю виходу с1 раз в 2 місяц- відповідно термін передплати буде 9-12). Як приклад розглянемо №87 індекс 74116 ГЕОФИЗИЧЕСКИЙ ЖУРНАЛ- Ви вимагаєте період передплати з серпня по грудень (8-12) періодичність журналу 3 номери за півріччя (один номер на 2 місяці), тобто його період передплати повинен бути вересень-грудень ( 9-12), тому що журнал є єдиною одиницею і поставити Вам 0,5 журналу не можливо.Таких позицій з періодичність один раз у 2 місяці 70 назв та 76 примірників, що вимагає повної переробки Додатку 2, а ще є журнали 1 раз на 6 місяців, 1 раз на квартал. Шановний, Замовник- видавництва за вашим бажання не зможуть зміники періодичність журналів, а Учасник поставити 0,5 журнала, 0,75 журнала. В цьому і полягає специфіка постачання періодичних видань. Штучне змінення Замовником періоду передплати (всі назви 8-12) унеможливлює у наступному підписання Договору та специфікації, постачання товару по підписаному договору та призведе до винекнення юридичного непорозуміння між Замовником та Учасником. Ми впевнені, тендерний комітет Замовника має щире бажання у проведенні закупівлі та отримання в наступному періодичні видання для комплектування бібліотечного фонду бібліотеки. Спеціалісти які розуміють вказану проблему знаходяться у штаті бібліотеки- це відділ комплектування. Враховуючи вище наведене у друге
Вимагаємо в нести зміни у Додаток 2 з урахуванням термінів розміщення передплати періодичних видань та періодичності виходу журналів
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 червня 2020 12:47
Причина: Замовник надав відповідь
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004229-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 10 червня 2020 11:26
Стосовно тендерної документації
Шановний, Замовник! Дякуємо за внесення змін у Додаток 2, але станом на 10.05.2020 року у ТБ існує два Додатка 2 відповідно ТД 2.2. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться
Вимагаємо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 15:15
Доброго дня! Вашу вимогу взято до уваги.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004229-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 10 червня 2020 11:34
Стосовно Додатку 3
Додаток 3 п 1.3 надання інформації про працівників, а саме "назва навчального закладу", це є персональні данні працівника оприлюднення яких можливе лише за згодою пацівника. Вимагаємо виключити цю вимогу
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 15:13
Доброго дня! п.1.3 Додатку 3 виключено.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004229-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 10 червня 2020 11:40
Стосовно додатку 5 п 13
додатку 5 п 13 Оригінал документу, виданого уповноваженим органом (Державна податкова служба України), який в силу закону має право надавати відповідну інформацію про те, що у переможця процедури закупівлі наявна (відсутня) заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
У звязку з карантином надання паперових довідок призупинено. Вимагаємо викласти п 13 у редакції : " Електронну довідку або довідку, або нотаріально завірену копію довідки , виданого уповноваженим органом (Державна податкова служба України), який в силу закону має право надавати відповідну інформацію про те, що у переможця процедури закупівлі наявна (відсутня) заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 15:16
Доброго дня! п.13 Додатку 5 змінено.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004229-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 12 червня 2020 12:21
Стосовно проекту договору
Шановний, Замовник! Враховуючи, що ви є неприбутковою організацією, вимагаємо виключити з проекту Договору "п 6.3.9. У разі, якщо Постачальник є платником ПДВ, він зобов’язаний видати Замовнику податкові накладні та зареєструвати їх в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку та строки, передбачені Податковим кодексом України. Якщо Постачальник порушує зобов’язання по видачі та/або реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, він зобов’язаний відшкодувати Замовнику завдані цим збитки." - такий як НІКЧЕМНИЙ. У разі незгоди, вимагаємо обгрунтування з посиланням на чинне законодавство, як збитки платник ПДВ може завдати неприбутковій організації не подавши своєчасно податкову звітність передбачену Податковим кодексом України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 15:19
Доброго дня! У Додатку 4 (проєкт договору) виключені п. 6.3.9, 7.3.4, 11.1,11.2,11.3

Документи

12 червня 2020 15:15
Протокол-16.doc

Документи

12 червня 2020 15:13
Протокол-16.doc

Документи

12 червня 2020 15:16
Протокол-16.doc

Документи

12 червня 2020 15:19
Протокол-16.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ" 209 569,94
UAH з ПДВ
208 519,93
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 209 998,00
UAH з ПДВ
208 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 15:01
Довідка 17.2.pdf
26 червня 2020 15:01
Довідка 17.1. судимість.pdf
26 червня 2020 14:25
Dovidka_20169542050670614131.pdf (1).p7s
26 червня 2020 14:25
Dovidka_20169542050670614131 (1).pdf
25 червня 2020 21:35
Саммит 2020-2. кінцева docx.pdf
24 червня 2020 16:07
витяг2.pdf
24 червня 2020 16:07
витяг ПДВ.pdf
24 червня 2020 16:07
виписка.pdf
24 червня 2020 16:07
Новая персонал.pdf
22 червня 2020 12:32
Саммит дод 2.pdf
22 червня 2020 12:32
СТАТУТ САММИТ ДНЕПР.pdf
22 червня 2020 12:32
Сертифікат якості.pdf
22 червня 2020 12:32
санкції.pdf
22 червня 2020 12:32
Саммит 2020-2.pdf
22 червня 2020 12:32
ПЕРСОНАЛ САММИТ.pdf
22 червня 2020 12:32
налогі.pdf
22 червня 2020 12:32
МАТ БАЗА САММИТ.pdf
22 червня 2020 12:32
Лист персон данні.pdf
22 червня 2020 12:32
договор № 59.pdf
22 червня 2020 12:32
договор 2017.pdf
22 червня 2020 12:32
договор 2016.pdf
22 червня 2020 12:32
Довідка 17.2.pdf
22 червня 2020 12:32
Довідка 17.1. судимість.pdf
22 червня 2020 12:32
Довідка 17. Общая.pdf
22 червня 2020 12:32
антикорупция.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 12:34
ИНН Сисуев.PDF
22 червня 2020 12:34
4 ОПП чет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ"

ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ"
#38530067
Переможець 208 519,93
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 14:20

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "АП " Самміт- Дніпропетровськ" Викласти довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені до виконання договору, за формою ,наведеною у тендерній документації, Додаток 3 п. 1.3.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ"
#38530067
208 519,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:54
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 14:35
Додаткова угода 1 (періодика).pdf зміни до договору
14 липня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 13:23
ДОДАТО№2 дДОГ..33.pdf укладений
07 липня 2020 13:22
ДОДАТОК №1 ДОГ.33.pdf укладений
07 липня 2020 13:22
ДОГОВІР -САММІТ .pdf укладений
07 липня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Провести зміни п.1.1 до Договору від 07.07.2020 р. № 33 та викласти в наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов'язується передати у встановлений строк у власність Замовнику періодичні видання (далі Товар) за кодом ДК 021:2015 : 22210000-5 – "Газети" для поповнення бібліотечного фонду , в кількості та за ціною ,визначеними у Додатку 1 до Договору (Специфікація), а Замовник зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. 2.Інші пункти Договору від 07.07.2020р. №33 залишаються без змін. Додаткова угода укладена в двох примірниках і має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 208 519,93
UAH (в тому числі ПДВ 2 811,54 UAH)