Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення метрологічної повірки приладів обліку теплової енергії по зоні обслуговування Районного відділення збуту – 6, 7 в м. Києві
Technical inspection and testing services
Очікувана вартість
6 847 867,33 UAH
UA-2020-06-05-004098-b cbec506cdb4949598eb2d7e045525814
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 6 847 867,33 UAH з ПДВ
Publication date: 05 червня 2020 13:33
Enquiries until: 10 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 847 867 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement

Тендерна документація

09 липня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:29
Перелік змін 09.07.2020.docx
09 липня 2020 17:29
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 6,7.doc
09 липня 2020 17:29
оголошення_7163.doc
09 липня 2020 17:29
Переклад оголошення 7163.docx
04 липня 2020 18:22
Перелік змін 03.07.20.docx
04 липня 2020 18:22
Договор збут 7 ЛОТ2.doc
04 липня 2020 18:22
Договор збут 6 ЛОТ1.doc
19 червня 2020 11:29
Перелік змін 18.06.2020.docx
09 липня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:29
Перелік змін 09.07.2020.docx
09 липня 2020 17:29
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 6,7.doc
04 липня 2020 18:22
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 6,7.doc
19 червня 2020 11:29
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 6,7.doc
05 червня 2020 13:30
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 6,7 (2).doc
09 липня 2020 17:29
оголошення_7163.doc
04 липня 2020 18:22
оголошення_7163.doc
05 червня 2020 13:30
оголошення_7163 (3).doc
09 липня 2020 17:29
Переклад оголошення 7163.docx
04 липня 2020 18:22
Переклад оголошення 7163.docx
05 червня 2020 13:30
Переклад оголошення 7163 (2).docx
04 липня 2020 18:22
Перелік змін 03.07.20.docx
04 липня 2020 18:22
Договор збут 7 ЛОТ2.doc
05 червня 2020 13:30
ЛОТ 2 Договір збут 7.doc
04 липня 2020 18:22
Договор збут 6 ЛОТ1.doc
05 червня 2020 13:30
ЛОТ 1 Договір збут 6.doc
19 червня 2020 11:29
Перелік змін 18.06.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розділ 5 Розрахунок вартості послуг Додатку №4 ТД
Дата подання: 15 червня 2020 10:05
Дата відповіді: 18 червня 2020 18:29
пункти 5.2. і 6. Додатку №4 ТД вказують на те, що Договірна ціна є одним файлом. Перелік містить декілька сотень об'єктів, а по інших РВЗ загальна кількість об'єктів доходить до 811 об'єктів (РВЗ-5). Чи правильно ми зрозуміли вимоги Замовника: Договірна ціна повинна складатись із декількох сотень об'єктних кошторисів, а кожний із об'єктних кошторисів повинен містити два локальні кошториси - на демонтаж-монтаж, і на пусконаладку? Якщо це - так, то у Інших витратах Договірної ціни повинна бути вартість повірки окремо по кожному об'єкту, тобто декілька сотень рядків? Працювати із таким одним файлом в АВК-5 технічно дуже складно, а особливо - у процесі виконання робіт, формуючи Акти приймання виконаних робіт (тим більше що сам АВК-5 є недовершеним і постійно оновлюється, що може вплинути на процес подання пропозицій). Просимо розглянути наступну пропозицію щодо внесення змін у порядок розрахунку вартості послуг. Оскільки в кожному Переліку є однакові (типові) об'єкти (по Ду та канальності лічильника), то зручніше (для всіх учасників тендерів) розрахувати типові Договірні ціни в АВК-5, а загальну цінову пропозицію - отримати шляхом перемноження типових Договірних цін на відповідну кількість типових об'єктів (по Ду та канальності лічильника) у Переліку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до ТД.
Прошу уточнити комплектність теплолічильника, РВЗ-6, Додаток 4, Перелік, п. 193
Дата подання: 15 червня 2020 13:14
Дата відповіді: 16 червня 2020 13:21
Прошу уточнити комплектність теплолічильника (Додаток 4, Перелік приладів обліку теплової енергії, пункт 193, Деснянський, Бальзака Оноре де вул., 6). Вказана канальність =1, але наявні три значення Ду (40,50,40)
Відповідь: Добрий день.
За адресою Бальзака Оноре де вул., 6 встановлено прилад обліку теплової енергії типу Multical UF зав. № 4436925 Ду 40, 1 канальний.
Прошу уточнити комплектність теплолічильника, РВЗ-6, Додаток 4, Перелік, п. 320
Дата подання: 15 червня 2020 13:15
Дата відповіді: 16 червня 2020 13:24
Прошу уточнити комплектність теплолічильника (Додаток 4, Перелік приладів обліку теплової енергії, пункт 320, Деснянський, Маяковського Володимира просп., 5). Вказана канальність =2, але наявні три значення Ду (25/40, 40)
Відповідь: Добрий день.
За адресою Маяковського Володимира просп., 5 встановлено прилад обліку теплової енергії типу ЛВТЕ-3С зав. № 1096 Ду 25/40, 2 канальний.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-01-000010 ● ba686f5beb1348bfb0adfb58c16d124a
  • Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-06-05-004098-b 05.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Послуги з проведення метрологічної повірки приладів обліку теплової енергії по зоні обслуговування Районного відділення збуту – 6 в м. Києві
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 449 467,34 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 34 494,67 UAH з ПДВ


Title: LOT 1 Metrological verification services for heat energy meters in the service area of the District Sales Department - 6 in Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 3 449 467,34 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 494,67 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 серпня 2020 11:44
Auction planned date: 25 серпня 2020 11:44
Закінчення: 25 серпня 2020 12:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з проведення метрологічної повірки приладів обліку теплової енергії по зоні обслуговування Районного відділення збуту – 6 в м. Києві
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 грудня 2020

Metrological verification services for heat energy meters in the service area of the District Sales Department - 6 in Kyiv
CPV: 71630000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично та якісно наданих Послуг на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 45 календарних днів з моменту підписання обома Сторонами відповідного Акта виконаних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-06-05-004098-bcbec506cdb4949598eb2d7e045525814
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСПЕЦБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНЖБУД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 14:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛИКС-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 14:31
ТОВ СЛУЖБА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 14:31
ТОВ "ДП ІНЖБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 14:32

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 19:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 19:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 19:15
06_ДЦ_Остаточн.pdf
01 вересня 2020 19:15
06_ДЦ_Звед.pdf
01 вересня 2020 19:14
ДПІ.p7s
01 вересня 2020 19:13
43_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
28_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
32_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
44_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
37_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
29_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
33_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
42_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:12
38_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:12
41_остаточн.imd
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
06 липня 2020 20:56
Електронний підпис
06 липня 2020 20:56
Електронний підпис
06 липня 2020 20:56
Електронний підпис
06 липня 2020 20:09
11_Довідки_НАЗК.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_22.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_24.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_27.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_21.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_23.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_28.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_25.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_26.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_11.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_16.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_15.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_19.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_12.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_18.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_17.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_14.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_20.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_13.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_03.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_10.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_02.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_07.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_05.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_06.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_09.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_01.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_08.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_04.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_Відгук.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_00_Реєстр.pdf
06 липня 2020 19:44
10_Довідки.pdf
06 липня 2020 19:44
08_Статут.pdf
06 липня 2020 19:44
03_ОП_Посвідчення.pdf
06 липня 2020 19:44
16_МТБ.pdf
06 липня 2020 19:44
07_ПДВ.pdf
06 липня 2020 19:44
08_Витяг_ЕДР.pdf
06 липня 2020 19:44
05_Ліценз_Дозвіл.pdf
06 липня 2020 19:44
98_Договір_повірка.pdf
06 липня 2020 19:44
06_Проект_договору.pdf
06 липня 2020 19:44
06_ДЦ_ч3_.pdf
06 липня 2020 19:44
06_ДЦ_ч1_.pdf
06 липня 2020 19:44
06_ДЦ_ч2_.pdf
06 липня 2020 19:44
37.imd
06 липня 2020 19:44
43.imd
06 липня 2020 19:44
38.imd
06 липня 2020 19:44
41.imd
06 липня 2020 19:44
36.imd
06 липня 2020 19:44
39.imd
06 липня 2020 19:44
40.imd
06 липня 2020 19:44
35.imd
06 липня 2020 19:44
42.imd
06 липня 2020 19:44
44.imd
06 липня 2020 19:44
01_Пропозиція.pdf
06 липня 2020 19:44
99_МВС Руденко.PDF
06 липня 2020 19:44
02_Технічні_вимоги.pdf
06 липня 2020 19:44
04_Працівники.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником надані 100шт аналогічних договорів, де підрядник «ІБК Енерго Альянс» (тобто на субпідрядник), а кваліфікаційний критерії встановлено до учасника. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”»: «Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2015-2020 роках;- оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Копія(ї) позитивних відгуків від замовників щодо наданих послуг, не менше 1-го. » п. 2.1. Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі»: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року (не менше 100 (ста)) послуг, подібних визначеним у технічному завданні (послуги з демонтажу/монтажу лічильників теплової енергії).» 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: - у теплотехніка Ільченка В.О. відсутнє посвідчення та протокол на правила технічної експлуатації теплових установок та мереж. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:13
довідка.pdf
07 серпня 2020 12:12
довідка Ільченко.PDF
07 серпня 2020 12:11
додатки до договору.PDF
13 липня 2020 17:22
Електронний підпис
13 липня 2020 17:20
Лист-відгук.PDF

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 19:01
Електронний підпис
17 липня 2020 19:01
Електронний підпис
17 липня 2020 19:00
Електронний підпис
17 липня 2020 19:00
Електронний підпис
17 липня 2020 18:46
Декларація ТОВ ВСМ.PDF
17 липня 2020 18:46
Договора 99-105.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 113-120.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 85-91.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 92-98.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 106-112.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 78-84.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 57-63.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 15-21.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 43-49.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 36-42.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 64-70.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 71-77.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 8-14.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 29-35.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 50-56.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 1-7.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 22-28.pdf
17 липня 2020 18:46
Гарантійний лист.PDF
17 липня 2020 18:46
Ліцензія ВСМ 2016 р..pdf
17 липня 2020 18:46
Відгук.pdf
17 липня 2020 18:46
Паспорт Ткачук Є.В..pdf
17 липня 2020 18:46
Виписка ВСМ 2018 р..pdf
17 липня 2020 18:46
Витяг з ЄДР ВСМ.pdf
17 липня 2020 18:46
Лист-згода 2.PDF
17 липня 2020 18:46
Лист-згода 1.PDF
17 липня 2020 18:46
Проект договору РВЗ-6.PDF
17 липня 2020 18:46
Технічні вимоги РВЗ-6.PDF
17 липня 2020 18:45
Моделі ДЦ (IMD) РВЗ-6.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Перелік виявлених невідповідностей: - В учасника недостатня кількість виконання аналогічних договорів, предметом яких є надання в період одного року (не менше 100 (ста)) послуг, подібних визначеним у технічному завданні (послуги з демонтажу/монтажу лічильників теплової енергії). (багато дублів актів виконаних робіт) 2018 рік 17 шт., 2019 рік 47 шт., 2020 рік 34 шт., тобто < 100 шт. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”»: «Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2015-2020 роках;- оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Копія(ї) позитивних відгуків від замовників щодо наданих послуг, не менше 1-го. » п. 2.1. Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі»: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року (не менше 100 (ста)) послуг, подібних визначеним у технічному завданні (послуги з демонтажу/монтажу лічильників теплової енергії).» 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: - у слюсаря та теплотехніка відсутнє посвідчення та протокол НПАОП 0.00-1.69-13; - у слюсаря - правила технічної експлуатації теплових установок та мереж; правила користування тепловою енергією. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:23
Електронний підпис
19 липня 2020 18:49
Електронний підпис
19 липня 2020 18:12
41924532_2501906500_DS180727163449.ZS2
19 липня 2020 18:12
Дипломи працівників.pdf
19 липня 2020 18:12
Аналогічні договори.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - у керівника або головного інженера відсутні посвідчення НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18 - у керівника або головного інженера відсутні протоколи та посвідчення НПАОП 0.00-1.69-13; правила технічної експлуатації теплових установок та мереж; група з електробезпеки; правила користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (всі документи надано на технічного керівника Сіверського С.О.) - у слюсарів-сантехніків та теплотехніка відсутні протоколи та посвідчення НПАОП 0.00-1.69-13. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду). 6.3. Керівник або головний інженер підприємства повинен мати посвідчення, яке підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.69-13, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду та мати 4 гр. з електробезпеки (надати скан-копію посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - у слюсарів-сантехніків відсутні протоколи та посвідчення НПАОП 0.00-1.69-13. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:27
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:26
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:26
Електронний підпис
20 липня 2020 09:02
Електронний підпис
20 липня 2020 09:02
Електронний підпис
19 липня 2020 23:29
Відгуки_повірка ТО.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-11.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-8.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-10.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-9.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-3.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-7.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-4.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-6.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-1.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-2.pdf
19 липня 2020 23:28
ДЦ-5.pdf
19 липня 2020 23:28
ДЦ з додатками.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСПЕЦБУД"

ТОВ "ІНЖБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ"

ТОВ "ЛИКС-СЕРВІС"

ТОВ СЛУЖБА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ

ТОВ "ДП ІНЖБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДП ІНЖБУД" 3 286 144,37
UAH з ПДВ
3 286 144,37
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСПЕЦБУД" 3 373 997,40
UAH з ПДВ
3 339 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ" 3 345 593,22
UAH з ПДВ
3 345 593,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:27
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:26
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:26
Електронний підпис
20 липня 2020 09:02
Електронний підпис
20 липня 2020 09:02
Електронний підпис
19 липня 2020 23:29
Відгуки_повірка ТО.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-11.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-8.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-10.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-9.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-3.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-7.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-4.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-6.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-1.pdf
19 липня 2020 23:29
ДЦ-2.pdf
19 липня 2020 23:28
ДЦ-5.pdf
19 липня 2020 23:28
ДЦ з додатками.rar

Публічні документи

01 вересня 2020 19:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 19:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 19:15
06_ДЦ_Остаточн.pdf
01 вересня 2020 19:15
06_ДЦ_Звед.pdf
01 вересня 2020 19:14
ДПІ.p7s
01 вересня 2020 19:13
43_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
28_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
32_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
44_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
37_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
29_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
33_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:13
42_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:12
38_остаточн.imd
01 вересня 2020 19:12
41_остаточн.imd
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
19 липня 2020 12:35
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
18 липня 2020 15:25
Електронний підпис
06 липня 2020 20:56
Електронний підпис
06 липня 2020 20:56
Електронний підпис
06 липня 2020 20:56
Електронний підпис
06 липня 2020 20:09
11_Довідки_НАЗК.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_22.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_24.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_27.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_21.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_23.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_28.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_25.pdf
06 липня 2020 20:09
Анал_дог_26.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_11.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_16.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_15.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_19.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_12.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_18.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_17.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_14.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_20.pdf
06 липня 2020 19:51
Анал_дог_13.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_03.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_10.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_02.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_07.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_05.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_06.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_09.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_01.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_08.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_04.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_Відгук.pdf
06 липня 2020 19:48
Анал_дог_00_Реєстр.pdf
06 липня 2020 19:44
10_Довідки.pdf
06 липня 2020 19:44
08_Статут.pdf
06 липня 2020 19:44
03_ОП_Посвідчення.pdf
06 липня 2020 19:44
16_МТБ.pdf
06 липня 2020 19:44
07_ПДВ.pdf
06 липня 2020 19:44
08_Витяг_ЕДР.pdf
06 липня 2020 19:44
05_Ліценз_Дозвіл.pdf
06 липня 2020 19:44
98_Договір_повірка.pdf
06 липня 2020 19:44
06_Проект_договору.pdf
06 липня 2020 19:44
06_ДЦ_ч3_.pdf
06 липня 2020 19:44
06_ДЦ_ч1_.pdf
06 липня 2020 19:44
06_ДЦ_ч2_.pdf
06 липня 2020 19:44
37.imd
06 липня 2020 19:44
43.imd
06 липня 2020 19:44
38.imd
06 липня 2020 19:44
41.imd
06 липня 2020 19:44
36.imd
06 липня 2020 19:44
39.imd
06 липня 2020 19:44
40.imd
06 липня 2020 19:44
35.imd
06 липня 2020 19:44
42.imd
06 липня 2020 19:44
44.imd
06 липня 2020 19:44
01_Пропозиція.pdf
06 липня 2020 19:44
99_МВС Руденко.PDF
06 липня 2020 19:44
02_Технічні_вимоги.pdf
06 липня 2020 19:44
04_Працівники.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 19:01
Електронний підпис
17 липня 2020 19:01
Електронний підпис
17 липня 2020 19:00
Електронний підпис
17 липня 2020 19:00
Електронний підпис
17 липня 2020 18:46
Декларація ТОВ ВСМ.PDF
17 липня 2020 18:46
Договора 99-105.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 113-120.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 85-91.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 92-98.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 106-112.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 78-84.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 57-63.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 15-21.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 43-49.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 36-42.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 64-70.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 71-77.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 8-14.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 29-35.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 50-56.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 1-7.pdf
17 липня 2020 18:46
Договора 22-28.pdf
17 липня 2020 18:46
Гарантійний лист.PDF
17 липня 2020 18:46
Ліцензія ВСМ 2016 р..pdf
17 липня 2020 18:46
Відгук.pdf
17 липня 2020 18:46
Паспорт Ткачук Є.В..pdf
17 липня 2020 18:46
Виписка ВСМ 2018 р..pdf
17 липня 2020 18:46
Витяг з ЄДР ВСМ.pdf
17 липня 2020 18:46
Лист-згода 2.PDF
17 липня 2020 18:46
Лист-згода 1.PDF
17 липня 2020 18:46
Проект договору РВЗ-6.PDF
17 липня 2020 18:46
Технічні вимоги РВЗ-6.PDF
17 липня 2020 18:45
Моделі ДЦ (IMD) РВЗ-6.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДП ІНЖБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСПЕЦБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДП ІНЖБУД"
#37266830
Рішення скасоване 3 286 144,37
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:32
ТОВ "ДП ІНЖБУД"
#37266830
Відхилено 3 286 144,37
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:32
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСПЕЦБУД"
#41825162
Переможець 3 339 498,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСПЕЦБУД"
#41825162
3 339 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:12
1102-ЕЗ-20_Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 20:21
Договір 1102-ЕЗ-20 від 16.09.2020.pdf укладений
16 вересня 2020 20:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1102/ЕЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 151 633,59
UAH (в тому числі ПДВ 525 272,26 UAH)