Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» код 34320000-6 за ДК 021:2015 (фільтруючі елементи до автобусів МАЗ)
Очікувана вартість
3 285 750,00 UAH
UA-2020-06-05-002959-b 7f8498150c7549dfb5173018ac9b5733
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 14:06
Очікувана вартість: 3 285 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
«Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» код 34320000-6 за ДК 021:2015 (фільтруючі елементи до автобусів МАЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс».
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:04
ТД Фільтруючі елементи до автобусів МАЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-002959-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІССЕН УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40725196
Дата подання: 07 липня 2020 13:36
НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ
Відповідно до умов тендерної документації Додаток 5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ п.3., Учасник повинен зазначити у технічній специфікації виробника Товару та відповідний каталожний номер такого виробника по кожній окремій позиції.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД « ИРБИС» в своєму листі Технічна частина Додаток 5 Вих.2852/6 від 11.06.2020 не надав інформацію про виробника товару по кожній окремій позиції.
Просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД « ИРБИС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 12:54
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-22-000035 ● 02c402a051a14b22a67180a873cb1337
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.09.2020 № 57
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 22.09.2020 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-06-05-002959-b 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ТД "ВЕСМА" 1 362 000,00
UAH з ПДВ
1 362 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ИРБИС" 1 645 731,00
UAH з ПДВ
1 645 731,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІССЕН УКРАЇНА" 2 304 000,00
UAH з ПДВ
2 304 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 09:26
Електронний підпис
09 липня 2020 09:26
Довідка 3.pdf
07 липня 2020 15:26
Електронний підпис
07 липня 2020 15:25
public_doc (7).p7s
07 липня 2020 15:25
public_doc (5).pdf
07 липня 2020 15:25
Dovidka_20169424270400344626.pdf.p7s
07 липня 2020 15:25
Dovidka_20169424270400344626.pdf
07 липня 2020 15:25
Dovidka_20168573270820603897.pdf.p7s
07 липня 2020 15:25
Dovidka_20168573270820603897.pdf
07 липня 2020 15:25
Довідка 2.pdf
07 липня 2020 15:25
Довідка 1.pdf
02 липня 2020 17:11
Електронний підпис
02 липня 2020 17:11
3._Лист.pdf
02 липня 2020 17:11
1._Протокол №1.pdf
02 липня 2020 17:11
Електронний підпис
22 червня 2020 16:00
Електронний підпис
22 червня 2020 16:00
4. Технічна частина.7z
22 червня 2020 16:00
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ТД "ВЕСМА"

ТОВ "ТД ИРБИС"

ТОВ "ВІССЕН УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ООО "ТД "ВЕСМА"
#32250025
Відхилено 1 362 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:31
ТОВ "ТД ИРБИС"
#31559190
Переможець 1 645 731,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 12:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 15:40

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей згідно частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні за 2017 рік 2) Учасником у складі тендерної пропозиції надано податкові накладні за 2017 рік 3) Учасником у складі тендерної пропозиції надано Виписку з протоколу №1 загальних зборів учасників від 26.07.2013р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Первинний (-і) документ (-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50 000,00 грн., за будь-який період з 01.01.2018р. по 31.03.2020р. (вимога пп. 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) 2) Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, наданого згідно вимог пп. 2.1. (надається тільки платниками ПДВ). (вимога пп. 2.2. пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) 3) Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами) (вимога пп. 2.1.2. пункту 2 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати видаткові накладні, що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50 000,00 грн., за будь-який період з 01.01.2018р. по 31.03.2020р. 2) Надати видаткові накладні (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, наданого згідно вимог пп. 2.1. 3) Надати протокол №1 загальних зборів учасників від 26.07.2013р. або витяг з протоколу №1 загальних зборів учасників від 26.07.2013р щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ИРБИС"
#31559190
1 645 731,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 19:40
52.20-269 ДУ№1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 19:38
повідомлення ДУ1 52.20-269 ТОВ ИРБИС ч 6 ст 41.docx зміни до договору
31 грудня 2020 19:38
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 13:13
52.20-269.pdf укладений
27 липня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 52.20-269
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML