Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування
Очікувана вартість
2 656 845,00 UAH
UA-2020-06-05-002005-a 453cb3aa24594980888ccab0c5059da8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макешина Вікторія Вікторівна

056-722-20-41 VIKTORIX16@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Макешина Вікторія Вікторівна
056-722-20-41
VIKTORIX16@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:51
Очікувана вартість: 2 656 845,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником фінансування, на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій розрахунковий рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:59
ТД Огорожа.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 2 289 783,07
UAH з ПДВ
2 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ" 2 149 881,04
UAH з ПДВ
2 122 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" 2 384 400,00
UAH з ПДВ
2 135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД" 2 469 903,00
UAH з ПДВ
2 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" 2 572 822,16
UAH з ПДВ
2 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕРНЕТЧЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" 2 465 524,45
UAH з ПДВ
2 465 524,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:17
Електронний підпис
19 червня 2020 16:15
Кошторис.pdf
19 червня 2020 16:15
Тех. характ..pdf
19 червня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 16:15
Паспорт та ІПН.pdf
19 червня 2020 16:15
ст. 17.pdf
19 червня 2020 16:15
Проект договір.pdf
19 червня 2020 16:15
Підписаний_G0620-8287-GL_tender.pdf
19 червня 2020 16:15
Лист обстеження.PDF
19 червня 2020 16:15
Дозвіл.pdf
19 червня 2020 16:15
Довідка субпід..pdf
19 червня 2020 16:15
Довідка працівники.pdf
19 червня 2020 16:15
Довідка про ліцензію.pdf
19 червня 2020 16:15
Аналог. договір.pdf
19 червня 2020 16:15
Декларація.pdf
19 червня 2020 16:15
Витяг єдиний податок.pdf
19 червня 2020 16:15
Виписка.pdf
19 червня 2020 16:15
Довідка персон. дані.pdf
19 червня 2020 16:15
Довідка МТБ.pdf
19 червня 2020 16:15
График.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 14:37
Електронний підпис
20 червня 2020 14:36
Технічна специфікація.pdf
20 червня 2020 14:36
Статут.pdf
20 червня 2020 14:36
Опис к Статуту.pdf
20 червня 2020 14:36
Ліцензія.pdf
20 червня 2020 14:36
Лист погодження.pdf
20 червня 2020 14:36
Лист -гарантія.pdf
20 червня 2020 14:36
Кошторис.pdf
20 червня 2020 14:36
Копія балансу.pdf
20 червня 2020 14:36
Інформаційний лист.pdf
20 червня 2020 14:36
Довідка.pdf
20 червня 2020 14:36
Гарантійний лист.pdf
20 червня 2020 14:36
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 20:57
Електронний підпис
15 липня 2020 20:54
Документи переможця
04 липня 2020 13:15
Електронний підпис
04 липня 2020 13:11
Додатки до анолог. дог
04 липня 2020 13:11
Копії актів 9.
03 липня 2020 19:27
Електронний підпис
03 липня 2020 19:26
Копії актів 8
03 липня 2020 19:26
Техника
03 липня 2020 19:26
Копії актів 7
03 липня 2020 19:25
Протокол директор
03 липня 2020 19:25
Копії актів 6
03 липня 2020 19:25
Наказ Левадний
03 липня 2020 19:25
Копії актів 5
03 липня 2020 19:25
Наказ директор
03 липня 2020 19:25
Копії актів 4
03 липня 2020 19:25
Копії актів 9
03 липня 2020 19:25
Копії актів 3
03 липня 2020 19:25
Копії актів 2
03 липня 2020 19:25
Копії актів 1
20 червня 2020 14:33
Електронний підпис
20 червня 2020 14:31
Копії акт 9.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 8.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 7.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 6.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 5.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 4.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 3.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 2.pdf
20 червня 2020 14:31
Копії акт 1.pdf
20 червня 2020 14:24
Електронний підпис
20 червня 2020 14:22
Статут.pdf
20 червня 2020 14:22
Пропозиция.pdf
20 червня 2020 14:22
Працівники.pdf
20 червня 2020 14:22
Лицензия.pdf
20 червня 2020 14:22
копія договор аренд.pdf
20 червня 2020 14:21
копії паспорта.pdf
20 червня 2020 14:21
Згода обр. перс. данних.pdf
20 червня 2020 14:21
Захист довкілля.pdf
20 червня 2020 14:21
ДЦ.pdf
20 червня 2020 14:21
дозвіл_ декларация.pdf
20 червня 2020 14:21
Довіреність.pdf
20 червня 2020 14:21
Довідка техніка.pdf
20 червня 2020 14:21
Довідка субпідрядник.pdf
20 червня 2020 14:21
Довідка ст.17 п.12.pdf
20 червня 2020 14:21
Довідка ст.17.pdf
20 червня 2020 14:21
Довідка про учасника.pdf
20 червня 2020 14:21
График.pdf
20 червня 2020 14:21
Гарант лист сертиф..pdf
20 червня 2020 14:21
Витяг ПДВ.pdf
20 червня 2020 14:21
Баланс.pdf
20 червня 2020 14:21
Аналог договор 1.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 10:52
Електронний підпис
20 червня 2020 10:51
Обладнання + договори.pdf
20 червня 2020 10:51
Фін.звітність.pdf
20 червня 2020 10:51
Дозволи.pdf
20 червня 2020 10:51
Графік.pdf
20 червня 2020 10:51
Витяг ПДВ.pdf
20 червня 2020 10:51
Ліцензія ДАБІ.pdf
20 червня 2020 10:51
Довідки ст.17.pdf
20 червня 2020 10:51
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2020 10:51
Гарантія.rar
20 червня 2020 10:51
Рішення власника.pdf
20 червня 2020 10:51
Договірна ціна.pdf
20 червня 2020 10:51
Працівники.pdf
20 червня 2020 10:51
Статут.pdf
20 червня 2020 10:51
Технічне завдання.pdf
20 червня 2020 10:51
Субпідряд.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 10:43
Електронний підпис
20 червня 2020 10:41
FW_ ецп.zip
20 червня 2020 10:41
ДЦ графік згода.pdf
20 червня 2020 10:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 14:38
Електронний підпис
19 червня 2020 14:19
19. КБ-2в, КБ-3.pdf
19 червня 2020 14:19
18. Аналог. догов..pdf
19 червня 2020 12:40
Електронний підпис
19 червня 2020 12:34
4. Банківська гарантія.rar
19 червня 2020 12:34
43. Статут УГИ.pdf
19 червня 2020 12:34
41. ст. 17 УГИ.pdf
19 червня 2020 12:34
40. Ліцензія УГИ.pdf
19 червня 2020 12:34
38. Відомості УГИ.pdf
19 червня 2020 12:34
37. Виписка УГИ.pdf
19 червня 2020 12:34
34. Паспорт ІПН.pdf
19 червня 2020 12:34
32. Декларация.pdf
19 червня 2020 12:34
31. Лист обстеження.PDF
19 червня 2020 12:34
28. Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 12:34
27. Лист-згода з ПД.pdf
19 червня 2020 12:34
26. Проект договір.pdf
19 червня 2020 12:34
25. Дозвіл.pdf
19 червня 2020 12:34
24. Витяг єдин. податок.pdf
19 червня 2020 12:34
22. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 12:34
19. КБ-2в, КБ-3.pdf
19 червня 2020 12:34
18. Аналог. договір.pdf
19 червня 2020 12:34
15.4. Договір МТБ статус.pdf
19 червня 2020 12:34
15.3. Договір МТБ захід.pdf
19 червня 2020 12:34
15.1. Договір МТБ Дніпро.pdf
19 червня 2020 12:34
14. Довідка субпядр..pdf
19 червня 2020 12:34
13. Кошторис.pdf
19 червня 2020 12:34
12. Календарний графік.pdf
19 червня 2020 12:34
10. Довідка працівники.pdf
19 червня 2020 12:34
9. Довідка МТБ.pdf
19 червня 2020 12:34
7. Тех. характер..pdf
19 червня 2020 12:34
6.1. Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"

ПП "ГОЛДРЕМБУД"

ТОВ НВП "Укрспецмонтаж"

ФОП "ЧЕРНЕТЧЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#2960509008
Відхилено 2 120 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:59
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#42891545
Відхилено 2 122 800,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"
#25514131
Переможець 2 135 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 13:53

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення виявлених невідповідностей тендерної пропозиції ФО-П Папета Тетяна Миколаївна Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» учасник повинен був надати документи: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником надано «Лист-довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій є перелік власного обладнання учасника (котел електричний бітумний, лебідки електричні, пилка дискова електрична, апарат для газового зварювання і різання, шуруповерти, люльки двомісні самопідйомні, фарборозпилювачі ручні, перфоратори електричні, ліса будівельні), але в порушення вимог тендерної документації не вказано жодної одиниці будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання капітального ремонту огорожі. При цьому відповідно до наданої учасником кошторисної документації (відомість ресурсів) роботи будуть виконуватися з використанням наступної техніки – автомобілі бортові, крани, навантажувачі, підіймачі, компресори пересувні, екскаватори, розчинозмішувачі, бадді, трамбівки, вібратори та інше. Документів на право використання зазначеної техніки (договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо) у складі тендерної пропозиції не надано. Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати належну довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо) та копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. 2.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі) та відповідних форм № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору. Учасником надано копію договору з фізичною особою Романцевим Геннадієм Юрійовичем № Бп 01/09 від 02.09.2019 року на «проведення робіт з благоустрою, а саме будівництво огорожі за адресою м. Павлоград, вул. Дніпровська 142» на суму 336042,51 грн. Відповідно до п.2.1. вказаного договору невід’ємною частиною договору є кошторисна документація, яку Учасником надано не в повному обсязі (лише договірна ціна). Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати аналогічний договір в повному обсязі з усіма додатками та невід’ємними частинами (повну кошторисну документацію). 3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). Учасником надано «Довідку про працівників» з наступними невідповідностями: 1. На зазначених в довідці працівників не вказано освіту, спеціальність та стаж роботи. 2. Відповідно до кошторису на виконання робіт загальна кошторисна трудомісткість складає 5319,48 людино-годин. З огляду на строки виконання робіт до 31 серпня 2020 року, 4 працівника, вказаних в довідці, не зможуть виконати ці людино-години. 3. Надані в довідці працівники мають наступні посади: слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електроніка), головний інженер, електрогазосварник , слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування. Зазначені посади працівників не відповідають технічним вимогам на капітальний ремонт огорожі. Перелік видів робіт з капітального ремонту огорожі (роботи з корчування пнів, розбирання асфальтобетонних покриттів, демонтажу комори та кам’яної кладки стін і парканів; а також з ущільнення ґрунту, улаштування мощення та фундаментів, мурування огорожі та інше) передбачає залучення працівників з іншою кваліфікацією та у більшій кількості ніж тих, що зазначені учасником. Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати належну довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю «Капітальний ремонт огорожі» із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні), у необхідній кількості відповідно до наданої учасником кошторисної документації та вимог тендерної документації для належного забезпечення виконання людино-годин та видів робіт.

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення виявлених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» І. Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» учасник повинен був надати документи: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасником надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій є перелік обладнання учасника, але в порушення вимог тендерної документації не надано технічні паспорти на наступне обладнання: МАЗ 53371029 бортовий, автомобіль бортовий ФАВ, бульдозер на гусеничному ходу, зварний агрегат АДБ-3122У1, електростанція пересувна ЕСБ-12-ВС/400. Водночас, в додаток до технічного паспорту на Кран монтажний повно-поворотний дизель-електричний на гусеничному ходу РДК 25-1 учасником надано «Регламент технічних оглядів машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на продовжуваний строк безпечної експлуатації, після закінчення граничного строку експлуатації», згідно якого встановлено, що граничний строк експлуатації вказаного крану – 19.02.2020 року. Вимога: усунути зазначену невідповідність та надати копії технічних паспортів на всі запропоновані машини, механізми та устаткування; також надати підтвердження щодо можливості експлуатації Крану монтажного повно-поворотного дизель-електричного на гусеничному ходу РДК 25-1 протягом виконання капітального ремонту благоустрою. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. 2.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі) та відповідних форм № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору. Учасником надано копію договору з Управлінням капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації №397/11-7 від 29.11.2017 року на «капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі НВК №6 «Перспектива» по вул. Я.Мудрого, 11-а у м. Жовті Води» на суму 33 784 000,00 грн. Невід’ємною частиною договору є додаткові угоди з додатками, які Учасником надано не в повному обсязі (лише додаткові угоди №2, 3 та 6), що не дає можливості Замовнику відслідкувати кінцеву суму договору. Водночас, на підтвердження виконання учасником аналогічного договору ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» надано форми № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору, але деякі є недооформленими (відсутній період, за який складено форми № КБ-2в, № КБ-3, або дата складання). Вимога: усунути зазначені невідповідності та надати аналогічний договір в повному обсязі з усіма додатками та невід’ємними частинами, а також належно оформлені відповідні форми № КБ-2в, № КБ-3 за весь період дії договору. ІІ. Відповідно до додатку 3 «Перелік документів, для підтвердження встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства» учасник повинен був надати: копію документу, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ). Учасником надано довіреність на начальника виробництва ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» Левадного Сергія Володимировича, але не надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи, яка підписала довіреність (директор ТОВ «ІНТЕРПЕН-Д» Малов О.Р.) Вимога: для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю усунути зазначені невідповідності та надати документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала довіреність.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"
#25514131
2 135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:43
IMG огорожа (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:42
IMG_0005 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 12:45
дод.угода 1 огорожа (1).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:08
Договір ОГОРОЖА ч.2.pdf укладений
21 липня 2020 14:07
договір ОГОРОЖА ч.1.pdf укладений
21 липня 2020 14:07
договір ОГОРОЖА.pdf укладений
21 липня 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.4, п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VIII (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 р.) та на підставі п. п. 4.1.,6,3., 17.1.договору № 36/20 від «20» липня 2020 р. виконання робіт з капітального ремонту: «Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат№3ДОР» по вул.Прапорна,25 ,м. Дніпро» Коригування», викласти п.п.4.1. в новій редакції: Підрядник зобов’язаний виконувати роботи в розмірі підсумкової вартості та у відповідні строки, що встановлені графіком виконання робіт, складеним Підрядником до початку виконання робіт, підписаним і завіреним печатками, як Підрядником так і Замовником, але не пізніше до 15.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.п1 п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) та на підставі п.п2.1., 2.2., 2.3., 17.1 договору №36/20 від 20.07.2020 р. на виконання робіт з капітального ремонту :"Капітальний ремонт огорожі КЗО "Загальноосвітняч санаторна школа-інтернат №3" ДОР" по вул. Прапорна,25, м. Дніпро" Коригування", в звязку з необхідністю коригування ПКД на виконання робіт дійшли згоди на зменшення договірної ціни за цим договором на 967699,68 грн., в т.ч. ПДВ - 161283,28 грн. та обсягів робіт.
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 167 300,32
UAH (в тому числі ПДВ 194 550,05 UAH)