Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку та копіювання та Конверти)
Очікувана вартість
1 407 000,00 UAH
UA-2020-06-05-001979-a 7790051730254c558493c1a3c1297a5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окіс Маряна Володимирівна

+380322586783 ulmtzlv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Окіс Маряна Володимирівна
+380322586783
ulmtzlv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:39
Очікувана вартість: 1 407 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 пачка
Папір для друку та копіювання А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Богдана Хмельницького, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір для друку та копіювання А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Богдана Хмельницького, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
45000 шт
Конверт С-6 SK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Богдана Хмельницького, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 шт
Конверт крафт 320*390
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Богдана Хмельницького, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється в гривнях з відстрочкою платежу, шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника, в строки не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання партії товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:39
Додаток 4 Проект договору.docx
05 червня 2020 16:39
Додаток 3 Технічне завдання.docx
05 червня 2020 16:39
Тендерна документація.docx
05 червня 2020 16:39
ОГОЛОШЕННЯ НА ТОРГИ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 399 920,00
UAH з ПДВ
1 384 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 1 397 220,00
UAH з ПДВ
1 390 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 14:05
Електронний підпис
06 липня 2020 14:57
public_doc.pdf
06 липня 2020 14:57
public_doc.p7s
06 липня 2020 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2020 14:57
сканирование0965.pdf
06 липня 2020 14:57
сканирование0964.pdf
06 липня 2020 14:57
сканирование0963.pdf
06 липня 2020 14:57
сканирование0962.pdf
06 липня 2020 14:57
МВС.pdf
22 червня 2020 11:10
Електронний підпис
22 червня 2020 09:31
Технічне завдання.pdf
18 червня 2020 17:36
Електронний підпис
18 червня 2020 17:32
ISO 9001.pdf
18 червня 2020 17:32
ISO 9001 копия.pdf
18 червня 2020 17:32
Сертифікат якості Pionner.pdf
18 червня 2020 17:32
Сертифікат якості Canon.pdf
18 червня 2020 17:32
Конверти.pdf
18 червня 2020 17:32
Конверт С6.pdf
18 червня 2020 17:32
Конверт крафт.pdf
18 червня 2020 17:32
Досвід поставки.pdf
18 червня 2020 17:32
Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 17:32
Статут.pdf
18 червня 2020 17:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 червня 2020 17:32
Протоколи, накази.pdf
18 червня 2020 17:32
Статут_вiд_06.06.2019р..pdf
18 червня 2020 17:31
Проект договору.pdf
18 червня 2020 17:31
звiт_та_баланс_1_кв_2020_р..pdf
18 червня 2020 17:31
ДПС.rar
18 червня 2020 17:31
Довідки, листи.pdf
18 червня 2020 17:31
Вiдгук_гпу.PDF
18 червня 2020 17:31
вiдгук_18.05.pdf
18 червня 2020 17:31
Витяг_EДР_вiд_16.06.2020_р..rtf
18 червня 2020 17:31
Технічні вимоги.pdf
18 червня 2020 17:31
Пропорзиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 1 384 620,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
1 384 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 15:03
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 17:25
Додаткова угода _2 до договору 405.pdf зміни до договору
29 червня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:33
Додаткова угода 1 до Договору 405_pdf.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 10:38
підписаний контракт укладений
15 липня 2020 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії 20% угоди
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 15 липня 2021
Сума оплати за договором: 205 578,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 263,00 UAH)