Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пластмасові вироби
Очікувана вартість
420,00 UAH
UA-2020-06-05-001362-c 32bfb1b96dd3481b835a2c824b199471
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вавілов Юрій

380982882349 vavilov1007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Новоархангельської районної ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38600846
Місцезнаходження: 26106, Україна , Кіровоградська обл., с.Торговиця, І.Сірка, 15
Контактна особа: Вавілов Юрій
380982882349
vavilov1007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Штатив для пробірок, 10 лунок пласт. Штатив для пробірок, 50 лунок пласт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Штатив для пробірок, 10 лунок пласт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26106, Україна, Кіровоградська область, с. Торговиця , вул. І. Сірка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
1 штуки
Штатив для пробірок, 50 лунок пласт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26106, Україна, Кіровоградська область, с. Торговиця , вул. І. Сірка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату протягом 10 днів після повної поставки товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

05 червня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Курган-Сервіс"
#37231954
Переможець 420,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 11:05

Документи

05 червня 2020 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 11:20