Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізований конкурс з відбору постачальників палива (Дизельне паливо у роздріб (через мережу АЗС на території України))
Очікувана вартість
18 603 885,60 UAH
UA-2020-06-05-001297-a bec66152636b480583e11061e4238f0c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Майоренко Вікторія Василівна

044-586-24-31 VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Вебсайт: https://ukroboronprom.com.ua/uk/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська 36
Контактна особа: Майоренко Вікторія Василівна
044-586-24-31
VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 18 603 885,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Конкурс проводиться в інтересах окремих підприємств Концерну, закупівлі яких не підпадають під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Перелік підприємств та обсяги споживання по кожному підприємству є орієнтовними та можуть бути змінені після проведення Конкурсу!
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

12 червня 2020 16:01
КД ДП_21_12.06.2020.docx
05 червня 2020 13:49
Таблиця 1_ до КД ДП.xlsx
05 червня 2020 13:49
Таблиця 2_ до КД ДП.xlsx
12 червня 2020 16:01
КД ДП_21_12.06.2020.docx
05 червня 2020 13:49
КД ДП.docx
05 червня 2020 13:49
Таблиця 1_ до КД ДП.xlsx
05 червня 2020 13:49
Таблиця 2_ до КД ДП.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-001297-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 11 червня 2020 12:20
конкретизація умов договору
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1. Внести зміни в п. 3.5. конкретизувати його та викласти в новій редакції:
«35. Місце передачі Товару (місце фактичної заправки автотранспорту Покупця) — АЗС, зазначені у Додатку № 2 до Договору, та додатково будь-які інші АЗС по території України за умовами цього Договору. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до його передачі Покупцю згідно з умовами Договору.
Постачання Товарів Покупцю здійснюється Постачальником цілодобово (за винятком технічних перерв) на АЗС, при умові: пред’явлення дійсного талону (дійсної) паливної картки Покупцем, правильного введення PIN-коду паливної картки. Передача Покупцю Товару здійснюється шляхом заправки транспортних засобів Покупця в кількості та асортименті, обраних Покупцем самостійно, в межах лімітів, встановлених на паливній картці та залишків ресурсів на Рахунку Покупця в Електронному кабінеті Покупця.»
2 Внести зміни в п.п. 4.2., 4.3., 4.3.1. конкретизувати їх та викласти в новій редакції:
«4.2. Ціна за одиницю Товару визначається як вартість палива на стелі Постачальника власної мережі АЗС, або у разі відсутності власної АЗС на стелі орендованої/партнерської мережі АЗС, що має найбільше покриття у регіоні та зазначена у Додатку 2 до Договору, на момент приймання-передачі талонів, а у випадку поставки Товару із застосування паливних карток – з моменту зарахування відповідного обсягу Товару на Рахунок Покупця в Електронному кабінеті, з урахуванням фіксованної знижки, що наведена у Додатку 1 до цього Договору.
4.3. Розмір знижки визначається на етапі аукціону та розраховується як співвідношення ціни аукціону до ціни палива вказаної на стелі Постачальника власної або орендованої або партнерської мережі АЗС на дату аукціону.
4.3.1. Розмір знижки є фіксованим та діє протягом усього строку дії договору на всіх АЗС (згідно Додатку № 2).»

3. Внести зміни в п. 5.5. конкретизувати його та викласти в новій редакції:
« 5.5. За необґрунтовану відмову у відпуску Товару на АЗС (заправки автотранспорту Покупця) або відмову Покупцю у відборі проб (зразків) Товару на АЗС за умови дотримання вимог передбачених п. п. 3.20, 3.21. даного Договору, Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 1 000 (одна тисяча) грн. за кожен такий випадок. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання зобов’язань за Договором.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 16:03
Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого конкурсу!

Ваші пропозиції доречні, за винятком наступного:
- у першій частині Вами було здійснено помилку у номері пункту проєкту договору – має бути 3.2. Тому відповідні зміни було внесено саме в пукт 3.2 проєкту Договору.
- у третій частині вимоги, крім конкретизації, Вами було запропоновано зменшити розмір штрафу з 5000, 00 грн до 1000, 00 грн. Водночас, враховуючи наявні в Концерні випадки відмови у відпуску Товару на АЗС, відсутність законодавчо встановленого розміру подібних штрафних санкцій та зрештою обсяги конкурсу, Організатор вважає за доречне залишити розмір штрафу без змін.
Щодо інших пропозицій у конкретизації умов, повідомляємо, що відповідні зміни внесено в конкурсну документацію!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Західний регіон
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 341 366,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 706,83 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 червня 2020 13:33
Закінчення: 17 червня 2020 13:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17560 л
Західний регіон
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем талонів або зарахування відповідного обсягу Товару на Рахунок Покупця в Електронному кабінеті Покупця, що підтверджується підписаними Сторонами Первинними документами на Товар Пiсляоплата 14 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 324 508,80
UAH з ПДВ
324 508,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 338 205,60
UAH з ПДВ
338 205,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 17:24
Конкурсна ДП Лот 1.pdf
16 червня 2020 17:24
Наказ Йоржик Ю.В..pdf
16 червня 2020 17:24
протокол -25-06-18.pdf
16 червня 2020 17:24
Гарантійний МАНГО.pdf
16 червня 2020 17:23
гарантия ВОГ 12.06 Мотто.pdf
16 червня 2020 17:23
Додаток№3Таблиця№2.pdf
16 червня 2020 17:23
Лист до додатку №3т№2.pdf
16 червня 2020 17:23
додаток 3 таблиця1.pdf
16 червня 2020 17:23
3Лист_Відгук.pdf
16 червня 2020 17:23
2відгук Київспецтранс.pdf
16 червня 2020 17:23
1відгук Академія.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 18:06
Паспорт ДПЗ.PDF
16 червня 2020 18:06
щодо санкцій.pdf
16 червня 2020 18:06
Схід_ОК(1).pdf
16 червня 2020 18:06
Рітейл_ОК(5).pdf
16 червня 2020 18:06
Проект Договору.pdf
16 червня 2020 18:06
Паспорт ДПЛ.PDF
16 червня 2020 18:06
паспорт ДП -Л.PDF
16 червня 2020 18:06
Паспорт ДП Арк.PDF
16 червня 2020 18:06
мат.тех.база.pdf
16 червня 2020 18:06
код, паспорт Кучабська.pdf
16 червня 2020 18:06
захист довкілля.pdf
16 червня 2020 18:06
ДФС до 19.06.pdf
16 червня 2020 18:06
довідки ст.17.pdf
16 червня 2020 18:06
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 червня 2020 18:06
витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 18:06
витяг ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 18:06
9 ліцензія.pdf
16 червня 2020 18:06
9 Ліцензія Завірена.pdf
16 червня 2020 18:06
6 ФОТОЗВІТ Стели.jpg
16 червня 2020 18:06
2 Отзыв ОККО.pdf
16 червня 2020 18:06
2 лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 324 508,80
UAH з ПДВ
24 червня 2020 20:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 20:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
324 508,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ЗВІТ ПРО УКЛАДЕНІ ДОГОВОРИ.docx укладений
10 серпня 2021 15:15