Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з проведення метрологічної повірки приладів обліку теплової енергії по зоні обслуговування Районного відділення збуту – 3, 4 в м. Києві
Technical inspection and testing services
Очікувана вартість
4 748 623,40 UAH
UA-2020-06-05-001281-a 32c3a4ffdea74958b93c486df7a8c5fd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 748 623,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 05 червня 2020 13:48
Enquiries until: 10 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 748 623 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement

Тендерна документація

09 липня 2020 17:18
Електронний цифровий підпис
04 липня 2020 17:27
Електронний цифровий підпис
19 червня 2020 11:25
Електронний цифровий підпис
05 червня 2020 13:45
Електронний цифровий підпис
09 липня 2020 17:18
Перелік змін 09.07.2020.docx
09 липня 2020 17:18
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 3,4.doc
04 липня 2020 17:27
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 3,4.doc
19 червня 2020 11:25
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 3,4.doc
05 червня 2020 13:45
ВТА _ТД 7163 ЛОТ1,2 _відділ збуту 3,4 (1).doc
09 липня 2020 17:18
Переклад оголошення 7163 збут 3,4.docx
04 липня 2020 17:27
Переклад оголошення 7163 збут 3,4.docx
05 червня 2020 13:45
Переклад оголошення 7163 (3).docx
09 липня 2020 17:18
оголошення_7163 збут 3,4.doc
04 липня 2020 17:27
оголошення_7163 збут 3,4.doc
05 червня 2020 13:45
оголошення_7163 (4).doc
04 липня 2020 17:27
Перелік змін 03.07.20.docx
04 липня 2020 17:27
Договор ЛОТ 2 збут 4.doc
05 червня 2020 13:45
ДОГОВІР ЛОТ 2 відділення збуту – 4 (1).doc
04 липня 2020 17:27
ДОГОВОР ЛОТ 1 збут 3.doc
05 червня 2020 13:45
ДОГОВІР ЛОТ 1 відділення збуту – 3 (1).doc
19 червня 2020 11:25
Перелік змін 18.06.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розділ 5 "Розрахунок вартості послуг" Додатку №4 ТД
Дата подання: 15 червня 2020 09:34
Дата відповіді: 18 червня 2020 18:24
пункти 5.2. і 6. Додатку №4 ТД вказують на те, що Договірна ціна є одним файлом. Для РВЗ-3 (Лот 1) Перелік містить 348 об'єктів, для РВЗ-4 (Лот 2) Перелік містить 303 об'єкти, а по інших РВЗ загальна кількість об'єктів доходить до 811 об'єктів (РВЗ-5). Чи правильно ми зрозуміли вимоги Замовника: наприклад, для РВЗ-3, що Договірна ціна повинна складатись із 348 об'єктних кошторисів, а кожний із об'єктних кошторисів повинен містити два локальні кошториси - на демонтаж-монтаж, і на пусконаладку? Якщо це - так, то у Інших витратах Договірної ціни повинна бути вартість повірки окремо по кожному об'єкту, тобто 348 рядків? Працювати із таким одним файлом в АВК-5 технічно дуже складно, а особливо - у процесі виконання робіт, формуючи Акти приймання виконаних робіт (тим більше що сам АВК-5 є недовершеним і постійно оновлюється, що може вплинути на процес подання пропозицій). Просимо розглянути наступну пропозицію щодо внесення змін у порядок розрахунку вартості послуг. Оскільки в кожному Переліку є однакові (типові) об'єкти (по Ду та канальності лічильника), то зручніше (для всіх учасників тендерів) розрахувати типові Договірні ціни в АВК-5, а загальну цінову пропозицію - отримати шляхом перемноження типових Договірних цін на відповідну кількість типових об'єктів (по Ду та канальності лічильника) у Переліку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до ТД.
Прошу уточнити комплектність теплолічильника, РВЗ-3, Додаток 4, Перелік, п. 291
Дата подання: 15 червня 2020 13:16
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:50
Прошу уточнити комплектність теплолічильника (Додаток 4, Перелік приладів обліку теплової енергії, пункт 291, Оболонський, Прирічна вул., 37). Вказана канальність =1, але наявні два значення Ду (Ду:50, 25)
Відповідь: За адресою Прирічна вул., 37 встановлено прилад обліку теплової енергії типу ТЕРМ-02 зав. № 971327 Ду 50, 1 канальний.
Прошу уточнити комплектність теплолічильника, РВЗ-3, Додаток 4, Перелік, п. 292
Дата подання: 15 червня 2020 13:17
Дата відповіді: 16 червня 2020 13:19
Прошу уточнити комплектність теплолічильника (Додаток 4, Перелік приладів обліку теплової енергії, пункт 292, Оболонський, Прирічна вул., 37). Вказана канальність =1, але наявні два значення Ду (Ду:50, 25)
Відповідь: Добрий день.
За адресою Прирічна вул., 37 встановлено прилад обліку теплової енергії типу ТЕРМ-02 зав. №971247 Ду 25, 1 канальний.
запитання по тендеру
Дата подання: 15 червня 2020 16:50
Дата відповіді: 16 червня 2020 14:02
1. Копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Де можна прочитати, що на даний вид надання послуг потрібна ліцензія? Потрібна ліцензія на виконня даного виду послуг? 2. Керівник або головний інженер підприємства повинен мати посвідчення, яке підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.69-13, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду та мати 4 гр. з електробезпеки (надати скан-копію посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду). В нашому випадку керівник від організації яка має подавати документи на тендер має ці посвідчення, але ці посвідчення видані на нього як на головного інженера іншої організації, де він працює. Як в цьому випадку вчинити? 3. Представники Виконавця повинні бути навчені та мати посвідчення встановленого зразку відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.69-13. А якщо представники працюють на кількох організаціях, і ці посвідчення від інших організацій, то як бути? 4. Що мається на увазі під об’єднанням учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Надаємо відповіді на запитання.

1. При виконанні Послуги з проведення метрологічної повірки приладів обліку теплової енергії проводиться роботи з монтажу та демонтажу вузла обліку теплової енергії на елементи трубопроводу для чого потрібна загально-будівельна ліцензія.
2. Різниці в якій організації отримані посвідчення, яке підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.69-13 не має, але працівник повинен мати цивільно-правові відносини з Виконавцем послуг.
3. Різниці в якій організації отримані посвідчення встановленого зразку відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.69-13 не має, але працівники повинні мати цивільно-правові відносини з Виконавцем послуг.
4. Об’єднання учасників — потенційний учасник тендера.
Нова редакція Закону про публічні закупівлі докладно регламентує участь об’єднань учасників у тендерах.
За тендером
Дата подання: 16 червня 2020 16:37
Дата відповіді: 19 червня 2020 12:17
1. Відповідно до кваліфікаційних умов п.6.4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року (не менше 100 (ста)) послуг, подібних визначеним у технічному завданні (послуги з демонтажу/монтажу лічильників теплової енергії) та додатку 2 про документальне підтвердження договору. Чи достатньо довідки з переліком 100 договорів по виконанню аналогічних послуг і 1 скан-копії такого договору? 2. Згідно додатку 2 оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Які документи потрібно подати КБ-2, КБ-3? Чи ще копію банківської виписки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовником встановлено перелік документів, що надає Учасник на підтвердження кваліфікаційному критерію - викладено в Додатоку 2 "ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ".
На питання: "Чи достатньо довідки з переліком 100 договорів по виконанню аналогічних послуг і 1 скан-копії такого договору?" - відповідь: ні, не достатньо!
Учасника повинен надати у складі пропозиції: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2015-2020 роках;
- оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався; - копія(ї) позитивних відгуків від замовників щодо наданих послуг, не менше 1-го. При цьому врахувати вимогу п.6.4. "Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року (не менше 100 (ста)) послуг, подібних визначеним у технічному завданні (послуги з демонтажу/монтажу лічильників теплової енергії)."
За тендером
Дата подання: 16 червня 2020 16:52
Дата відповіді: 19 червня 2020 12:15
Чи можна залучати на субпідряд організації, що мають досвід роботи виконання аналогічних договорів, але не мають ліцензії?
Відповідь: У відповідь на питання «Чи можна залучати на субпідряд організації, що мають досвід роботи виконання аналогічних договорів, але не мають ліцензії?», повідомляємо, залучати на субпідряд організації, що мають досвід роботи виконання аналогічних договорів, але не мають ліцензії, можливо, але Виконавець та субпідрядна організація мають перебувати у договірних відносинах.
ПОВТОРНО! Прошу уточнити комплектність теплолічильника, РВЗ-3, Додаток 4, Перелік, п. 291
Дата подання: 17 червня 2020 14:24
Дата відповіді: 19 червня 2020 12:16
Ви відповіли щодо пункту 292 Таблиці "Перелік приладів обліку...". У Таблиці за адресою вул. Прирічна, 37 - наявні ДВА теплолічильника ТЕРМ-02 (п.п.291,292). Прошу уточнити Ду, тому що вказано 50, 25 - треба ОДИН діаметр, бо прилад ОДНО-канальний. Дякую!
Відповідь: У відповідь на питання «Ви відповіли щодо пункту 292 Таблиці "Перелік приладів обліку...". У Таблиці за адресою вул. Прирічна, 37 - наявні ДВА теплолічильника ТЕРМ-02 (п.п.291,292). Прошу уточнити Ду, тому що вказано 50, 25 - треба ОДИН діаметр, бо прилад ОДНО-канальний. Дякую!», повторно повідомляємо,

- Пункт 291 за адресою Прирічна вул., 37 встановлено прилад обліку теплової енергії типу ТЕРМ-02 зав. № 971327 Ду 50, 1 канальний.
- Пункт 292 за адресою Прирічна вул., 37 встановлено прилад обліку теплової енергії типу ТЕРМ-02 зав. №971247 Ду 25, 1 канальний.
Який критерій аномально низької пропозиції?
Дата подання: 17 червня 2020 19:29
Дата відповіді: 19 червня 2020 12:16
Який критерій аномально низької пропозиції? Який відсоток від середнього значення по всіх наданих пропозиціях визначає пропозицію, як аномально низьку?
Відповідь: Інформація викладена в частині 1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Оскільки дана закупівля - із прекваліфікацією, то документи у складі розрахунку Договірної ціни (у т.ч. інформаційну модель IMD у форматі АВК-5) Учасник повинен завантажити і обрати тип документу "Цінова пропозиція", а інші документи (кваліфікаційні, технічні) - завантажити і обрати "Документи, що підтверджують кваліфікацію"?
Дата подання: 17 червня 2020 20:02
Дата відповіді: 19 червня 2020 12:17
Оскільки дана закупівля - із прекваліфікацією, то документи у складі розрахунку Договірної ціни (у т.ч. інформаційну модель IMD у форматі АВК-5) Учасник повинен завантажити і обрати тип документу "Цінова пропозиція", а інші документи (кваліфікаційні, технічні) - завантажити і обрати "Документи, що підтверджують кваліфікацію"?
Відповідь: Інформація про розрахунок Договірної ціни (у т.ч. інформаційну модель IMD у форматі АВК-5) повиння бути доступна Замвонику після аукціону.
З приводу способу завантаження документів Учасником і обрання їх типу радимо звернутися за технічною/інформаційною підтримкою до електронного торгівельного майданчику.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-01-000011 ● f372c982cf59468eba539cbaf6aedeb7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-06-05-001281-a 05.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-01-000011 - файл вкладено.

2020-10-01 14:31:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Замовником оскаржено висновок до суду

2020-10-07 17:50:58

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 1 – Послуги з проведення метрологічної повірки приладів обліку теплової енергії по зоні обслуговування Районного відділення збуту – 3 в м. Києві
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 524 006,92 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25 240,07 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: LOT 1 Metrological verification services for heat energy meters in the service area of the District Sales Department - 3 in Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 2 524 006,92 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 240,07 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 20 серпня 2020 12:28
Auction planned date: 20 серпня 2020 12:28
Закінчення: 20 серпня 2020 12:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Послуги з проведення метрологічної повірки приладів обліку теплової енергії по зоні обслуговування Районного відділення збуту – 3 в м. Києві
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 20 грудня 2020

Metrological verification services for heat energy meters in the service area of the District Sales Department - 3 in Kyiv
CPV: 71630000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично та якісно наданих Послуг на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 45 календарних днів з моменту підписання обома Сторонами відповідного Акта виконаних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-06-05-001281-a32c3a4ffdea74958b93c486df7a8c5fd
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП Аква Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНЖБУД" Документи
Відхилено
Документи
до 07 серпня 2020 13:46
ТОВ "СІЛАРК" Документи
Відхилено
Документи
до 07 серпня 2020 13:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
до 07 серпня 2020 13:57
ТОВ СЛУЖБА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ Документи
Відхилено
Документи
до 07 серпня 2020 13:58

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 10:34
sign.p7s
28 серпня 2020 10:24
Пропозиція_остаточна
28 серпня 2020 10:24
Довідка по п.5 Додатка 1
28 серпня 2020 10:24
Довідка по п.2 Додатка 1
28 серпня 2020 10:24
Довідка ДФС
28 серпня 2020 10:24
Довідка Несудимість
15 липня 2020 09:53
sign.p7s
15 липня 2020 09:53
sign.p7s
15 липня 2020 09:47
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч2.rar
15 липня 2020 09:03
ЦЧ_Пропозиция_РВЗ-3.rar
15 липня 2020 09:03
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч2.rar
06 липня 2020 17:53
sign.p7s
06 липня 2020 17:53
sign.p7s
03 липня 2020 17:24
sign.p7s
03 липня 2020 17:24
sign.p7s
03 липня 2020 17:23
ЦЧ_Пропозиция_РВЗ-3.rar
03 липня 2020 17:23
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч2.rar
03 липня 2020 17:23
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч1.rar

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 18:57
sign.p7s
17 липня 2020 18:57
sign.p7s
17 липня 2020 18:53
Декларація ТОВ ВСМ.PDF
13 липня 2020 13:20
sign.p7s
13 липня 2020 13:20
sign.p7s
13 липня 2020 13:17
Технічні вимоги РВЗ-3.PDF
06 липня 2020 16:57
sign.p7s
06 липня 2020 16:57
sign.p7s
06 липня 2020 16:46
Технічні вимоги РВЗ-3.PDF
06 липня 2020 16:46
Проект договору РВЗ-3.PDF
06 липня 2020 16:46
Моделі ДЦ (IMD) РВЗ-3.rar
06 липня 2020 16:46
Паспорт Ткачук Є.В..pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 113-120.pdf
06 липня 2020 16:46
Лист-згода 1.PDF
06 липня 2020 16:46
Лист-згода 2.PDF
06 липня 2020 16:46
Договора 92-98.pdf
06 липня 2020 16:46
Ліцензія ВСМ 2016 р..pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 99-105.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 106-112.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 78-84.pdf
06 липня 2020 16:46
Витяг з ЄДР ВСМ.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 85-91.pdf
06 липня 2020 16:46
Відгук.pdf
06 липня 2020 16:46
Гарантійний лист.PDF
06 липня 2020 16:46
Договора 57-63.pdf
06 липня 2020 16:46
Виписка ВСМ 2018 р..pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 43-49.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 71-77.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 36-42.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 64-70.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 22-28.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 29-35.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 15-21.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 50-56.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 1-7.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 8-14.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником надані 100шт аналогічних договорів, де підрядник «ІБК Енерго Альянс» (тобто на субпідрядник), а кваліфікаційний критерії встановлено до учасника. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”»: «Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2015-2020 роках;- оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Копія(ї) позитивних відгуків від замовників щодо наданих послуг, не менше 1-го. » п. 2.1. Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі»: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року (не менше 100 (ста)) послуг, подібних визначеним у технічному завданні (послуги з демонтажу/монтажу лічильників теплової енергії).» 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: - у теплотехніка Ільченка В.О. відсутнє посвідчення та протокол на правила технічної експлуатації теплових установок та мереж. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:57
довідка.pdf
07 серпня 2020 11:57
довідка Ільченко.PDF
07 серпня 2020 11:55
додатки до договору.PDF
13 липня 2020 18:08
sign.p7s
13 липня 2020 18:03
Лист-відгук.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - у керівника або головного інженера відсутні копії посвідчень по НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.69-13 Група з електробезпеки. - у теплотехніка відсутні копії посвідчень з НПАОП 0.00-1.69-13; НПАОП 0.00-1.81-18; 0.00-1.71-13; група з електробезпеки. - у слюсаря-сантехніка відсутні протоколи (крім НПАОП 0.00-1.81-18), та копії посвідчень зазначені в ТЗ. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду). 6.3. Керівник або головний інженер підприємства повинен мати посвідчення, яке підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.69-13, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду та мати 4 гр. з електробезпеки (надати скан-копію посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Перелік виявлених невідповідностей: - у скан-копії договору, компанія ТОВ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" значиться як замовник, а в підписантах та актах виконаних робіт, як виконавець. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”»: «Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2015-2020 роках;- оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Копія(ї) позитивних відгуків від замовників щодо наданих послуг, не менше 1-го. » п. 2.1. Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі»: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року (не менше 100 (ста)) послуг, подібних визначеним у технічному завданні (послуги з демонтажу/монтажу лічильників теплової енергії).» 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: - Відсутня документально підтверджена інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (протоколи перевірки знань, посвідчення). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду). 6.3. Керівник або головний інженер підприємства повинен мати посвідчення, яке підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.69-13, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду та мати 4 гр. з електробезпеки (надати скан-копію посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Публічні документи

18 липня 2020 17:13
sign.p7s
18 липня 2020 17:12
Dovidka_20170407080580085023.pdf.p7s
18 липня 2020 17:12
Dovidka_20170407080580085023.pdf
18 липня 2020 17:12
Статут СЕБТЦ.PDF
18 липня 2020 17:12
Лист ст 17.pdf
18 липня 2020 17:12
контактні дані.pdf
18 липня 2020 17:12
Згода ОД2.pdf
18 липня 2020 17:12
Згода на обробку ПД.pdf
18 липня 2020 17:12
Довідка субпідряд.pdf
18 липня 2020 17:12
довідка ОП.pdf
18 липня 2020 17:12
Довідка МТБ учасника.pdf
18 липня 2020 17:12
Довідка екобезпека.pdf
18 липня 2020 17:11
Довідка ДПС СЕБТЦ.pdf
18 липня 2020 17:11
Довідка відс санк 1.pdf
18 липня 2020 17:11
Дов відс санкц 2.pdf
18 липня 2020 17:11
гарант лист 2.pdf
18 липня 2020 17:11
Гарант лист 1.pdf
18 липня 2020 17:11
витяг реестру ПДВ.pdf
18 липня 2020 17:11
витяг ЄДР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - у керівника або головного інженера відсутні посвідчення НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18 - у керівника або головного інженера відсутні протоколи та посвідчення НПАОП 0.00-1.69-13; правила технічної експлуатації теплових установок та мереж; група з електробезпеки; правила користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (всі документи надано на технічного керівника Сіверського С.О.) - у слюсарів-сантехніків та теплотехніка відсутні протоколи та посвідчення НПАОП 0.00-1.69-13. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2, Додаток 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - викладено у п. 6 Кваліфікаційні вимоги Додатку 4: 6.1 Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік (не менше 1-ої особи); - слюсар – сантехнік (не менше 1-ої особи); вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, знання безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями згідно з Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, безпечного виконання робіт при монтажі, демонтажі, ремонті, налагодженні та технічному обслуговуванні трубопроводів пари та гарячої води, посудин, що працюють під тиском згідно з Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду). 6.3. Керівник або головний інженер підприємства повинен мати посвідчення, яке підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.69-13, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду та мати 4 гр. з електробезпеки (надати скан-копію посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду).

Документи

Підстави для відмови в участі

ПП Аква Україна

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ІНЖБУД"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "СІЛАРК"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ СЛУЖБА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ" 2 429 723,36
UAH з ПДВ
2 429 723,36
UAH з ПДВ
Документи
ПП Аква Україна 2 384 926,29
UAH з ПДВ
2 384 926,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 18:57
sign.p7s
17 липня 2020 18:57
sign.p7s
17 липня 2020 18:53
Декларація ТОВ ВСМ.PDF
13 липня 2020 13:20
sign.p7s
13 липня 2020 13:20
sign.p7s
13 липня 2020 13:17
Технічні вимоги РВЗ-3.PDF
06 липня 2020 16:57
sign.p7s
06 липня 2020 16:57
sign.p7s
06 липня 2020 16:46
Технічні вимоги РВЗ-3.PDF
06 липня 2020 16:46
Проект договору РВЗ-3.PDF
06 липня 2020 16:46
Моделі ДЦ (IMD) РВЗ-3.rar
06 липня 2020 16:46
Паспорт Ткачук Є.В..pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 113-120.pdf
06 липня 2020 16:46
Лист-згода 1.PDF
06 липня 2020 16:46
Лист-згода 2.PDF
06 липня 2020 16:46
Договора 92-98.pdf
06 липня 2020 16:46
Ліцензія ВСМ 2016 р..pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 99-105.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 106-112.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 78-84.pdf
06 липня 2020 16:46
Витяг з ЄДР ВСМ.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 85-91.pdf
06 липня 2020 16:46
Відгук.pdf
06 липня 2020 16:46
Гарантійний лист.PDF
06 липня 2020 16:46
Договора 57-63.pdf
06 липня 2020 16:46
Виписка ВСМ 2018 р..pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 43-49.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 71-77.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 36-42.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 64-70.pdf
06 липня 2020 16:46
Договора 22-28.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 29-35.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 15-21.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 50-56.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 1-7.pdf
06 липня 2020 16:45
Договора 8-14.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 10:34
sign.p7s
28 серпня 2020 10:24
Пропозиція_остаточна
28 серпня 2020 10:24
Довідка по п.5 Додатка 1
28 серпня 2020 10:24
Довідка по п.2 Додатка 1
28 серпня 2020 10:24
Довідка ДФС
28 серпня 2020 10:24
Довідка Несудимість
15 липня 2020 09:53
sign.p7s
15 липня 2020 09:53
sign.p7s
15 липня 2020 09:47
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч2.rar
15 липня 2020 09:03
ЦЧ_Пропозиция_РВЗ-3.rar
15 липня 2020 09:03
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч2.rar
06 липня 2020 17:53
sign.p7s
06 липня 2020 17:53
sign.p7s
03 липня 2020 17:24
sign.p7s
03 липня 2020 17:24
sign.p7s
03 липня 2020 17:23
ЦЧ_Пропозиция_РВЗ-3.rar
03 липня 2020 17:23
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч2.rar
03 липня 2020 17:23
ТЧ_Пропозиция_РВЗ-3_ч1.rar

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТСАНТЕХМОНТАЖ"

Критерій Вимога Підтвердження

ПП Аква Україна

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Аква Україна
#31305690
Переможець 2 384 926,29
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 18:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Аква Україна
#31305690
2 384 926,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 вересня 2020 19:20
Договір 1100-ЕЗ-20 від 16.09.2020.pdf укладений
16 вересня 2020 19:20
sign.p7s зміни до договору
16 грудня 2020 17:46
1100-ЕЗ-_20_Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1100/ЕЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку