Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт навчального корпусу № 1 ЗДМУ (заміна інженерних мереж холодного водопостачання) за адресою: пр. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Очікувана вартість
181 420,80 UAH
UA-2020-06-05-001010-a a1a22ed9f16b48a6842d8e27f9b27db0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 11:24
Очікувана вартість: 181 420,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 907,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт навчального корпусу № 1 ЗДМУ (заміна інженерних мереж холодного водопостачання) за адресою: пр. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт навчального корпусу № 1 ЗДМУ (заміна інженерних мереж холодного водопостачання) за адресою: пр. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 181 420,80 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 28.08.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.06.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) за роботи на строк не більше трьох місяців:на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України № 102 від 20.01.2020 р..
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт навчального корпусу № 1 ЗДМУ (заміна інженерних мереж холодного водопостачання) за адресою: пр. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) за роботи на строк не більше трьох місяців:на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України № 102 від 20.01.2020 р. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:31
Додаток 1 (1).docx
05 червня 2020 12:31
Додаток 2 (1).docx
05 червня 2020 12:31
Додаток 4 (1).docx
05 червня 2020 12:31
Додаток 3 (1).docx
05 червня 2020 12:31
Додаток 5 (1).docx
05 червня 2020 12:31
ТД (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 180 512,40
UAH з ПДВ
180 512,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Імпекс" 181 420,80
UAH з ПДВ
181 420,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 10:50
Електронний підпис
02 липня 2020 10:49
Стаття 17.PDF
30 червня 2020 16:28
Електронний підпис
30 червня 2020 16:27
Dovidka_20176546720010111778.pdf.p7s
30 червня 2020 16:27
Dovidka_20176546720010111778.pdf
30 червня 2020 14:15
Електронний підпис
30 червня 2020 14:15
Довідка ДПС.PDF
22 червня 2020 09:36
Електронний підпис
22 червня 2020 09:35
Додаток 3 Стаття 17.pdf
22 червня 2020 09:35
Додаток 2_3.1_Відгук.pdf
22 червня 2020 09:35
292.imd
22 червня 2020 09:35
8.1) Субпідрядник.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 14:08
Статут 5.jpg
22 червня 2020 14:08
Статут 4.jpg
22 червня 2020 14:08
Статут 3.jpg
22 червня 2020 14:08
Статут 2.jpg
22 червня 2020 14:08
статут 1стр..jpg
22 червня 2020 14:08
статут 13стр.jpg
22 червня 2020 14:08
Протокол №7.jpg
22 червня 2020 14:08
Довідка произв.мощн..pdf
22 червня 2020 14:07
Копия 309_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
22 червня 2020 14:07
Копия 309_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
22 червня 2020 14:07
Копия 309_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
22 червня 2020 14:07
Копия 309_ДЦ_ДЦ-2.xls
22 червня 2020 14:07
Коммерч.предл..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Імпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"
#41610262
Переможець 180 512,40
UAH з ПДВ
25 червня 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"
#41610262
180 512,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:34
доп.угода 2 (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 12:52
Доп.угода 1 (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 10:20
Договор.pdf укладений
08 липня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 056Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 056Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 167 227,08
UAH (в тому числі ПДВ 27 871,18 UAH)