Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дератез або еквівалент
Deratez or equivalent
Deratez or equivalent
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2020-06-05-000771-a ● bb2e942054444aeb8b538f2211007e9b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | http://consumer.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Контактна особа: |
Фомінова Олена Вікторівна +380445288419 uvets@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сонько М.П. +380442788471 tender@consumer.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | State Service of Ukraine on Food Safety and Consumer Protection |
National ID: | 39924774 |
Contact point: |
Fominova Olena Viktorivna +380445288419 uvets@ukr.net |
Additional contacts: |
Sonko M.Р. +380442788471 tender@consumer.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28200 UAH |
Publication date: | 05 червня 2020 11:39 |
Enquiries until: | 27 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 940 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
для використання у ветеринарній медицині; 19 т
for use in veterinary medicine; 19 t
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 т
Дератез або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Deratez or equivalent
CPV: 33690000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупця з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XIII цього Договору та за наявності відповідного бюджетного призначення. 4.2. Покупець здійснює оплату вартості поставленого Товару (партії) відповідно до видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 11:40 |
Додаток ІV проект договору Дератез або еквівалент.pdf | |
05 червня 2020 11:40 |
ТД Дератез або еквівалент.pdf | |
05 червня 2020 11:40 |
Оголошення відкриті торги Дератез.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупівля № 6044926 "Дератез або еквалент"
Дата подання: 25 червня 2020 09:07
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:51
В додатку ІІ - ноявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, просимо уточнити: баланс та звіт про фінансові результати подаавати за 2019 рік, чи за І квартал 2020 року?
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на ваше запитання.
Положенням тендерної документації таб. 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» Додатку ІІ визначено один з кваліфікаційних критеріїв: «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (стаття 16 Закону «Про публічні закупівлі»). У положенні таб. 1 Додатку ІІ «Перелік документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям» зазначено: «Для підтвердження фінансової спроможності учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи фінансової звітності за останній звітний період: Баланс (форма № 1), Звіт про фінансові результати (форма № 2) з відмітками про прийняття уповноваженим органом, або інші документи фінансової звітності.
У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо не можливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності».
З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації у частині надання документально підтвердженої інформації про відповідність учасників такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність фінансової спроможності…», учасники під час надання у складі своїх тендерних пропозицій копій «Баланс (форма № 1), Звіт про фінансові результати (форма № 2) з відмітками про прийняття уповноваженим органом або інші документи фінансової звітності» повинні керуватись положеннями статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Положенням тендерної документації таб. 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» Додатку ІІ визначено один з кваліфікаційних критеріїв: «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (стаття 16 Закону «Про публічні закупівлі»). У положенні таб. 1 Додатку ІІ «Перелік документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям» зазначено: «Для підтвердження фінансової спроможності учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи фінансової звітності за останній звітний період: Баланс (форма № 1), Звіт про фінансові результати (форма № 2) з відмітками про прийняття уповноваженим органом, або інші документи фінансової звітності.
У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо не можливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності».
З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації у частині надання документально підтвердженої інформації про відповідність учасників такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність фінансової спроможності…», учасники під час надання у складі своїх тендерних пропозицій копій «Баланс (форма № 1), Звіт про фінансові результати (форма № 2) з відмітками про прийняття уповноваженим органом або інші документи фінансової звітності» повинні керуватись положеннями статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 липня 2020
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ХЕРСОНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - БІОЛОГІЧНА ФАБРИКА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "СУМСЬКА БІОЛОГІЧНА ФАБРИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій