Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-06-04-007829-b 8615abd670b74980b0ed122c92421616
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лещенко

+380575833187 bogod.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, вул. Троїцька, буд. 15
Контактна особа: Олександр Лещенко
+380575833187
bogod.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:21
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5414 штуки
Кухонне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, місто Богодухів, вулиця Троїцька, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється після поставки Товару Постачальником на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюється протягом 30-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 18:07
ТД_посуд_2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 203 700,00
UAH з ПДВ
203 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІГОНІН ВАЛЕНТИН ПЕТРОВИЧ 211 529,00
UAH з ПДВ
211 529,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:33
Електронний підпис
03 липня 2020 15:17
Довідка ч.2 ст.17.pdf
03 липня 2020 15:17
Довідка п.12, ч.1, ст.17.pdf
24 червня 2020 13:36
Електронний підпис
19 червня 2020 14:38
Електронний підпис
19 червня 2020 14:11
Проект договору.pdf
19 червня 2020 14:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 14:11
Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 червня 2020 14:11
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 14:11
Наявність МТБ.pdf
19 червня 2020 14:11
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 14:11
Технічна пропозиція.pdf
19 червня 2020 14:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 20:18
Електронний підпис
18 червня 2020 20:17
Пропозицiя.pdf
18 червня 2020 20:17
Довiдка_з_податковоi.pdf
18 червня 2020 20:17
довiдка_з_банку.pdf
18 червня 2020 20:17
Вiдомостi.pdf
18 червня 2020 20:17
Виписка,_паспорт,_код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІГОНІН ВАЛЕНТИН ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
Переможець 203 700,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 13:25

Вимога про усунення невідповідностей

Детально розглянувши вашу пропозицію, керуючись ч. 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: надана інформація та документи щодо виконання аналогічного договору не підтверджують факт його виконання на момент подання пропозиції: згідно наданого договору строк поставки товару до 19.06.2020 року; строк дії договору до 31.12.2020 року. Вказаний договір замовником (Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації) в системи електронних закупівель не закритий. Для підтвердження його виконання надайте будь ласка відповідну видаткову(-і) накладну(-ні), а також документ що підтверджуе повно оплату за договором та /або документ (оригінал листа, відгука) від Відділу освіти Вишгородської районної державної адміністрації з підтвердженням виконання договору в повному обсязі станом на момент подання пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
203 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 21:18
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 15:24
Дoговір 79_pdf.pdf укладений
09 липня 2020 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 203 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 950,00 UAH)