Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201223 Медин - Кошляки на ділянці км 0+000-км 7+400 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С201223 Medyn - Koshlyaki on the section km 0 + 000-km 7 + 400 (separate sections) of Pidvolochysk district of Ternopil region
Очікувана вартість
8 814 800,00 UAH
UA-2020-06-04-007189-b e144553bd7c640cbad878cc09bc2d399
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Trrnopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:03
Очікувана вартість: 8 814 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 074,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 04 червня 2020 16:39
Enquiries until: 29 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 8 814 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 074 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Customer category Communal enterprise "Ternopilkomuninvest" - in accordance with paragraph 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. USREOU code - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201223 Медин - Кошляки на ділянці км 0+000-км 7+400 (окремими ділянками) Підволочиського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Медин - Кошляки, Підволочиський район, автомобільна дорога місцевого значення С201223
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С201223 Medyn - Koshlyaki on the section km 0 + 000-km 7 + 400 (separate sections) of Pidvolochysk district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:44
Медин Кошляки Зміни.pdf
02 липня 2020 17:44
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 02.07.20.docx
05 червня 2020 12:00
ТД Медин Кошляки.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_5_Проект_договору_.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_2_Технічне завдання.doc
02 липня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:44
Медин Кошляки Зміни.pdf
02 липня 2020 17:44
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 02.07.20.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
05 червня 2020 12:00
ТД Медин Кошляки.docx
04 червня 2020 16:40
ТД Медин Кошляки.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_5_Проект_договору_.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
04 червня 2020 16:40
Додаток_2_Технічне завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000045 ● f1ba19a19dc8432ca2fc949302868915
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.07.2020 № 54

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.07.2020 № 54.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

3 UA-2020-06-04-007189-b 04.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK 1-5_2

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-05 14:23:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-04-007189-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ«ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» вимогами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації умовам тендерної документації враховуючи, що учасник не надав документ, підтверджуючий право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну лабораторію надавача послуг.
Так, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір оренди приміщень від 02.01.2020 № 1-0201/20-ор укладений між ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ» (орендодавець) та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (орендар). Також, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір про надання лабораторних послуг від 24.09.2018 № 21-л-18 укладений між ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (виконавець). При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не надано документ, що підтверджує право власності на вимірювальну лабораторію надавача послуг.
Крім того, згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» відомості щодо реєстрації прав на нерухоме майно відсутні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-10 14:10:56

Пояснення

Комунальним підприємством "Тернопількомунінвест" було надано пояснення та інші документи які підтверджують законність проведення процедури.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 липня 2020
UA-2020-06-04-007189-be144553bd7c640cbad878cc09bc2d399
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 09:07
Електронний підпис
30 липня 2020 09:05
Довідки переможця.pdf
09 липня 2020 10:16
Електронний підпис
09 липня 2020 10:16
Електронний підпис
09 липня 2020 10:15
№1 Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 10:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 липня 2020 10:10
№58 Проект договору .pdf
09 липня 2020 10:10
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
09 липня 2020 10:10
№43 ІД Зразок підпису.pdf
09 липня 2020 10:10
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
09 липня 2020 10:10
№21 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№20 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№19 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№18 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№17 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№39 Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 15:41
Електронний підпис
09 липня 2020 15:41
Електронний підпис
09 липня 2020 15:33
14. ІД сертифікат ISO.pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.10. КК Довгаль І.М..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.9. КК Нечипор Е.О..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.8. КК Мельник І.І..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.7. КК Жовмір О.М..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.6. КК Бас А.В..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.4. КК Прокофєв А. О.pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.3. КК Гедзюк Т.В..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.2. КК Семенова О.М.pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.1. КК Волосінчук М.М.pdf

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 17:06
Електронний підпис
09 липня 2020 17:03
31 Проект договору.pdf
09 липня 2020 17:03
16 Технічне завдання.pdf
09 липня 2020 17:02
КК 5 Штатний розпис.pdf
09 липня 2020 17:02
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
09 липня 2020 17:02
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 7 397 022,00
UAH з ПДВ
7 352 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 8 638 504,00
UAH з ПДВ
7 397 021,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 09:07
Електронний підпис
30 липня 2020 09:05
Довідки переможця.pdf
09 липня 2020 10:16
Електронний підпис
09 липня 2020 10:16
Електронний підпис
09 липня 2020 10:15
№1 Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 10:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 липня 2020 10:10
№58 Проект договору .pdf
09 липня 2020 10:10
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
09 липня 2020 10:10
№43 ІД Зразок підпису.pdf
09 липня 2020 10:10
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
09 липня 2020 10:10
№21 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№20 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№19 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№18 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№17 ВПВ17.pdf
09 липня 2020 10:10
№39 Технічна частина.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 15:41
Електронний підпис
09 липня 2020 15:41
Електронний підпис
09 липня 2020 15:33
14. ІД сертифікат ISO.pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.10. КК Довгаль І.М..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.9. КК Нечипор Е.О..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.8. КК Мельник І.І..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.7. КК Жовмір О.М..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.6. КК Бас А.В..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.4. КК Прокофєв А. О.pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.3. КК Гедзюк Т.В..pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.2. КК Семенова О.М.pdf
09 липня 2020 15:32
1.8.1. КК Волосінчук М.М.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 7 352 948,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
7 352 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:53
ДУ _1 Медин Кошляки Підволоч.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:38
Договір укладений
14 серпня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 325 905,03
UAH (в тому числі ПДВ 1 220 984,17 UAH)