Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-06-04-007157-b 25d778f6ebeb45719ce4a3049e9183a1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Куімов

+380964232663 botievootg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОТІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24905562
Вебсайт: http://botiive.rada.org.ua
Місцезнаходження: 72431, Україна , Запорізька обл., с. Ботієве, вул. Тараса Шевченка, буд. 59
Контактна особа: Андрій Куімов
+380964232663
botievootg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 16:25
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:57
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72431, Україна, Запорізька область, село Ботієве, Тараса Шевченка, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:37
Додаток 3 Технічні характеристики.docx
04 червня 2020 16:37
додаток 5 Проект договору.doc
04 червня 2020 16:37
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc
04 червня 2020 16:37
ТД шкільні меблі (2).doc
04 червня 2020 16:37
додаток 2 стаття 17.doc
04 червня 2020 16:37
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-09-000012 ● bc2852ef4efc4963a867cba15eb08dbe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2020 10:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

05.06.2020 № 111

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 05.06.2020 №111


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-06-04-007157-b, яка проводиться БОТІЇВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ, код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 09.06.2020 р. тендерним комітетом Ботіївської сільської ради прийнято рішення відмінити закупівлю товарів на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" .

2020-06-10 14:33:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 14:45
Кінець періоду оскарження: 21 червня 2020 00:00
Дата відміни: 21 червня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" – замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
10 червня 2020 14:45
Електронний підпис
10 червня 2020 14:43
Протокол № 33.PDF