Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Пляжний інвентар (Шезлонги поліпропіленові, столик, стілець))
Очікувана вартість
120 253,50 UAH
UA-2020-06-04-006856-b 1f5b2be990b3471d9ca1fbf9a6106109
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 120 253,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 202,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Шезлонги поліпропіленові, столик, стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться наступним чином: оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансуванн Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:15
проект договору.docx
04 червня 2020 16:15
Спрощена пляжний інвентар повтор.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМАНДОР 2000" 120 253,50
UAH з ПДВ
120 253,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 10:45
Електронний підпис
18 червня 2020 10:04
цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 10:04
Сертифікат.pdf
18 червня 2020 10:04
Протокол_1.jpg
18 червня 2020 10:04
Приказ_о_назн.дир.jpg
18 червня 2020 10:04
опис товару.pdf
18 червня 2020 10:04
НДС.jpg
18 червня 2020 10:04
лист про дилерство.pdf
18 червня 2020 10:04
згода на обробку даних.pdf
18 червня 2020 10:04
Довідка.jpg
18 червня 2020 10:04
Выписка_ЕДРПОУ_2.jpg
18 червня 2020 10:04
Выписка_ЕДРПОУ_1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМАНДОР 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМАНДОР 2000"
#32487451
Переможець 120 253,50
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:53

Документи

18 червня 2020 15:53
Електронний підпис
18 червня 2020 15:52
акцепт Командор001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМАНДОР 2000"
#32487451
120 253,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 15:53
Електронний підпис
18 червня 2020 15:52
акцепт Командор001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 08:02
ДУ №1 від 01,07,2001072020165415-1-2.pdf зміни до договору
02 липня 2020 08:01
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 17:21
№1554.pdf укладений
01 липня 2020 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, п.п. 3, ч.5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями), пунктом 10.1 Договору № 1554 від 01.07.2020р. (далі – Договір), дійшли взаємної згоди шляхом укладання додаткової угоди №1 до Договору (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. Ціна цього Договору на дату підписання цієї угоди залишається незмінною і становить: 120 253,50 грн. (сто двадцять тисяч двісті п’ятдесят три грн. 50 коп.), в тому числі ПДВ – 20 042,25грн (двадцять тисяч сорок дві гривні 25 коп.). Зміна Постачальником цін на товар без згоди на це Покупця не допускається. 2. Додаток № 1 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода складена українською мовою, в двох екземплярах, для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1554
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 253,50
UAH (в тому числі ПДВ 20 042,25 UAH)