Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 118 000,00 UAH
UA-2020-06-04-006673-b c260f427cea34c6b9270f21165469ef5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гандзюк

+380382794430 mtz@km.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ)
Код ЄДРПОУ: 43316784
Вебсайт: https://justice-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91
Контактна особа: Світлана Гандзюк
+380382794430
mtz@km.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:37
Очікувана вартість: 1 118 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
24 штуки
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
16 штуки
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Майдан Соборний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:04
ПерелікиДокументів_Дод2.doc
04 червня 2020 16:04
Д2.pdf
04 червня 2020 16:04
Дод 1Технічне_завдання.doc
04 червня 2020 16:04
Додаток .ПроектДоговору ПК.doc
04 червня 2020 16:03
Додатки 4_5_6.doc
04 червня 2020 16:03
ДКТ_Комп.doc
04 червня 2020 16:03
ТД.pdf
04 червня 2020 16:03
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 04 червня 2020 16:24
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:44
Шановний Замовник, прохання уточнити чи влаштовує вас варіант програмного забезпечення ОЕМ або DOEM?
Відповідь: Шановний Учаснику, варіант програмного забезпечення ОЕМ або DOEM не влаштовують Замовника, тому що, установка даних ПЗ на системний блок не забезпечує можливості перенести ПЗ на іншу апаратну частину без звернення до постачальника ПЗ.
Технічні вимоги
Дата подання: 04 червня 2020 17:50
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:08
Доброго дня! Оскільки у технічному завданні вказані виробники та деякі моделі складових частин, прохання повідомити, за якими критеріямі оціюватиметься відповідність у разі пропонування аналогів товару від інших виробників? Питання стосується комплектуючих та моніторів. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної у тендерній документації, проте з характеристиками не гіршими чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника. Усі учасники повинні вказувати конкретну марку чи модель запропонованого товару, який має відповідати теххарактеристикам , що визначені в технічних вимогах тендерної документації Замовника.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 05 червня 2020 16:56
Шановний замовник, просимо прибрати вимогу яка унеможливлює надання аналогу відповідно до Закону. А саме у Додаток 4 Тендерної документації _Таблиця 1: "Швидкість друку принтера(час виведення першої роздруківки) - Не більше 6 сек." Оскільки за цим параметром є лише ОДИН вид можливого товару, а це є дискримінацією інших учасників. ПРОСИМО внести зміни до тендерної документьації та прибрати дану вимогу або змінити її настумним: "Не більше 11 сек."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваша вимога не стосується даної закупівлі.
Тендер
Дата подання: 05 червня 2020 17:22
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:52
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної у тендерній документації, проте з характеристиками не гіршими чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника. Усі учасники повинні вказувати конкретну марку чи модель запропонованого товару, який має відповідати теххарактеристикам , що визначені в технічних вимогах тендерної документації Замовника.Товар має мати архітектуру процесора Інтел,показники якого кращі за процесор AMD.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-006673-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 09 червня 2020 16:20
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: "Доставка товару здійснюється на адресу Замовника транспортом Учасника" . Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах або користуються орендованим транспортом. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 11:23
Відповідно до ТД до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Відповідно до умов проекту Договору у ціну договору включено витрати на транспортування, сплату податків та усіх інших зборів та обов’язкових платежів, в т.ч. ПДВ. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги не суперечать принципам публічних закупівель та не підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000038 ● 7b0b863da20c412b88acca75a1a1ad9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2020 № 39
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 08.07.2020 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2020-06-04-006673-b 06.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Анжела Задоянчук
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-24 08:43:32

відповідь щодо висновку по закупівлі

Управлінням західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області здійснювався моніторинг закупівлі за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a, Замовник: Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький).
Згідно висновку, який було опубліковано 20.07.2020 року, встановлено, що відбулися порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) «За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.»

З урахуванням абзацу 2 пункту 8 статті 8 надаємо відповідні пояснення та обґрунтування.

По-перше, Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) зареєстроване на авторизованому електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/.
За інформацією з особистого кабінету електронного майданчику https://zakupki.prom.ua/, вбачається, що вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону виконані у повному обсязі та відповідні порушення не мали місця.
При цьому, портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги. Державні организації-замовники оприлюднюють тендерні оголошення (а учасники аукціону беруть участь в торгах) за допомогою модулю електронного аукціону, доступ до якого вони отримують, зареєструвавшись на авторизованих електронних майданчиках. Модуль аукціону відповідає за те, щоб інформація потрапляла до центральної бази даних та оприлюднювалася на порталі та всіх інших майданчиках одночасно.
Однак на порталі prozorro.gov.ua, за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-07-005829-a, план закупівлі UA-P-2020-02-07-005829-a інформація про місцезнаходження та категорію Замовника не відображається, що пов’язано з технічною взаємодією та особливістю роботи порталу та авторизованих електронних майданчиків.

По-друге, Згідно статті 10 Конституції України, Державною мовою в Україні є українська мова.
На даний момент закупівля ID: UA-P-2020-02-07-005829-a ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) завершена.
Частиною 9 статті 12 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону)
Згідно пункту 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ДК 021:2015 : 30210000-4), протокол засідання тендерного комітету № 54 від 04.06.2020 року, вказано: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони мають бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тобто, Замовник під час проведення процедури закупівлі передбачив та визначив, що учасники повинні готувати свої тендерні пропозиції виключно українською мовою або надати відповідний переклад на українську мову.
З урахуванням викладеного, на даний момент, усунути порушення, яке пов’язане з відсутністю посилання в оголошенні про проведення відкритих торгів на мову якою повинна готуватися тендерна пропозиція – неможливо у зв’язку з тим, що відповідна закупівля завершена.
Однак, відповідне посилання на мову якою повинні складатися пропозиції учасників було зазначено у головному документі, а саме тендерній документації інформація в якій є аналогічній інформації яка зазначається в оголошенні про проведення відкритих торгів.

По-третє, Згідно п. 2 ч. 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно Вимоги про усунення порушення яке було надано учаснику, до останнього висувалися лише вимоги щодо надання документів та інформації яка зазначалася в тендерній документації у відповідності до статті 17 Закону.
Інших відомостей в тендерній документації, які не передбачені частиною 2 статті 22 Закону не зазначалося.
Учасником протягом 24 годин було надано в повній мірі усі необхідні документи та інформацію яка вимагалася.
А тому посилання на абзац 1 частини третьої статті 22 цього Закону не відповідає дійсності, оскільки Замовник не зазначав іншу інформацію та інші вимоги у тендерній документації ніж ті які передбачені частиною 2 статті 22 Закону.

Поряд з цим хочемо зазначити наступне.
Пункт 16 статті 29 Закону визначає дії Замовника якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. При цьому абзац 2 цього пункту визначає зміст повідомлення які саме необхідно усунути порушення (1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.). Третій абзац цього пункту визначає необхідну інформацію яка повинна зазначатися у повідомленні (1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.)
Тобто пункт 16 статті 29 Закону містить різного роду декілька вимог які повинен виконати Замовник при визначенні порушень та публікуванні повідомлення про виявлені невідповідності у документах поданих учасником.
Поряд з цим пункт 1 частини першої статті 31 Закону визначає підстави відхилення тендерної пропозиції якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Тобто, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є вичерпним, досить обширним з різним складами та підставами, які є самостійними одні від одних.
Хочемо зазначити, що інших відомостей крім тих, які зазначені у частині 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не висувалося. А тому як наслідок і в повідомленні про усунення невідповідностей були зазначені лише вимоги згідно тендерної документації, зокрема критерії згідно статті 17 Закону.

З урахуванням викладеного, керуючись пунктом 8 статті 8 Закону, звертаємось до Вас з проханням роз’яснення Висновку в частині встановлення органом державного фінансового контролю, порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону та які саме конкретні порушення були допущені Замовником.



Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-07-29 09:00:04

Щодо надання розяснень

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області здійснювався моніторинг закупівлі за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a, Замовник: Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький). Згідно висновку, який було опубліковано 20.07.2020 року, встановлено, що відбулися порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) «За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.» З урахуванням абзацу 2 пункту 8 статті 8 надаємо відповідні пояснення та обґрунтування. По-перше, Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) зареєстроване на авторизованому електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/. За інформацією з особистого кабінету електронного майданчику https://zakupki.prom.ua/, вбачається, що вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону виконані у повному обсязі та відповідні порушення не мали місця. При цьому, портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги. Державні организації-замовники оприлюднюють тендерні оголошення (а учасники аукціону беруть участь в торгах) за допомогою модулю електронного аукціону, доступ до якого вони отримують, зареєструвавшись на авторизованих електронних майданчиках. Модуль аукціону відповідає за те, щоб інформація потрапляла до центральної бази даних та оприлюднювалася на порталі та всіх інших майданчиках одночасно. Однак на порталі prozorro.gov.ua, за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-07-005829-a, план закупівлі UA-P-2020-02-07-005829-a інформація про місцезнаходження та категорію Замовника не відображається, що пов’язано з технічною взаємодією та особливістю роботи порталу та авторизованих електронних майданчиків. По-друге, Згідно статті 10 Конституції України, Державною мовою в Україні є українська мова. На даний момент закупівля ID: UA-P-2020-02-07-005829-a ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) завершена. Частиною 9 статті 12 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону) Згідно пункту 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ДК 021:2015 : 30210000-4), протокол засідання тендерного комітету № 54 від 04.06.2020 року, вказано: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони мають бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто, Замовник під час проведення процедури закупівлі передбачив та визначив, що учасники повинні готувати свої тендерні пропозиції виключно українською мовою або надати відповідний переклад на українську мову. З урахуванням викладеного, на даний момент, усунути порушення, яке пов’язане з відсутністю посилання в оголошенні про проведення відкритих торгів на мову якою повинна готуватися тендерна пропозиція – неможливо у зв’язку з тим, що відповідна закупівля завершена. Однак, відповідне посилання на мову якою повинні складатися пропозиції учасників було зазначено у головному документі, а саме тендерній документації інформація в якій є аналогічній інформації яка зазначається в оголошенні про проведення відкритих торгів. По-третє, Згідно п. 2 ч. 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно Вимоги про усунення порушення яке було надано учаснику, до останнього висувалися лише вимоги щодо надання документів та інформації яка зазначалася в тендерній документації у відповідності до статті 17 Закону. Інших відомостей в тендерній документації, які не передбачені частиною 2 статті 22 Закону не зазначалося. Учасником протягом 24 годин було надано в повній мірі усі необхідні документи та інформацію яка вимагалася. А тому посилання на абзац 1 частини третьої статті 22 цього Закону не відповідає дійсності, оскільки Замовник не зазначав іншу інформацію та інші вимоги у тендерній документації ніж ті які передбачені частиною 2 статті 22 Закону. Поряд з цим хочемо зазначити наступне. Пункт 16 статті 29 Закону визначає дії Замовника якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. При цьому абзац 2 цього пункту визначає зміст повідомлення які саме необхідно усунути порушення (1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.). Третій абзац цього пункту визначає необхідну інформацію яка повинна зазначатися у повідомленні (1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.) Тобто пункт 16 статті 29 Закону містить різного роду декілька вимог які повинен виконати Замовник при визначенні порушень та публікуванні повідомлення про виявлені невідповідності у документах поданих учасником. Поряд з цим пункт 1 частини першої статті 31 Закону визначає підстави відхилення тендерної пропозиції якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Тобто, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є вичерпним, досить обширним з різним складами та підставами, які є самостійними одні від одних. Хочемо зазначити, що інших відомостей крім тих, які зазначені у частині 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не висувалося. А тому як наслідок і в повідомленні про усунення невідповідностей були зазначені лише вимоги згідно тендерної документації, зокрема критерії згідно статті 17 Закону. З урахуванням викладеного, керуючись пунктом 8 статті 8 Закону, звертаємось до Вас з проханням роз’яснення Висновку в частині встановлення органом державного фінансового контролю, порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону та які саме конкретні порушення були допущені Замовником.

2020-07-24 09:52:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. у річному плані не міститься інформація щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, чим порушено пункт 1 частини другої статті 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 026 969,60
UAH з ПДВ
993 423,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 1 036 800,00
UAH з ПДВ
1 002 312,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 077 108,48
UAH з ПДВ
1 035 636,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 054 080,00
UAH з ПДВ
1 035 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комп’ютери та комунікації 1 089 024,00
UAH з ПДВ
1 077 844,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 117 985,28
UAH з ПДВ
1 089 020,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:35
Довідка МВС 24.06.2020.jpg
25 червня 2020 11:00
проект договору.pdf
25 червня 2020 11:00
Довідка ст.17.pdf
19 червня 2020 08:32
Технічне завдання.pdf
19 червня 2020 08:32
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 08:32
Стаття 17.pdf
19 червня 2020 08:32
Сертифікати Philips.zip
19 червня 2020 08:32
Сертифікати Brain.rar
19 червня 2020 08:32
Проект договору.pdf
19 червня 2020 08:32
Порівняльна таблиця.pdf
19 червня 2020 08:32
Лист-згода (пере.дані).pdf
19 червня 2020 08:32
Лист про ліцензування.pdf
19 червня 2020 08:32
Гарантійні листи.pdf
19 червня 2020 08:32
LLC COMEL Microsoft - 5200003337.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 15:54
Електронний підпис
18 червня 2020 15:53
Проект договору.pdf
18 червня 2020 15:53
Технічна частина.pdf
18 червня 2020 15:53
Сертифікати.pdf
18 червня 2020 15:53
Пропозиція.pdf
18 червня 2020 15:53
Лист згода.pdf
18 червня 2020 15:53
Довідка про учасника.pdf
18 червня 2020 15:53
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2020 15:53
Відомості з ЄДР.pdf
18 червня 2020 15:53
Витяг з ЄДР.pdf
18 червня 2020 15:53
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 10:58
Електронний підпис
19 червня 2020 10:57
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
19 червня 2020 10:57
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
19 червня 2020 10:57
Certificate-190450.pdf
19 червня 2020 10:57
Certificate-190447.pdf
19 червня 2020 10:56
4. Статут (оригінал).pdf
19 червня 2020 10:56
39. Технічне завдання.pdf
19 червня 2020 10:56
38. Пропозиція.pdf
19 червня 2020 10:56
37. Проект договору.pdf
19 червня 2020 10:56
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
19 червня 2020 10:56
25. Паспорт Лєбєдєва.pdf
19 червня 2020 10:56
2. Витяг з ЄДРПОУ 18.06.2020.pdf
19 червня 2020 10:56
12. Довідка по ст. 17.pdf
19 червня 2020 10:56
11. Відомості.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 10:08
Електронний підпис
18 червня 2020 10:07
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 10:06
Технічна специфікація.pdf
18 червня 2020 10:06
Проект Договору.pdf
18 червня 2020 10:06
Технічна частина.zip

Публічні документи

19 червня 2020 22:13
Електронний підпис
19 червня 2020 22:10
5_Проект договору.pdf
19 червня 2020 22:10
4_Технічна частина.pdf
19 червня 2020 22:10
2_Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 16:21
Електронний підпис
19 червня 2020 16:18
Проект договору.pdf
19 червня 2020 16:17
Витяг з ЄДР.pdf
19 червня 2020 16:17
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 16:17
Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2020 16:17
Технічна специфікація.pdf
19 червня 2020 16:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ Комп’ютери та комунікації

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 993 423,36
UAH з ПДВ
26 червня 2020 12:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 13:28

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерний комітет Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький), розглядаючи Вашу тендерну пропозицію до закупівлі UA-2020-06-04-006673-b, прийшов до висновку про невідповідність документів тендерної пропозиції вимогам замовника, зокрема: - Пунктом 2 розділу Б додатку 2 до Тендерної документації замовником зазначено про необхідність подачі Учасником довідки про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (згідно вимог статті 17 закону України «Про публічні закупівлі») (Зразок 2). Однак, Учасником подано довідку про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не відповідає вимогам пункту 2 розділу Б додатку 2 до Тендерної документації та не містить інформації щодо підстав відхилення за пунктами 11, 12 частини 1 статті 17 та частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». - Пунктом 2 розділу А додатку 2 до Тендерної документації визначено необхідність подачі довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(Зразок1). Учасником подано довідку, яка не відповідає формі визначеного зразку. - Пунктом 3 розділу Б додатку 2 до Тендерної документації замовником зазначено про необхідність подачі довідки, яка містить відомості про учасника(Зразок 3). Однак, учасником подано інформацію, яка не відповідає формі та не містить повної запитуваної інформації. - У поданому у відповідності до пункту 7 розділу Б додатку 2 до Тендерної документації проекті договору про закупівлю відсутній додаток із зазначенням ціни на товар. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу усунути виявленні невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
993 423,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:13
ДУ 1 до 488 64пк.pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 17:30
Дог 488 ПК 64 шт.pdf укладений
15 липня 2020 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 488
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 993 423,36
UAH (в тому числі ПДВ 165 570,56 UAH)