Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста)
90610000-6 Street-cleaning and sweeping services (maintenance of local motor roads)
Очікувана вартість
30 684 166,00 UAH
UA-2020-06-04-006361-b 9c682586a81643e5b45f8279524745ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

+380564930920 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
National ID: 03364234
Contact point: Tereshchenko Igor
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:16
Очікувана вартість: 30 684 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 420,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 червня 2020 15:46
Enquiries until: 26 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 30 684 166 UAH including VAT
Minimal lowering step: 153 421 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Категорія Замовника - Замовник загального типу, мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

90610000-6 Street-cleaning and sweeping services (maintenance of local motor roads)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після підписання акту (актів) наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:47
Додаток 2.docx
04 червня 2020 15:47
Додаток 1.docx
04 червня 2020 15:47
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000009 ● 22412f67c9254cee8c48f683be54c9f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160

Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-06-04-006361-b 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись з висновком про результати моніторингу департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради(далі-Замовник) не може погодитись з ним з наступних підстав. Відповідно до пункту 5 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) (далі-Закон) веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів має міститися інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути підготовлені тендерні пропозиції. З моменту вступу в дію Закону по теперішній час веб-порталом Уповноваженого органу «ProZorro» нереалізовані поля, які мають містити інформацію передбачену Законом, зокрема поле в яке можна вносити інформацію про мову, якою подаються тендерні пропозиції, та яка б автоматично відображалалася в оголошенні про проведення відкритих торгів. Тому нині відсутня технічна можливість Замовниками оприлюднення на майданчиках інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути підготовлені тендерні пропозиції. Дана ситуація виникає у всіх Замовників країни, які проводять процедури закупівлі. Необхідно зауважити, що оголошення про проведення процедури закупівлі формується автоматично електронною системою закупівель. З метою дотримання всіх вимог Закону, Замовником при опублікуванні процедури закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста), номер оголошення UA-2020-06-04-006361-b, інформація про мову, якою повинні бути підготовлені тендерні пропозиції зазначена в розділі «Інформація про предмет закупівлі», а саме: «мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська». Тобто, Замовником дотримані всі вимоги Закону щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, відсутність інформації про мову не є порушенням Закону з боку Замовника, так як саме форма оголошення про проведення процедури закупівлі формується електронною системою закупівель автоматично та Замовник не може вплинути на реалізацію відповідного функціоналу веб-порталом Уповноваженого органу. Таким чином, недопущення недоліків у подальшій роботі можливо лише в разі реалізації веб-порталом Уповноваженого органу поля для зазначення передбаченою нормою Закону інформації про мову тендерної пропозиції, при оголошенні процедури відкритих торгів буде зазначатися дана інформація в відповідному полі. Крім того, просимо винайти можливість, як орган, що здійснює контроль за додержання вимог Законодавства у сфері публічних закупівель, з метою не допущення порушень Закону у всіх закупівлях країни, сприяти вирішенню питання дотримання веб-порталом Уповноваженого органу «ProZorro» вимог Закону.

2020-10-09 17:25:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 липня 2020
UA-2020-06-04-006361-b9c682586a81643e5b45f8279524745ca
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Учасник Документи Рішення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 10:57
Електронний підпис
03 липня 2020 10:57
Електронний підпис
03 липня 2020 10:53
статут.pdf
03 липня 2020 10:53
проект договору.pdf
03 липня 2020 10:53
повноваження.pdf
03 липня 2020 10:53
довідки.pdf
03 липня 2020 10:53
кошторис.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" 30 610 822,80
UAH з ПДВ
30 434 956,80
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 30 673 323,37
UAH з ПДВ
30 673 323,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 10:57
Електронний підпис
03 липня 2020 10:57
Електронний підпис
03 липня 2020 10:53
статут.pdf
03 липня 2020 10:53
проект договору.pdf
03 липня 2020 10:53
повноваження.pdf
03 липня 2020 10:53
довідки.pdf
03 липня 2020 10:53
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
#31933268
Переможець 30 434 956,80
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
#31933268
30 434 956,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:53
ДУ 1 до дог. 660-Т.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 16:32
660-Т.PDF укладений
29 липня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 660-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 202 122,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 533 687,00 UAH)