Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція системи теплопостачання стадіону “Трудові резерви”, м. Дніпро. Збільшення потужності (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
4 778 745,60 UAH
UA-2020-06-04-006086-b d459eeb2811c4981902e46748bbf3345
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 11:30
Очікувана вартість: 4 778 745,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 893,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція системи теплопостачання стадіону “Трудові резерви”, м. Дніпро. Збільшення потужності (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 10:26
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
11 червня 2020 12:05
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
04 червня 2020 15:29
стаття 16 Додаток 1.doc
22 червня 2020 10:26
Проект договору Додаток 6(Нова редакція) .doc
04 червня 2020 15:29
Проект договору Додаток 6.doc
22 червня 2020 10:26
Перелік змін 22.06.docx
11 червня 2020 12:05
Перелік змін 11.06.docx
22 червня 2020 10:26
Тендерна документація(Нова редакція).doc
11 червня 2020 12:05
Тендерна документація(Нова редакція).doc
04 червня 2020 15:29
Тендерна документація.doc
04 червня 2020 15:29
стаття 17 Додаток 2.doc
04 червня 2020 15:29
Інші документи Додаток 3.doc
04 червня 2020 15:29
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
04 червня 2020 15:29
Форма пропозиції Додаток 5.doc
04 червня 2020 15:29
Документи для переможця Додаток 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПМК-1 4 775 780,40
UAH з ПДВ
4 775 780,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 4 778 682,11
UAH з ПДВ
4 778 682,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 09:40
Електронний підпис
15 липня 2020 09:37
Кошторис 2 част.pdf
15 липня 2020 09:37
Документи переможця.rar
04 липня 2020 10:02
Електронний підпис
26 червня 2020 14:49
Електронний підпис
26 червня 2020 14:39
Відомість ресурсів.pdf
26 червня 2020 14:39
кошторис 4част.pdf
26 червня 2020 14:39
кошторис 3част.pdf
26 червня 2020 14:39
кошторис 2част.pdf
26 червня 2020 11:49
Підписаний_G0620-8171-GL_tender.pdf
26 червня 2020 11:49
Додаток 3 п. 5 Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 11:49
Додаток 3 п. 8 Ліцензія.pdf
26 червня 2020 11:49
Додаток 3 п. 6 Дозвіл.pdf
26 червня 2020 11:49
Статут.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 10:29
Електронний підпис
23 червня 2020 10:27
кошторис.rar
23 червня 2020 10:27
27.Тендерна пропозиція.pdf
23 червня 2020 10:27
21.1. Проект договору.pdf
23 червня 2020 10:27
Протокол НР.7Z
23 червня 2020 10:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 червня 2020 10:27
Лист для клієнтів.7z
23 червня 2020 10:27
Витяг із Статуту.7z
23 червня 2020 10:27
Банківська ліцензія.7z
23 червня 2020 10:27
18. Копія Дозволів.pdf
23 червня 2020 10:26
15.3. Опис 2.pdf
23 червня 2020 10:26
15.2. Опис 1.pdf
23 червня 2020 10:26
15. Копія Статуту.pdf
23 червня 2020 10:26
14.1. Копія рішення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПМК-1

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ПМК-1
#30273239
Переможець 4 775 780,40
UAH з ПДВ
06 липня 2020 11:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 15:51

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. Разом із тим зазначено, що виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник ПП ПМК-1 у складі своєї ТП надав довідку про виконання аналогічного договору № 35/1 від 18.06.2020 року, в якій зазначив договір «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція системи теплопостачання стадіону «Трудові резерви», м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», та на підтвердження надав вказаний договір, проте не надав графіку виконання робіт до вказаного договору, який є його невід’ємною частиною. Замість того надав графік виконання робіт до додаткової угоди. Надати відповідні документи на виконання вимог ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПМК-1
#30273239
4 775 780,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 10:50
ДУ №3.pdf укладений
29 листопада 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:02
д.у.1 дог.173.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:57
Договір № 173-07-20.pdf укладений
21 липня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.1.4 та п.16.1 Договору
Номер договору про закупівлю: №173/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору 173/07-20 від 21.07.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 26 листопада 2021
Сума оплати за договором: 4 775 071,19
UAH (в тому числі ПДВ 795 845,19 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.