Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Межівський район, с. Веселе, вул. Капустіна, 7А (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
11 491 327,30 UAH
UA-2020-06-04-005382-b 1aa34e66adab43369c2e70a374402141
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 15:53
Очікувана вартість: 11 491 327,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 456,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Межівський район, с. Веселе, вул. Капустіна, 7А (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52930, Україна, Дніпропетровська область, с. Веселе, Межівський район, , вул. Капустіна, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:09
стаття 16 Додаток 1(Нова редакція).doc
11 червня 2020 12:14
стаття 16 Додаток 1(Нова редакція).doc
04 червня 2020 14:51
стаття 16 Додаток 1.doc
22 червня 2020 17:09
Перелік змін 22.06.docx
11 червня 2020 12:14
Перелік змін 11.06.docx
22 червня 2020 17:09
Тендерна документація (Нова редакція).doc
11 червня 2020 12:14
Тендерна документація (Нова редакція).doc
04 червня 2020 14:51
Тендерна документація.doc
11 червня 2020 12:14
Інші документи Додаток 3(Нова редакція).doc
04 червня 2020 14:51
Інші документи Додаток 3.doc
04 червня 2020 14:51
стаття 17 Додаток 2.doc
04 червня 2020 14:51
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
04 червня 2020 14:51
Проект договору Додаток 6.doc
04 червня 2020 14:51
Форма пропозиції Додаток 5.doc
04 червня 2020 14:51
Документи для переможця Додаток 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЕВРОТЕК ПЛЮС 11 489 800,00
UAH з ПДВ
11 489 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТРАНС-АЛЬФА 11 491 000,00
UAH з ПДВ
11 491 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 12:23
Електронний підпис
15 липня 2020 12:19
ЛИСТ-ВІДМОВА
07 липня 2020 11:10
Електронний підпис
26 червня 2020 17:31
Електронний підпис
26 червня 2020 17:30
Ст.17 Відповідність.rar
26 червня 2020 17:30
Ст. 16 Відповідність.rar
26 червня 2020 17:30
Кошторис.rar
26 червня 2020 17:30
Додаток 3.rar
26 червня 2020 17:30
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

27 червня 2020 12:49
Електронний підпис
27 червня 2020 12:47
СТ.16 Відповідність.rar
27 червня 2020 12:47
Кошторис.rar
27 червня 2020 12:47
Додаток 3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЕВРОТЕК ПЛЮС

ТОВ ТРАНС-АЛЬФА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ЕВРОТЕК ПЛЮС
#31770044
Рішення скасоване 11 489 800,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 12:44
ПП ЕВРОТЕК ПЛЮС
#31770044
Відхилено 11 489 800,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:29
ТОВ ТРАНС-АЛЬФА
#24997848
Відхилено 11 491 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 15:10

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.1 Додатку 1 до Тендерної документації (далі-ТД) учасники у складі своїх тендерних пропозицій (далі-ТП) мають надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування. Учасник ПП ЕВРОТЕК ПЛЮС у складі своєї ТП надав довідку № 125 від 25.06.2020 про наявність обладнання , техніки, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору, в якій, поміж іншого зазначив техніку, що буде залучати на підставі договорів послуг, проте не зазначив їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан, чим порушив вищезазначені умови ТД. Зазначити необхідну інформацію на виконання вимог ТД. 2. Відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). Разом із тим передбачена обов’язкова наявність у штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи, та разом із тим встановлена вимога надання копії сертифікату або свідоцтва. Учасник ПП ЕВРОТЕК ПЛЮС у складі своєї ТП надав довідку № 125 від 25.06.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій в п.6 зазначив інженера кошторисної документації Мошнова С.В., проте не надав копії сертифікату або свідоцтва на вказаного працівника,як того вимагає ТД. Замість того Учасником було надано копію кваліфікаційного сертифікату Букреєвої Н.П. на інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва. Надати копію сертифікату або свідоцтва інженера з проектно-кошторисної роботи, відповідно до умов ТД.

Документи

17 липня 2020 12:29
Електронний підпис
17 липня 2020 12:26
Протокол №4.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно з Додатком 1 (Нова редакція) ТД п.4 п.п.4.1 учасником було надано «Баланс» лише за 2019 рік, але згідно з Тендерною документацією потрібно було надати копію «Балансу» за 2 попередні роки. Надати копію «Балансу» за 2018 рік. 2. Згідно з Додатком 1 (Нова редакція) ТД п.2 п.п.2.2 ТОВ «ТРАНС АЛЬФА» надало аналогічний договір №128/9 від 04 березня 2019 р. без Додатку №2 «Графік виконання підрядних робіт», який є невід’ємною частиною договору. Надати Додаток №2 «Графік виконання підрядних робіт» до договору №128/9 від 04 березня 2019р. 3. Відповідно до Додатку 1 (Нова редакція) ТД п.1 п.п.1.1 було надано довідку у формі таблиці про наявність в учасника будівельних машин, механізмів та устаткування, в якій не вказано Екскаватор гусеничний згідно договору оренди №01 від 01 квітня 2020р. Надати довідку у формі таблиці з відповідно вказаним обладнанням. 4. Згідно з Додатком 1 (Нова редакція) ТД п.3 п.п.3.1 у довідці «ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ» відсутній інженер з проектно-кошторисної роботи та сертифікат або свідоцтво інженера з проектно-кошторисної роботи. Надати довідку з зазначенням інженера з проектно-кошторисної роботи та сертифікат або свідоцтво інженера з проектно-кошторисної роботи.

Документи

21 липня 2020 16:09
Електронний підпис
21 липня 2020 16:06
Протокол №5.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 липня 2020 16:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі