Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роликоопори до стрічкових конвеєрів
Очікувана вартість
3 829 000,00 UAH
UA-2020-06-04-005258-c ab628be2f9c14441b0bb90d845b14d39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Вебсайт: http://www.lvug.com.ua
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 3 829 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 штуки
Роликоопора верхня 1Л-100 127х355 (з 3-ох роликів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, с. Глухів, вул. Червоноградська, 22-Б, ВП «Шахта «Степова», ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
700 штуки
Роликоопора нижня 1Л-100 127х530 (з 2-ох роликів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, с. Глухів, вул. Червоноградська, 22-Б, ВП «Шахта «Степова», ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Роликоопори до стрічкових конвеєрів. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 12:55
Зміни 2 до тендерної документації.docx
22 червня 2020 12:55
Додаток 6 Проект договору зі змінами.docx
22 червня 2020 12:55
Додаток 5 Цінова пропозиція зі змінами.docx
22 червня 2020 12:55
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних зі змінами.docx
22 червня 2020 12:54
Т.д. Роликоопори 1Л-100-2.docx
10 червня 2020 10:04
Зміни 1 до тендерної документації.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ч. 6 ст. 17 Закону.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 червня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 12:55
Зміни 2 до тендерної документації.docx
22 червня 2020 12:55
Додаток 6 Проект договору зі змінами.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 6 Проект договору.docx
22 червня 2020 12:55
Додаток 5 Цінова пропозиція зі змінами.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
22 червня 2020 12:55
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних зі змінами.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx
22 червня 2020 12:54
Т.д. Роликоопори 1Л-100-2.docx
10 червня 2020 10:04
Т.д. Роликоопори 1Л-100-2.docx
04 червня 2020 17:32
Т.д. Роликоопори 1Л-100.docx
10 червня 2020 10:04
Зміни 1 до тендерної документації.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ч. 6 ст. 17 Закону.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
04 червня 2020 17:31
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПРЕС" 2 799 720,00
UAH з ПДВ
2 799 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Завод"Рукав-ГСТ" 3 306 240,00
UAH з ПДВ
2 924 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП КРАМТЕХЦЕНТР" 3 376 800,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" 3 735 900,00
UAH з ПДВ
3 735 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 12:35
Електронний підпис
14 липня 2020 12:34
Довідка з міліції.pdf
14 липня 2020 12:34
Довідка №416.pdf
14 липня 2020 12:34
Довідка 415.pdf
25 червня 2020 10:16
Електронний підпис
25 червня 2020 10:10
Додаток_2.2_авто РЕНО.pdf
25 червня 2020 10:10
Додаток 4Паспорт 1.pdf
25 червня 2020 10:10
Додаток 2.3 Видаткові.pdf
25 червня 2020 10:10
Додаток 2 Мат.тех.база.pdf
25 червня 2020 10:10
Додаток 1 Лист-Згода.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 18:06
Електронний підпис
25 червня 2020 18:02
тух вимоги.pdf
25 червня 2020 18:02
Тех паспорт2.pdf
25 червня 2020 18:02
Тех паспорт.pdf
25 червня 2020 18:02
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 18:02
сертификат.pdf
25 червня 2020 18:02
СВІДОЦТВО НДС.jpeg
25 червня 2020 18:02
Протокол директора.pdf
25 червня 2020 18:02
Проєкт договору.pdf
25 червня 2020 18:02
ОПИС (2).pdf
25 червня 2020 18:02
Наказ Директора.pdf
25 червня 2020 18:02
Лист держпраці.pdf
25 червня 2020 18:01
Довидки.pdf
25 червня 2020 18:01
Довидки 1.pdf
25 червня 2020 18:01
ВИПИСКА ЗАВОД.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 13:49
Баланас та фін.звіт.pdf
30 червня 2020 13:49
6. Договір.pdf
30 червня 2020 13:49
5. Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 13:49
4.2.4. Захист довкілля.pdf
30 червня 2020 13:49
4.2.2. ТУУ.pdf
30 червня 2020 13:49
4.1.1. ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 13:49
4. Технічні вимоги.pdf
30 червня 2020 13:49
3. Відсутність підстав.pdf
30 червня 2020 13:49
1.9. Лист-згода.pdf
30 червня 2020 13:49
1.8. Санкції.pdf
30 червня 2020 13:49
1.5.2. Код Статуту.pdf
30 червня 2020 13:49
1.5. Статут.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 18:02
Електронний підпис
24 червня 2020 18:00
24_Квитанція _2.pdf
24 червня 2020 18:00
21_Лист підтвердження.pdf
24 червня 2020 18:00
17_Копія ТУ.pdf
24 червня 2020 18:00
16_Дозвіл Держпраці.pdf
24 червня 2020 18:00
13_Копія Декларації.pdf
24 червня 2020 18:00
12_Є виробником.pdf
24 червня 2020 18:00
05_Лист згода.pdf
24 червня 2020 18:00
03_Витяг платник ПДВ.pdf
24 червня 2020 18:00
02_Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПРЕС"

ТОВ "Завод"Рукав-ГСТ"

ТОВ "НПП КРАМТЕХЦЕНТР"

ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПРЕС"
#21391625
Переможець 2 799 720,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПРЕС"
#21391625
2 799 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 19:01
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2020 13:51
додаткова угода 1 до договору 169 від 27 12 2020.pdf зміни до договору
27 грудня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:33
Протокол № 169 від 22.07.2020 року.pdf укладений
22 липня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 169
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення терміну дії договору.