Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та крісла офісні
Очікувана вартість
3 696,96 UAH
UA-2020-06-04-005092-c 4ad9650c5e9f4671be030419d0ea1a6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа Наталя Сурма

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Уповноважена особа Наталя Сурма
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Крісло офісне Доха, тем.коричневий в кількості 1 штука. ЗВІТ про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого (міського) бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стільці та крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться у безготівковій формі на підставі накладної і рахунку. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Покупець оплачує товар по факту поставки, за ціною визначеною в накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 червня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:06
Звіт №121.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 3 696,96
UAH з ПДВ
04 червня 2020 17:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 17:11
Договір №121.PDF укладений
04 червня 2020 17:11