Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ізолятори
insulators
Очікувана вартість
6 194 704,32 UAH
UA-2020-06-04-003577-c 8637014c78504ef99f1523dbfa5b060d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 6 194 704,32 UAH з ПДВ
Publication date: 04 червня 2020 15:00
Enquiries until: 26 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 194 704 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
ізолятори
insulators

Тендерна документація

04 червня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:57
4029 ТД ізолятори.docx
04 червня 2020 14:57
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000005 ● 1a5ed45f492b4007bc507e60d1066876
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 № 253
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 17.12.2020 № 253
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-06-04-003577-c 04.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-21 16:36:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ізоляторів за кодом ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 6 194 704,32 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-04-003577-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до пункту 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 7. «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дня укладання договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді оригіналу гарантії.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів за лотами 1, 2, 4 - ТОВ «МОНОЛІТТОРГ» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-24 14:41:25

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 21.12.2020 (16:36:35), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі ізоляторів (ДК 021:2015: 44110000-4: Конструкційні матеріали) ( за №ЦБД: UA-2020-06-04-003577-c) та повідомляє наступне.
Переможцем процедури закупівлі 19.08.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 21.08.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-06-04-003577-c надано до укладання договору, чим дотримано вимогу тендерної документації.
На Вашу вимогу надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (Додаток № 3 на
15 аркушах)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-18 11:15:09

Про відкриття провадження

08.02.2021 Окружний адміністративний суд м. Києва відкрив провадження у справі: № 640/2289/21 за позовом філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправними та скасування висновку від 19.01.2021 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-06-04-003577-c.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-04-003577-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі ізолятори (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-04-003577-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. 2. Щодо порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Пунктом 2 частини другої статті 4 Закону передбачено, що в річному плані повинна міститись інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі в електронній системі відсутня технічна можливість внесення вище зазначеної інформації по кожному лоту окремо (не передбачено технічним завданням в системі Прозорро). Тому, в річному плані не зазначено назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 3. Щодо порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Частиною третьою статті 17 Закону передбачено Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною другою статті 17 Закону передбачена можливість прийняття рішення замовником про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В той же час повідомляємо про те, що Замовником за раніше укладеними договорами не застосовувались санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зважаючи на вище викладене, Переможцем торгів не порушив вимоги тендерної документації, адже, Замовником в умовах тендерної документації не визначено документ, яким Переможець підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 21.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 19.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 8 Закону Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.

2021-01-26 13:32:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 29.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подані позовні заяви до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновків від 19.01.2021 про результати моніторингу закупівель за ідентифікаторами № UA-2020-06-04-003577-с
Дата публікації: 02 лютого 2021

Документи:

02 лютого 2021 13:46
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 724 085,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 620,42 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51722.55 UAH


Title: Lot 1
Current status: Complete
Estimated total value: 1 724 085,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 620,42 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 серпня 2020 11:34
Auction planned date: 06 серпня 2020 11:34
Закінчення: 06 серпня 2020 11:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1225 шт
Полімерний ізолятор
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Полімерний ізолятор
CPV: 44110000-4
260 шт
Полімерний ізолятор
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Полімерний ізолятор
CPV: 44110000-4
745 шт
Полімерний ізолятор
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Полімерний ізолятор
CPV: 44110000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2020
UA-2020-06-04-003577-c8637014c78504ef99f1523dbfa5b060d
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОЛЯТОР ЛТД" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" #39719048

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:04
public_doc (6).pdf
11 серпня 2020 16:04
public_doc (5).p7s
11 серпня 2020 16:04
Dovidka_20213619690670631366.pdf.p7s
11 серпня 2020 16:04
Dovidka_20213619690670631366.pdf
11 серпня 2020 16:03
Цінові пропозиції.pdf
11 серпня 2020 16:03
Статут.pdf
11 серпня 2020 16:03
Рішення.pdf
11 серпня 2020 16:03
Паспорт.pdf
11 серпня 2020 16:03
Довідка банку.pdf
11 серпня 2020 16:03
Витяг.pdf
11 серпня 2020 16:03
Баланси.pdf
11 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
03 липня 2020 15:42
Електронний підпис
03 липня 2020 15:42
Електронний підпис
03 липня 2020 14:55
Електронний підпис
03 липня 2020 14:55
Електронний підпис
03 липня 2020 14:52
Електронний підпис
03 липня 2020 14:52
Електронний підпис
03 липня 2020 14:51
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 14:51
Дані на товар.pdf
03 липня 2020 14:51
ISO ES Полімер.pdf
03 липня 2020 14:51
ISO Славенергопром.pdf
03 липня 2020 14:51
ISO Ізопласт.pdf
03 липня 2020 14:51
ТУ У31_6_00130441-012.2008.pdf
03 липня 2020 14:51
ТУ У 31_6_34974747-001.2008.pdf
03 липня 2020 14:50
ТУ У 31_6_31279430-006.2005.pdf
03 липня 2020 14:50
ТУ У 31_6_30013244-003.2005.pdf
03 липня 2020 14:50
ТУ У 25_2_00130441-003.2005.pdf
03 липня 2020 14:50
Сертифікат дилера.pdf
03 липня 2020 14:50
Порівняльні таблиці.pdf
03 липня 2020 14:50
ДСТУ.pdf
03 липня 2020 14:50
Галузь орг серт СЕП.pdf
03 липня 2020 14:50
Статут.pdf
03 липня 2020 14:50
Повноваження.pdf
03 липня 2020 14:50
Лист підтвердження.pdf
03 липня 2020 14:50
Лист згода.pdf
03 липня 2020 14:50
Копія паспорту.pdf
03 липня 2020 14:50
Копія витягу ПДВ.pdf
03 липня 2020 14:50
Довкілля.pdf
03 липня 2020 14:50
Довідка про досвід.pdf
03 липня 2020 14:50
Відомості.pdf

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 09:24
Електронний підпис
06 липня 2020 09:24
Електронний підпис
06 липня 2020 09:24
Довіреність ЕС.pdf
05 липня 2020 22:40
Електронний підпис
05 липня 2020 22:40
Електронний підпис
05 липня 2020 22:38
Електронний підпис
05 липня 2020 22:38
Електронний підпис
05 липня 2020 22:37
Цінова пропозиція 1.pdf
05 липня 2020 22:36
ТУ-6 ЖД изол 2020 .pdf
05 липня 2020 22:36
уз разрешение.pdf
05 липня 2020 22:36
ГОСТ (ДСТУ).pdf
05 липня 2020 22:36
Сертификаты НСК.pdf
05 липня 2020 22:36
НСК120-3,3-7Ц.pdf
05 липня 2020 22:36
НСК 120-27,5-4Ц.pdf
05 липня 2020 22:36
НСК 120-.27,5-5Цpdf.pdf
05 липня 2020 22:36
дані на товарНСКdocx.pdf
05 липня 2020 22:36
СТАТУТ ЕС.pdf
05 липня 2020 22:36
Сертифікат ISO9001.pdf
05 липня 2020 22:36
11.Щодо гарантії .pdf

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 09:53
Електронний підпис
06 липня 2020 09:53
Сертификат ТР ТС Э-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 липня 2020 09:49
2.3.1 Довідка ст. 17-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:49
2.3.1 Довідка ст. 17-cades.pdf
06 липня 2020 09:48
ТУ-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:48
ТУ-cades.pdf
06 липня 2020 09:48
Санкції-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:48
Санкції-cades.pdf
06 липня 2020 09:48
Каталожна картка-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:48
Каталожна картка-cades.pdf
06 липня 2020 09:48
ИЗОЛЯТОР ЛТД-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:48
ИЗОЛЯТОР ЛТД-cades.pdf
06 липня 2020 09:48
Додаток 4-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:48
Додаток 4-cades.pdf
06 липня 2020 09:47
Ділерство АО - ЛТД-P7S.ZIP
06 липня 2020 09:47
Ділерство АО - ЛТД-cades.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"

ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОЛЯТОР ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" 1 722 295,80
UAH з ПДВ
1 722 295,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР" 1 724 037,00
UAH з ПДВ
1 724 037,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:04
public_doc (6).pdf
11 серпня 2020 16:04
public_doc (5).p7s
11 серпня 2020 16:04
Dovidka_20213619690670631366.pdf.p7s
11 серпня 2020 16:04
Dovidka_20213619690670631366.pdf
11 серпня 2020 16:03
Цінові пропозиції.pdf
11 серпня 2020 16:03
Статут.pdf
11 серпня 2020 16:03
Рішення.pdf
11 серпня 2020 16:03
Паспорт.pdf
11 серпня 2020 16:03
Довідка банку.pdf
11 серпня 2020 16:03
Витяг.pdf
11 серпня 2020 16:03
Баланси.pdf
11 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
03 липня 2020 15:42
Електронний підпис
03 липня 2020 15:42
Електронний підпис
03 липня 2020 14:55
Електронний підпис
03 липня 2020 14:55
Електронний підпис
03 липня 2020 14:52
Електронний підпис
03 липня 2020 14:52
Електронний підпис
03 липня 2020 14:51
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 14:51
Дані на товар.pdf
03 липня 2020 14:51
ISO ES Полімер.pdf
03 липня 2020 14:51
ISO Славенергопром.pdf
03 липня 2020 14:51
ISO Ізопласт.pdf
03 липня 2020 14:51
ТУ У31_6_00130441-012.2008.pdf
03 липня 2020 14:51
ТУ У 31_6_34974747-001.2008.pdf
03 липня 2020 14:50
ТУ У 31_6_31279430-006.2005.pdf
03 липня 2020 14:50
ТУ У 31_6_30013244-003.2005.pdf
03 липня 2020 14:50
ТУ У 25_2_00130441-003.2005.pdf
03 липня 2020 14:50
Сертифікат дилера.pdf
03 липня 2020 14:50
Порівняльні таблиці.pdf
03 липня 2020 14:50
ДСТУ.pdf
03 липня 2020 14:50
Галузь орг серт СЕП.pdf
03 липня 2020 14:50
Статут.pdf
03 липня 2020 14:50
Повноваження.pdf
03 липня 2020 14:50
Лист підтвердження.pdf
03 липня 2020 14:50
Лист згода.pdf
03 липня 2020 14:50
Копія паспорту.pdf
03 липня 2020 14:50
Копія витягу ПДВ.pdf
03 липня 2020 14:50
Довкілля.pdf
03 липня 2020 14:50
Довідка про досвід.pdf
03 липня 2020 14:50
Відомості.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 09:24
Електронний підпис
06 липня 2020 09:24
Електронний підпис
06 липня 2020 09:24
Довіреність ЕС.pdf
05 липня 2020 22:40
Електронний підпис
05 липня 2020 22:40
Електронний підпис
05 липня 2020 22:38
Електронний підпис
05 липня 2020 22:38
Електронний підпис
05 липня 2020 22:37
Цінова пропозиція 1.pdf
05 липня 2020 22:36
ТУ-6 ЖД изол 2020 .pdf
05 липня 2020 22:36
уз разрешение.pdf
05 липня 2020 22:36
ГОСТ (ДСТУ).pdf
05 липня 2020 22:36
Сертификаты НСК.pdf
05 липня 2020 22:36
НСК120-3,3-7Ц.pdf
05 липня 2020 22:36
НСК 120-27,5-4Ц.pdf
05 липня 2020 22:36
НСК 120-.27,5-5Цpdf.pdf
05 липня 2020 22:36
дані на товарНСКdocx.pdf
05 липня 2020 22:36
СТАТУТ ЕС.pdf
05 липня 2020 22:36
Сертифікат ISO9001.pdf
05 липня 2020 22:36
11.Щодо гарантії .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"

ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"
#39719048
Переможець 1 722 295,80
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" #39719048

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ"
#39719048
1 722 295,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 13:46
ЦЗВ-07-03620-01.pdf укладений
05 серпня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:07
ЦЗВ-07-03620-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:59
ЦЗВ-07-03620-01 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:34
ЦЗВ-07-03620-01.pdf укладений
21 серпня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-03620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-03620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 064 553,08
UAH (в тому числі ПДВ 344 092,18 UAH)