Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
insulators
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 194 704,32 UAH з ПДВ |
Publication date: | 04 червня 2020 15:00 |
Enquiries until: | 26 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 194 704 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
04 червня 2020 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 14:57 |
4029 ТД ізолятори.docx | |
04 червня 2020 14:57 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000005 ● 1a5ed45f492b4007bc507e60d1066876
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 № 253
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 17.12.2020 № 253
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-06-04-003577-c 04.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-21 16:36:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ізоляторів за кодом ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 6 194 704,32 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-04-003577-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до пункту 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 7. «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дня укладання договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді оригіналу гарантії.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів за лотами 1, 2, 4 - ТОВ «МОНОЛІТТОРГ» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-24 14:41:25
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 21.12.2020 (16:36:35), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі ізоляторів (ДК 021:2015: 44110000-4: Конструкційні матеріали) ( за №ЦБД: UA-2020-06-04-003577-c) та повідомляє наступне.
Переможцем процедури закупівлі 19.08.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 21.08.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-06-04-003577-c надано до укладання договору, чим дотримано вимогу тендерної документації.
На Вашу вимогу надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (Додаток № 3 на
15 аркушах)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-18 11:15:09
Про відкриття провадження
08.02.2021 Окружний адміністративний суд м. Києва відкрив провадження у справі: № 640/2289/21 за позовом філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправними та скасування висновку від 19.01.2021 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-06-04-003577-c.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-04-003577-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі ізолятори (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-04-003577-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. 2. Щодо порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Пунктом 2 частини другої статті 4 Закону передбачено, що в річному плані повинна міститись інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі в електронній системі відсутня технічна можливість внесення вище зазначеної інформації по кожному лоту окремо (не передбачено технічним завданням в системі Прозорро). Тому, в річному плані не зазначено назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 3. Щодо порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Частиною третьою статті 17 Закону передбачено Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною другою статті 17 Закону передбачена можливість прийняття рішення замовником про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В той же час повідомляємо про те, що Замовником за раніше укладеними договорами не застосовувались санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зважаючи на вище викладене, Переможцем торгів не порушив вимоги тендерної документації, адже, Замовником в умовах тендерної документації не визначено документ, яким Переможець підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 21.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 19.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 8 Закону Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
2021-01-26 13:32:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 29.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подані позовні заяви до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновків від 19.01.2021 про результати моніторингу закупівель за ідентифікаторами № UA-2020-06-04-003577-с |
Дата публікації: | 02 лютого 2021 |
Документи:
02 лютого 2021 13:46
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 724 085,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 620,42 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 51722.55 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОЛЯТОР ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНОЛІТТОРГ" #39719048 |
Переможець |
1 722 295,80
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 14:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 13:46
|
ЦЗВ-07-03620-01.pdf | укладений |
05 серпня 2021 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:07
|
ЦЗВ-07-03620-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 10:59
|
ЦЗВ-07-03620-01 (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 14:34
|
ЦЗВ-07-03620-01.pdf | укладений |
21 серпня 2020 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-03620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-03620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |