Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Халат медичний захисний
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-06-04-002349-c ● f40d9df797174509ade9fb06628c5904
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 21467676 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, Драйзера, 19 |
Контактна особа: |
Новікова Валентина Іванівна 380445371002 rudik.desna2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Товар повинен відповідати наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30 квітня 2020 року № 994 «Про внесення змін до додатку 6 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», постанові Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Халат медичний (захисний) Кожен халат має бути запаковано в індивідуальну упаковку М’який та легкий проклеєним швами, з трикотажними манжетами на рукавах або петлею для пальців, анти статистичною обробкою, забезпечує поєднання з іншими типами ЗІЗ. Водостійкий. Задовгими рукавами та довжиною до середини литок. З ремінцями, що фіксуються на талії та шиї. Відповідати національному стандарту ДСТУ EN 14126:2008 «Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування» ДСТУEN 12034:2017»Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик захисного одягу для обмеженого захисту від рідких хімічних речовин» ДСТУ EN 14605:2017 «Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик одягу з непроникним до рідини( тип 3) або непроникними до спрею (тип 4) з’єднаннями та до предметів одягу для захисту частини тіла»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 13:09 |
Проект договору на Товар – халати.docx | |
04 червня 2020 13:06 |
Оголошення.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002349-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МУРАВЙОВ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2756420434
Дата подання: 18 червня 2020 13:38
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Муравйова В.С, Аргументація надана у вкладенні
ФОП Муравйов не погоджується з протокольним рішенням замовника №55 від 18.06.2020 про відхилення пропозиції учасника – ФОП Муравйов у закупівлі UA-2020-06-04-002349-с.
У вкаденому листі знаходиться аргументація нашої позиції.
Просимо замовника переглянути ваше рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника Муравйова В.С. у закупівлі UA-2020-06-04-002349-с, або надати аргументовану відповідь на наш запит..
Розгорнути
Згорнути
У вкаденому листі знаходиться аргументація нашої позиції.
Просимо замовника переглянути ваше рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника Муравйова В.С. у закупівлі UA-2020-06-04-002349-с, або надати аргументовану відповідь на наш запит..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 09:12
Доброго дня, шановний учасник!
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Деснянського району м. Києва розглянуто Ваше звернення та повідомляємо.
1. Крім описаних Вами обґрунтувань щодо наявності/відсутності у складі поданих документів копій паспорту та коду, Замовником виявлено також низку документів, які ДЛЯ УЧАСТІ в закупівлі у визначений замовником та електронною системою строки (до 12 червня 2020 15:00) – надані не були, що фактично свідчить про їх відсутність у встановлені строки та порядку. Система чітко визначає дату завантаження документів, які, як передбачено протоколом №55 від 18.06.2020. При цьому жодних «допоміжних запитів» чи інших питань, що начебто здійснювалися замовником – система не містить і містити не може. Так само, законодавство не передбачає можливість подачі «допоміжних запитів» від замовника, крім тих документів, що прямо передбачені.
2. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надано відповідь на аналогічне запитання, що міститься за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3b12c60f-60c0-46df-966a-a52a0e731a15&lang=uk-UA. Зважаючи на надані роз’яснення змушені констатувати, що Вами на етапі ознайомлення з умовами зауваження до умов закупівлі, викладені в оголошенні UA-2020-06-04-002349-c, - не надавалися, отже прийняті до виконання для забезпечення участі. В такому разі замовник підтверджує, що Ви дійсно берете участь у закупівлі «…як фоп…», але подавати повинні ті документи, що вимагаються на закупівлю умовами документації, що залишаються чинними. В іншому випадку замовник має право відхилити пропозицію, що не відповідає вимогам.
3. Вами правильно викладено положення щодо можливості здійснення господарської (підприємницької) діяльності фізичними особами (шляхом реєстрації статусу фізична-особа підприємець). Однак, бути «фізичною особою» після реєстрації нею «фізичною особою-підприємцем» не означає припинення дії документів, що посвідчують її особу. Після державної реєстрації документами, які підтверджують статус фізичної особи, як підприємця, є дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в той час підтвердження (встановлення) особи – і після державної реєстрації здійснюється за даними паспорту, який і вимагається під час закупівлі.
4. Вами прямо зазначено, «Вважаємо, що помилки при наданні тендерної документації можна вважати формальними, які не можуть змінювати хід тендера. Надані вимоги не носять дискримінаційний характер, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ (без ПДВ, у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).». Таким чином, Вами прямо зазначено, що помилки в тендерній документації якщо і є, то вони формальні; вимоги тендерної документації не носять дискримінаційний характер, отже будь-які порушення з боку замовника відсутні.
Враховуючи зазначене, відсутність обґрунтування, які саме норми чинного законодавства порушені Замовником під час здійснення закупівлі, неможливість встановити характер звернення (звернення за роз’ясненнями, звернення про усунення порушення, вимога надати додаткову аргументацію, скарга тощо), змушені повідомити про відсутність законного та технічного механізму перегляду рішень стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника.
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Деснянського району м. Києва розглянуто Ваше звернення та повідомляємо.
1. Крім описаних Вами обґрунтувань щодо наявності/відсутності у складі поданих документів копій паспорту та коду, Замовником виявлено також низку документів, які ДЛЯ УЧАСТІ в закупівлі у визначений замовником та електронною системою строки (до 12 червня 2020 15:00) – надані не були, що фактично свідчить про їх відсутність у встановлені строки та порядку. Система чітко визначає дату завантаження документів, які, як передбачено протоколом №55 від 18.06.2020. При цьому жодних «допоміжних запитів» чи інших питань, що начебто здійснювалися замовником – система не містить і містити не може. Так само, законодавство не передбачає можливість подачі «допоміжних запитів» від замовника, крім тих документів, що прямо передбачені.
2. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надано відповідь на аналогічне запитання, що міститься за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3b12c60f-60c0-46df-966a-a52a0e731a15&lang=uk-UA. Зважаючи на надані роз’яснення змушені констатувати, що Вами на етапі ознайомлення з умовами зауваження до умов закупівлі, викладені в оголошенні UA-2020-06-04-002349-c, - не надавалися, отже прийняті до виконання для забезпечення участі. В такому разі замовник підтверджує, що Ви дійсно берете участь у закупівлі «…як фоп…», але подавати повинні ті документи, що вимагаються на закупівлю умовами документації, що залишаються чинними. В іншому випадку замовник має право відхилити пропозицію, що не відповідає вимогам.
3. Вами правильно викладено положення щодо можливості здійснення господарської (підприємницької) діяльності фізичними особами (шляхом реєстрації статусу фізична-особа підприємець). Однак, бути «фізичною особою» після реєстрації нею «фізичною особою-підприємцем» не означає припинення дії документів, що посвідчують її особу. Після державної реєстрації документами, які підтверджують статус фізичної особи, як підприємця, є дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в той час підтвердження (встановлення) особи – і після державної реєстрації здійснюється за даними паспорту, який і вимагається під час закупівлі.
4. Вами прямо зазначено, «Вважаємо, що помилки при наданні тендерної документації можна вважати формальними, які не можуть змінювати хід тендера. Надані вимоги не носять дискримінаційний характер, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ (без ПДВ, у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).». Таким чином, Вами прямо зазначено, що помилки в тендерній документації якщо і є, то вони формальні; вимоги тендерної документації не носять дискримінаційний характер, отже будь-які порушення з боку замовника відсутні.
Враховуючи зазначене, відсутність обґрунтування, які саме норми чинного законодавства порушені Замовником під час здійснення закупівлі, неможливість встановити характер звернення (звернення за роз’ясненнями, звернення про усунення порушення, вимога надати додаткову аргументацію, скарга тощо), змушені повідомити про відсутність законного та технічного механізму перегляду рішень стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МУРАВЙОВ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ" #2756420434 |
Відхилено |
45 000,00
UAH
|
18 червня 2020 10:32
|
КП "Фармація" #05415852 |
Переможець |
48 600,00
UAH
|
23 червня 2020 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 12:18
|
Додаток №1.PDF | укладений |
01 липня 2020 12:17
|
Договір.PDF | укладений |
01 липня 2020 12:12
|