Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Халат медичний захисний
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-06-04-002349-c f40d9df797174509ade9fb06628c5904
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новікова Валентина Іванівна

380445371002 rudik.desna2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 21467676
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, Драйзера, 19
Контактна особа: Новікова Валентина Іванівна
380445371002
rudik.desna2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:30
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Товар повинен відповідати наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30 квітня 2020 року № 994 «Про внесення змін до додатку 6 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», постанові Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Халат медичний (захисний) Кожен халат має бути запаковано в індивідуальну упаковку М’який та легкий проклеєним швами, з трикотажними манжетами на рукавах або петлею для пальців, анти статистичною обробкою, забезпечує поєднання з іншими типами ЗІЗ. Водостійкий. Задовгими рукавами та довжиною до середини литок. З ремінцями, що фіксуються на талії та шиї. Відповідати національному стандарту ДСТУ EN 14126:2008 «Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування» ДСТУEN 12034:2017»Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик захисного одягу для обмеженого захисту від рідких хімічних речовин» ДСТУ EN 14605:2017 «Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик одягу з непроникним до рідини( тип 3) або непроникними до спрею (тип 4) з’єднаннями та до предметів одягу для захисту частини тіла»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:09
Проект договору на Товар – халати.docx
04 червня 2020 13:06
Оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-002349-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МУРАВЙОВ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2756420434
Дата подання: 18 червня 2020 13:38
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Муравйова В.С, Аргументація надана у вкладенні
ФОП Муравйов не погоджується з протокольним рішенням замовника №55 від 18.06.2020 про відхилення пропозиції учасника – ФОП Муравйов у закупівлі UA-2020-06-04-002349-с.
У вкаденому листі знаходиться аргументація нашої позиції.
Просимо замовника переглянути ваше рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника Муравйова В.С. у закупівлі UA-2020-06-04-002349-с, або надати аргументовану відповідь на наш запит..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 09:12
Доброго дня, шановний учасник!
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Деснянського району м. Києва розглянуто Ваше звернення та повідомляємо.
1. Крім описаних Вами обґрунтувань щодо наявності/відсутності у складі поданих документів копій паспорту та коду, Замовником виявлено також низку документів, які ДЛЯ УЧАСТІ в закупівлі у визначений замовником та електронною системою строки (до 12 червня 2020 15:00) – надані не були, що фактично свідчить про їх відсутність у встановлені строки та порядку. Система чітко визначає дату завантаження документів, які, як передбачено протоколом №55 від 18.06.2020. При цьому жодних «допоміжних запитів» чи інших питань, що начебто здійснювалися замовником – система не містить і містити не може. Так само, законодавство не передбачає можливість подачі «допоміжних запитів» від замовника, крім тих документів, що прямо передбачені.
2. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надано відповідь на аналогічне запитання, що міститься за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3b12c60f-60c0-46df-966a-a52a0e731a15&lang=uk-UA. Зважаючи на надані роз’яснення змушені констатувати, що Вами на етапі ознайомлення з умовами зауваження до умов закупівлі, викладені в оголошенні UA-2020-06-04-002349-c, - не надавалися, отже прийняті до виконання для забезпечення участі. В такому разі замовник підтверджує, що Ви дійсно берете участь у закупівлі «…як фоп…», але подавати повинні ті документи, що вимагаються на закупівлю умовами документації, що залишаються чинними. В іншому випадку замовник має право відхилити пропозицію, що не відповідає вимогам.
3. Вами правильно викладено положення щодо можливості здійснення господарської (підприємницької) діяльності фізичними особами (шляхом реєстрації статусу фізична-особа підприємець). Однак, бути «фізичною особою» після реєстрації нею «фізичною особою-підприємцем» не означає припинення дії документів, що посвідчують її особу. Після державної реєстрації документами, які підтверджують статус фізичної особи, як підприємця, є дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в той час підтвердження (встановлення) особи – і після державної реєстрації здійснюється за даними паспорту, який і вимагається під час закупівлі.
4. Вами прямо зазначено, «Вважаємо, що помилки при наданні тендерної документації можна вважати формальними, які не можуть змінювати хід тендера. Надані вимоги не носять дискримінаційний характер, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ (без ПДВ, у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).». Таким чином, Вами прямо зазначено, що помилки в тендерній документації якщо і є, то вони формальні; вимоги тендерної документації не носять дискримінаційний характер, отже будь-які порушення з боку замовника відсутні.
Враховуючи зазначене, відсутність обґрунтування, які саме норми чинного законодавства порушені Замовником під час здійснення закупівлі, неможливість встановити характер звернення (звернення за роз’ясненнями, звернення про усунення порушення, вимога надати додаткову аргументацію, скарга тощо), змушені повідомити про відсутність законного та технічного механізму перегляду рішень стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

18 червня 2020 13:38
претензія.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУРАВЙОВ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ" 60 000,00
UAH
45 000,00
UAH
Документи
КП "Фармація" 49 500,00
UAH
48 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 10:17
оновлена цінова халат.jpeg
16 червня 2020 18:12
тех опис халат.jpeg
16 червня 2020 18:12
гарант лист.jpeg
12 червня 2020 14:57
Цінова.jpg
12 червня 2020 14:57
гарант лист.jpg
12 червня 2020 14:57
свидетельство рег.jpeg
12 червня 2020 14:57
єд _под.jpeg
12 червня 2020 14:57
Витяг ЕДР.rtf

Публічні документи

11 червня 2020 17:01
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУРАВЙОВ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ"

КП "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУРАВЙОВ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#2756420434
Відхилено 45 000,00
UAH
18 червня 2020 10:32
КП "Фармація"
#05415852
Переможець 48 600,00
UAH
23 червня 2020 16:16

Документи

Документи

23 червня 2020 16:16
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Фармація"
#05415852
48 600,00
UAH
Документи

Документи

23 червня 2020 16:16
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 12:18
Додаток №1.PDF укладений
01 липня 2020 12:17
Договір.PDF укладений
01 липня 2020 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 липня 2020
Сума оплати за договором: 48 600,00
UAH