Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)-за кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4(Персональний комп`ютер у комплекті)
Очікувана вартість
53 200,00 UAH
UA-2020-06-04-001021-c 21ecd31b74694f0fb1998d6eafe5ad4c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордюшина Оксана Ігорівна

380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01990756
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Контактна особа: Гордюшина Оксана Ігорівна
380950654850
gordyshuna_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 53 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина)-за кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4(Персональний комп`ютер у комплекті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Персональний комп`ютер у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова буд.101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Строк поставки товару: до 31.07.2020 року. Поставка товару проводиться за умови попереднього узгодження Сторонами дати та часу поставки. Місце поставки (передачі) товарів: проспект Ломоносова ,101, м.Костянтинівка , Донецька область , 85113 Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до місця поставки. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товарів внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику. У випадку невідповідності товару вказаним у пункті 2 цього договору показникам якості, Замовник має право не прийняти його. Замовник негайно повідомляє Постачальника в письмовій формі про всі претензії, що виникають у зв'язку з поставками. Постачальник зобов'язується за свій рахунок у термін 3-х днів з дати отримання повідомлення усунути недоліки.Водій транспорту та/або особи, що супроводжують товар в дорозі, виконують вантажно-розвантажувальні роботи у присутності представника (штатного працівника) Постачальника. Представник Постачальника здійснює установку та налагодження товару. Постачальник разом із товаром надає Замовнику накладну, з зазначенням повної назви товару, фасування, упакування та інше. А також оформлені належним чином супровідні документи, якими підтверджується походження товару, його безпечність, якість, тощо. За якість продукції Постачальник відповідає до кінця її використання. У разі виявлення явних недоліків при прийомі товару, Сторонами складається відповідний акт, на підставі якого Замовник пред’являє претензію винній Стороні. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також передбаченого чинним законодавством маркування, продукція не приймається. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 48 820,00
UAH з ПДВ
48 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 48 820,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:34

Документи

22 червня 2020 13:34
скан22062020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
48 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2020 13:34
скан22062020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 09:57
скан26062020.pdf укладений
26 червня 2020 09:55