Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська-Самбір-Борислав, км 65+391, Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers on public road of public importance T-14-15 Mostyska – Sambir – Boryslav, km 65 + 391 of Lviv region (operational maintenance) (DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
5 765 981,05 UAH
UA-2020-06-04-000013-b bf63aa456485474cb482030c391e5667
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 01:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:09
Очікувана вартість: 5 765 981,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 829,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28829 UAH
Publication date: 04 червня 2020 01:04
Enquiries until: 29 червня 2020 21:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 5 765 981 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 830 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом / кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику (IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009) у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону.
Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 28 829, 00 (двадцять вісім тисяч вісімсот двадцять дев’ять гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником.
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer - a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The Customer requires securing of a tender offer in the form of an original of unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic signature / qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the need for a separate software product), which must contain a statement of compliance with obligations to pay the relevant funds to the Customer (IBAN UA968201720355179011088001058 in GUDKSU in Lviv region, MFO - 820172, USREOU - 25253009) in case of non-compliance with the conditions provided for in part three of Article 25 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’.
A bank guarantee formulated in another way will lead to the rejection of the tender offer.
The bank guarantee must be issued by a bank that has an appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the procurement name and its number on the web portal of the Authorized Body.
The amount of the tender offer security is: 28 829, 00 (twenty eight thousand eight hundred twenty nine hryvnias 00 kopecks).
The validity period of the tender offer security shall be not less than the validity period of the tender offer. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer.
In case of extension of the tender offer, the term of the tender offer security shall be extended by the Bidder for the relevant term.
All costs related to the tender offer securing shall be borne by the Bidder.
The tender offer which does not contain the confirmation of tender offer securing by the Bidder is rejected by the Customer.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська-Самбір-Борислав, км 65+391, Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers on public road of public importance T-14-15 Mostyska – Sambir – Boryslav, km 65 + 391 of Lviv region (operational maintenance) (DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами акта приймання виконаних робіт або поетапної оплати Замовником наданих послуг в порядку встановленому цим Договором. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 01:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 01:01
Тендерна документація+технічне завдання.doc
04 червня 2020 01:01
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2020
UA-2020-06-04-000013-bbf63aa456485474cb482030c391e5667
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:35
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТзОВ "РЕММ", поданій на торги «Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська-Самбір-Борислав, км 65+391, Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТзОВ "РЕММ", в якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надано сканкопiю договору від 10.06.2017 р. №10/06/2017 з ТзОВ «ТЕРНОПІЛЬ МОСТОБУД». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника не надано Додатку №2 (Специфікації) до Договору, про який у п.24 зазначеного вище договору йдеться як про невід’ємну його частину. Таким чином, учасник не виконав вимогу п.3 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання сканкопій договорів з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним договором є договір про надання послуг/виконання робіт з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення та/або договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці). Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій / позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). **Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції. *** Інформація щодо обсягу наданих послуг/виконаних робіт по видам послуг/робіт, що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які подані учасником в складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати Додаток №2 до Договору №10/06/2017 від 10.06.2017 р.

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 18:48
Електронний підпис
08 липня 2020 13:51
Електронний підпис
08 липня 2020 13:51
Електронний підпис
08 липня 2020 13:50
Електронний підпис
08 липня 2020 13:50
Електронний підпис
08 липня 2020 13:50
Техніка РЕММ (власна).pdf
08 липня 2020 13:50
Статут.pdf
08 липня 2020 13:50
Ліцензія.pdf
08 липня 2020 13:50
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 липня 2020 13:49
Довідка про техніку.pdf
08 липня 2020 13:49
Довідка про досвід.pdf
08 липня 2020 13:49
Відомості про фірму.pdf
08 липня 2020 13:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД", поданій на торги «Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська-Самбір-Борислав, км 65+391, Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.07.2020 р. №080720/1, у якій серед іншого міститься інформація про те, що обладнання, зазначене у рядках 1-9, 13-17, 21-22, знаходиться у користуванні відповідно до договору №0720/1 від 03.07.2020 р. з ПП «ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЯ «МЕДІА ХОЛДИНГ». Також, зазначений вище договір вказано у листі-підтвердженні від ПП «ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЯ «МЕДІА ХОЛДИНГ», щодо незаперечення використання ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" його машин, механізмів та техніки (однак, в якості документального підтвердження на ці позиції надано договір №0320/3 від 26.03.2020 р. з ПП «ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЯ «МЕДІА ХОЛДИНГ»). Таким чином, учасник надав документ (довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, лист-підтвердження щодо незаперечення використання машин, механізмів та техніки) який містить недостовірну інформацію. Окрім цього, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.07.2020 р. №080720/1, містить інформацію про наявність власного обладнання (рядок 10-12, 18-20, 24-27) та посилання на балансову довідку №020720/1 від 02.07.2020 р. (стовбець 6), як на документ підтверджуючий приналежність (однак у складі тендерної пропозиції балансову довідку №020720/1 від 02.07.2020 р. не надано). Таким чином учасником не надано документального підтвердження наявності власного обладнання. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 08.07.2020 р. №080720/2, у якій серед іншого міститься інформація про надання послуг/виконання робіт з улаштування залізобетонних буронабивних паль в обсязі 51,51 м3 за договором №0917/1 від 15.09.2017 р. (в той час, як в актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) підтверджено обсяг таких послуг/робіт в розмірі 42,51 м3) . Таким чином, учасник надав документ який містить недостовірну інформацію. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Для підтвердження наявності власного обладнання учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, основних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (на транспортні засоби, основні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації) на кожну одиницю відображену учасником в довідці. ***Обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; - сканкопія листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо незаперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі. 2) Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним договором є договір про надання послуг/виконання робіт з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення та/або договір, в складі якого надавались послуги/виконувались роботи з ліквідації пошкоджень елементів / поточного ремонту / реконструкції / капітального ремонту / будівництва мостового переходу (мосту, шляхопроводу) на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці). Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій / позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). **Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції. *** Інформація щодо обсягу наданих послуг/виконаних робіт по видам послуг/робіт, що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які подані учасником в складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – привести у відповідність інформацію зазначену у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.07.2020 р. №080720/1 та у Листі-підтвердженні від ПП «ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЯ «МЕДІА ХОЛДИНГ» щодо незаперечення використання ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" його машин, механізмів та техніки відповідно до наданого документального підтвердження (Договір №0320/3 від 26.03.2020 р. з ПП «ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЯ «МЕДІА ХОЛДИНГ»), в частині нумерації та дати договору. Крім цього на виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати документальне підтвердження наявності власного обладнання (рядки 10-12, 18-20, 24-27 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), а саме Балансову довідку №020720/1 від 02.07.2020 р. 2) На виконання вимог п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – привести у відповідність інформацію, зазначену у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 08.07.2020 р. №080720/2 до наданих Учасником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), в частині обсягу наданих послуг/виконаних робіт з улаштування залізобетонних буронабивних паль.

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:04
public_doc.pdf
11 серпня 2020 18:04
public_doc.p7s
11 серпня 2020 18:04
Ст 17.pdf
11 серпня 2020 18:04
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
11 серпня 2020 18:04
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
11 серпня 2020 18:04
Dovidka_20188822820380411632.pdf.p7s
11 серпня 2020 18:04
Dovidka_20188822820380411632.pdf
31 липня 2020 22:59
Електронний підпис
31 липня 2020 22:58
Виправлення.pdf
09 липня 2020 20:03
Електронний підпис
09 липня 2020 20:03
Електронний підпис
09 липня 2020 20:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 липня 2020 20:02
Довідки.pdf
09 липня 2020 20:02
Гарантії тех.pdf
09 липня 2020 20:02
ЦПУ.pdf
09 липня 2020 20:02
Статут 2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Рішення назва 03.10.2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Згода з договором.pdf
09 липня 2020 20:02
Договір Медіа.pdf
09 липня 2020 20:02
Договір База.pdf
09 липня 2020 20:02
Договір Акти Мукша.pdf
09 липня 2020 20:02
Відгук САД.pdf
09 липня 2020 20:02
Відгук МБУ1.pdf
09 липня 2020 20:02
Витяг ПДВ 2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Виписка 07.10.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ"

ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" 5 650 000,00
UAH з ПДВ
5 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ" 5 765 981,05
UAH з ПДВ
5 765 981,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:04
public_doc.pdf
11 серпня 2020 18:04
public_doc.p7s
11 серпня 2020 18:04
Ст 17.pdf
11 серпня 2020 18:04
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
11 серпня 2020 18:04
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
11 серпня 2020 18:04
Dovidka_20188822820380411632.pdf.p7s
11 серпня 2020 18:04
Dovidka_20188822820380411632.pdf
31 липня 2020 22:59
Електронний підпис
31 липня 2020 22:58
Виправлення.pdf
09 липня 2020 20:03
Електронний підпис
09 липня 2020 20:03
Електронний підпис
09 липня 2020 20:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 липня 2020 20:02
Довідки.pdf
09 липня 2020 20:02
Гарантії тех.pdf
09 липня 2020 20:02
ЦПУ.pdf
09 липня 2020 20:02
Статут 2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Рішення назва 03.10.2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Згода з договором.pdf
09 липня 2020 20:02
Договір Медіа.pdf
09 липня 2020 20:02
Договір База.pdf
09 липня 2020 20:02
Договір Акти Мукша.pdf
09 липня 2020 20:02
Відгук САД.pdf
09 липня 2020 20:02
Відгук МБУ1.pdf
09 липня 2020 20:02
Витяг ПДВ 2019.pdf
09 липня 2020 20:02
Виписка 07.10.2019.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 18:48
Електронний підпис
08 липня 2020 13:51
Електронний підпис
08 липня 2020 13:51
Електронний підпис
08 липня 2020 13:50
Електронний підпис
08 липня 2020 13:50
Електронний підпис
08 липня 2020 13:50
Техніка РЕММ (власна).pdf
08 липня 2020 13:50
Статут.pdf
08 липня 2020 13:50
Ліцензія.pdf
08 липня 2020 13:50
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 липня 2020 13:49
Довідка про техніку.pdf
08 липня 2020 13:49
Довідка про досвід.pdf
08 липня 2020 13:49
Відомості про фірму.pdf
08 липня 2020 13:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"
#37000116
Переможець 5 650 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"
#37000116
5 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2022 09:15
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2022 16:35
ДУ_15_від11.08.2022_до_Договору_127-08-20_продовження.pdf зміни до договору
11 серпня 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 15:56
ДУ №14 від 08.08.2022_127-08-20.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 15:26
ДУ № 9 Збій системи.jpg зміни до договору
01 жовтня 2021 15:24
ДУ№9 від 29.09.2021 до Договору 127-08-20 продовження.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 10:27
ДУ 7 від 30.06.2021 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:40
ДУ 5 від 26.05.2021 на продовження (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:44
ДУ3 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:43
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:47
Договір 127-08-20 від 27.08.20.pdf укладений
27 серпня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 127-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 127-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 127-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. ПРИМІТКА! Повідомляємо, що при оприлюдненні додаткової угоди №9 система технічно дає збій і не надає можливості продовження строку надання послуг до 30.08.2022, у вкладенні прикріпляємо знімок з екрану, що відображає неможливість коригування терміну надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 127-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 127-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 127-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 334 433,19
UAH (в тому числі ПДВ 389 072,20 UAH)