Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-06-03-007916-b dc975fd16e9a405ca04433b53d6f78d3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрільчук Валентин Борисович

+380385543400 komun9@i.ua

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КП Красилівська житлово-експлуатаційна контора
Код ЄДРПОУ: 03356200
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9
Контактна особа: Стрільчук Валентин Борисович
+380385543400
komun9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Фінансування закупівлі здійснюється за кошти місцевого бюджету. Річний план закупівель затверджено рішенням тендерного комітету, протокол № 20 від 03.06.2020.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4600 т
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, Красилів, Щаслива 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 червня 2020 23:32
Електронний цифровий підпис
03 червня 2020 23:26
Тендерна документація.doc
03 червня 2020 23:26
Додаток 3.doc
03 червня 2020 23:26
Додаток 2.docx
03 червня 2020 23:26
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 04 червня 2020 09:23
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:32
Доброго дня! Підкажіть,будь ласка, чи можлива поставка товару залізничним транспортом (вагонами)?
Відповідь: Доброго дня.
Нажаль немає можливості прийняти залізничий транспорт (вагони)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000023 ● e93c3af6dd46443bb1cba4aab180f2c5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-10 16:20:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
10.06.2020 35
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.06.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 UA-2020-06-03-007916-b 03.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г. В.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-06-03-007093-b відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. У зв’язку з неможливістю внесення змін до річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2020-06-03-007093-b, тендерним комітетом було прийнято рішення усунути порушення шляхом відміни торгів. 2. Порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. Порушення усунуто шляхом внесення змін до оголошення. 3. Порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону – Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації. 4. Порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації. 5. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації. 6. Порушення стосовно невідповідності інформації, зазначеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі, тендерній документації стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації. Також просимо взяти до уваги те, що у зв’язку з технічною помилкою майданчику «Держзакупівлі. Онлайн» було змінено статус закупівлі на « закупівля не відбулась», хоча тендерним комітетом було прийнято рішення – відмінити процедуру закупівлі відкриті торги за кодом ДК 021:2015: 1421000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі у зв’язку з неможливістю усунення порушень.

2020-06-22 15:41:33

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП Красилівська житлово-експлуатаційна контора, 03356200, Україна, Красилів, Щаслива, 9
  2. Інформація про предмет закупівлі: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 1200000UAH, 14210000-6, ДК021, 4600, т
  3. Інформація про оприлюднення: dc975fd16e9a405ca04433b53d6f78d3, 2020-06-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства Красилівська житлово-експлуатаційна контора (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-06-03-007093-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що-в порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-06-03-007093-b відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог Закону: - тендерна документація Замовника не містить проєкту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що не відповідає вимогам пункту 8 частини другої статті 22 Закону; Відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, встановлено, що тендерна документація Замовника містить невідповідність інформації, зазначеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі, тендерній документації Замовника стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (тендерною документацією Замовника передбачено кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 19.05.2020, в оголошенні – 19.06.2020).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої та пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 8,11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані за номером ID: UA-P-2020-06-03-007093-b відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані за номером ID: UA-P-2020-06-03-007093-b відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 22.06.2020 №22)

2020-06-23 09:15:59

Інформація про відміну

Дата відміни
19 червня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку