Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра
Очікувана вартість
127 500,00 UAH
UA-2020-06-03-007552-b b7d67e172450427595ad120ee4810983
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вадимівна Кравець

+380553822341 chapfgg2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38232158
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., смт Чаплинка, вул. Паркова, 38
Контактна особа: Ірина Вадимівна Кравець
+380553822341
chapfgg2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:27
Очікувана вартість: 127 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 637,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі більш детально, у файлі Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 18:08
Багатофункціональний пристрій_оголошенння.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 червня 2020 11:03
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:21
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерну документацію оприлюднено в одному із форматів передбаченому системою prozorro.gov.ua, жодних обмежень, для її використання не встановлено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 87 764,88
UAH з ПДВ
87 764,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 98 980,80
UAH з ПДВ
98 980,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 103 377,00
UAH з ПДВ
103 377,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 17:24
оновлена пропозиція
12 червня 2020 14:59
Електронний підпис
12 червня 2020 14:54
Лист-відгук генічеськ.pdf
12 червня 2020 14:54
документи пропозиції.PDF
12 червня 2020 14:54
договір вознесенськ.pdf
12 червня 2020 14:54
відгук вознесенськ.pdf
12 червня 2020 14:54
витяг сантарекс 07 04 2020.PDF
12 червня 2020 14:54
видаткова геніческ .PDF
12 червня 2020 14:54
видаткова вознесенськ.PDF

Публічні документи

13 червня 2020 17:33
Електронний підпис
13 червня 2020 17:24
ВВМ Epson_ЕРС.pdf
13 червня 2020 17:24
ВВМ Epson.pdf
13 червня 2020 17:24
ВВМ ( UA-2020-06-03-007552-b ) .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 87 764,88
UAH з ПДВ
17 червня 2020 23:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 23:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
87 764,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:38
ДУ 1 від 14.08.20 до дог. 6-07 від 06.07.20 - зміна терміну поставки та покращ.якості товару.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 17:57
Договір № 6-07 від 06.07.20 - БФП_ТОВ САНТАРЕКС_87 764,88 грн..pdf укладений
08 липня 2020 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; Продовжити строк поставки товару: до 30.09.2020.
Номер договору про закупівлю: № 6/07
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6/07/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 87 764,88
UAH (в тому числі ПДВ 14 627,48 UAH)