Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-5207 до МК-5207А по просп. Тракторобудівників в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
17 864 434,00 UAH
UA-2020-06-03-006880-b d6616fe037d14f08975e826c68b3cf3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:55
Очікувана вартість: 17 864 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 322,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-5207 до МК-5207А по просп. Тракторобудівників в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61112, Україна, Харківська область, Харків, Московський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:38
Додаток № 1.doc
03 червня 2020 16:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
03 червня 2020 16:38
Додаток № 4.doc
03 червня 2020 16:38
Додаток № 3.docx
03 червня 2020 16:38
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 17 700 000,00
UAH з ПДВ
17 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙС БУД" 17 859 430,00
UAH з ПДВ
17 859 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 15:48
Електронний підпис
02 липня 2020 15:38
Довідка з Податкової
02 липня 2020 15:38
Довідка МВС
18 червня 2020 16:36
Електронний підпис
18 червня 2020 16:05
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
32. Довідка МВС.PDF
18 червня 2020 16:01
29. Договір КП ХТМ 68112707.pdf
18 червня 2020 16:01
27. Рішення засновника.PDF
18 червня 2020 16:01
26. Паспорт Директора.pdf
18 червня 2020 16:01
25. Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2020 16:01
24. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 16:01
23. Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 16:01
22. Опис до Статуту.pdf
18 червня 2020 16:01
21. Статут ТОВ БМУ 460.pdf
18 червня 2020 16:01
20. Дозвіл 582.18.63.PDF
18 червня 2020 16:01
19. Ліцензія ТОВ БМУ 460.pdf
18 червня 2020 16:00
13. Довідка про санкції.PDF
18 червня 2020 16:00
10. Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 16:00
9. Довідка ПДВ.PDF
18 червня 2020 16:00
3. Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

17 червня 2020 15:12
Пропозиція.pdf
17 червня 2020 15:12
паспорт+иин.pdf
17 червня 2020 15:12
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460

ТОВ "ПРАЙС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
Переможець 17 700 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 18:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
17 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:28
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 13:32
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 13:27
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 11:48
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 16:41
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:48
Договір.pdf укладений
17 липня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 628
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2021 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» доповнити підпунктом 3.6.1.: «3.6.1. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 6 999 948 грн. 00 коп. (шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 166 658 грн. 00 коп.». 3. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 4. Розділ ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» доповнити пунктами 3.8., 3.9.: «3.8. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5). 3.9. Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт.». 5. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2021р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2021р.». 6. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 628
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.8. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.8. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).».
Номер договору про закупівлю: 628
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Підпункт 3.6.1. пункту 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6.1. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 17 700 000 грн. 00 коп. (сімнадцять мільйонів сімсот тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 950 000 грн. 00 коп., а саме: - за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова − 6 999 948 грн. 00 коп. (шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 166 658 грн. 00 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 10 700 052 грн. 00 коп. (десять мільйонів сімсот тисяч п’ятдесят дві грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 783 342 грн. 00 коп.». 3. Пункти 3.7., 3.8. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7). 3.8. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1 розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 628
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору складає – 16 491 024 грн. 81 коп. (шістнадцять мільйонів чотириста дев’яносто одна тисяча двадцять чотири грн. 81 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 748 504 грн. 13 коп.». 2. Підпункт 3.6.1. пункту 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6.1. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 16 491 024 грн. 81 коп. (шістнадцять мільйонів чотириста дев’яносто одна тисяча двадцять чотири грн. 81 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 748 504 грн. 13 коп., а саме: - за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова – 6 998 632 грн. 80 коп. (шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч шістсот тридцять дві грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 166 438 грн. 80 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 9 492 392 грн. 01 коп. (дев’ять мільйонів чотириста дев’яносто дві тисячі триста дев’яносто дві грн. 01 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 582 065 грн. 33 коп.». 3. Пункти 3.7., 3.8. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9). 3.8. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 10).». 4. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 628
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 491 024,81
UAH (в тому числі ПДВ 2 748 504,14 UAH)